Po vydatné večeři se děvčata 'odvalila' do jejich ložnice, která naneštěstí byla v úplně tom nejvyšším, sedmém patře.
,,Pro-proč musíme mít ložnici až úplně v nejvyšším patře? Asi zemřu." stěžovala si cestou do ložnice Kate.
,,No, tak to máš blbý. Neměla jsi se tolik přejíst. To já mám už naštěstí ponaučení z minulého školního roku, proto jsem se tak nepřejedla." vyplázla Lily jazyk a zasmála se.
Černovláska jí jen zpražila pohledem.
,,Ach, já už nemůžu!" zaúpěla Kate a sedla si na schod.
,,Už tam budeme?"
,,Zlato, dovolím se podotknout, že nejseš ani v třetím patře." zasmál se právě přicházející Sirius.
,,Ha, ha, ha. Tak se mi všichni smějte." Kate se na ně podívala hnusným pohledem a začala se plazit nahoru.
,,Takhle se tam nedostaneš ani za sto let ty cvaldo. Pojď sem, já tě tam odnesu." Sirius si vzal Kate na rameno a začal vystoupávat schody.
,,Za to my chudinky musíme po svých." posmutněla Mandy.
Když už konečně všechna děvčata vešla do pokoje, náhle se jim zatmělo před očima. Uviděly totiž někoho, koho tu ale vůbec nečekaly. Jejich dávnou kamarádku Rachel.
,,Co tu děláš?" zasyčela na ní Kate.
,,Překvapivě jsem s váma na pokoji." odpověděla.
Lily se překvapeně podívala na Kate a Mandy, které Rachel pozorovaly nenávistným pohledem.
,,Musíte na mě tak koukat?" naštvaně vyjekla.
Jako první se ozvala Kate.
,,Jo, to teda musíme. Protože jak mě, tak i holky už nehorázně štveš. Ne jen, že potom všem, co jsi nám všem udělala mě překvapuje, že máš takovou drzost, že se s námi ještě bavíš, ale ty jsi námi dokonce i na pokoji! To snad ne tohleto! Holčičko, teď si piš, že ti pobyt na tomhle pokoji tak znepříjemním, že budeš prosit McGonagallovou, ať tě přestěhuje do nějakého jiného pokoje. Hrála jsi si na kamarádku, všechny nás mučila Cruciem, já jsem kvůli tobě přišla o paměť a to nejhorší, co jsi mohla udělat, bylo to, že jsi na Jamese použila Imperio a Obliviate, aby zapomněl na Lily a aby miloval tebe! To se za sebe ani trochu nestydíš? To v sobě nedokážeš najít ani kapičku lítosti?!"
,,Dělala jsem to jen proto, že vy jste mi vzaly moje štěstí! Já nikdy neměla nic, za to vy ano. Měly jste k sobě náklonost těch tří stupidních idiotů a já neměla nic! V prvním až do pátého ročníku se mi líbil Sirius, taky že jsem se s ním vyspala, ale v tom pátém ročníku se v něm něco zlomilo a on nemyslel na nikoho jiného než na tebe! Tak jsem to nevzdávala a měla jsem zálusk na našeho vlčka. Ten o mě samozřejmě taky nestál, jelikož měl oči jen pro naší blonďatou nánu! No, a když zmizela ze scény Evansová, uviděla jsem příležitost v Potterovi. Ovlivnila jsem ho a vážně se mi líbilo, jak jste se po něm nechápavě dívaly, když se se mnou držel za ruce a líbal se se mnou. To bylo vážně k nezaplacení."
,,Tak dost! Tuhle hádku už dál poslouchat nebudu! Zůstaň si tady sama ty jedna sketo a my se přestěhujeme někam jinam!" zakřičela Mandy a všichni na ni obdivně zíraly.
Nestávalo se moc často, že by se tato malá blondýnka moc projevovala.
,,Jdeme." dívky si vzaly své kufry a nechaly tam zuboženou Rachel samotnou. Otevřely dveře od chlapecké ložnice Pobertů a pomalu do ní vstoupily.
Bohužel, jak už to bývá, zrovna vstoupily do chlapecké ložnice v té nejnevhodnější chvíli. Remus totiž právě lezl ze sprchy a když vycházel ven z koupelny, ručník mu sjel z pasu na zem.
Ještě více ponižující pro zuboženého Remuse bylo to, když málem dostal infarkt z toho, když uviděl své kamarádky.
,,Áááá!" zakřičel a ihned si dal ruce před své přirození.
Děvčata se tomu začala strašně smát, až se válely na zemi.
,,Pro-promiň Re-Reme, my-my nechtěly." hýkala Mandy mezi záchvaty smíchu.
,,Co-co tu krucinál děláte?!" vyjekl chlapec.
,,Co se tu děje?" vylezl z koupelny Sirius, který měl na obličeji zbytky holící pěny.
Jakmile si všiml svého kamaráda, vyjekl také a zakopnul o knihu, která byla skryta pod hromadou oblečení.
Kdo z vás shippuje Wolfstar? :DDDD
,,U Merlina, co tu sakra děláte?!"
,,No, my-my nemáme kde spát. Rachel je u nás v pokoji a my tam s ní rozhodně spát nechceme." Lily se jako jediná dokázala uklidnit, zatímco Mandy a Kate se pořád svíjely v křečích, které vyvolal smích.
,,No, jo jasně. Rem vyčaruje další tři postele. Teda pokud nebudete chtít spát s některým z nás." mrkl na rudovlásku právě přicházející James, který rozhovor slyšel.
,,No, tak-tak dobře. Já budu spát s Jamesem." zasmála se Lily.
,,To je moje holka." James si ji přitáhl do objetí a vetknul ji pusu do vlasů.
,,Já se Siriuskem."
,,Že váháš kotě." odpověděl Kate černovlasý chlapec.
,,Kámo, to si nechte na jindy."
,,No a s kým teda bude spát Mandy?"
,,S Remusem." vyhrkli jak děvčata, tak i chlapci a ti dva, o kterých se právě mluvilo zrudly jako rajčata.
,,No, tak dobře."
Za chvíli už všichni leželi v postelích a povídali si. Když je přemohla únava, jeden do jednoho usnuli a snažili se nevnímat Peterovo hlasité chrápání.
AHoj! Takže...po dlouhé době je zde další kapitolka a chtěla bych vám říct, že se omlouvám. Těch 14 dní jsem se totiž snažila o předepsání některých kapitol u mého nového příběhu.
Většina lidí hlasovalo pro číslo 2-což je Regulus Black story. Takže přesně v 16.00 ji máte zveřejněnou na mém profilu♥ Budu moc ráda za ohlasy a za vaše názory, které mi prosím napiště do komentářů.
Další věc je ta, že další kapitola JVP(Jako vážně Pottere) vyjde až tehdy, kdy zde bude 58 votes. Omlouvám se, že to zase musím udělat, ale potřebuji si odpočinout a zkusit si nějaké kapitoly předepsat.
Takež až zde bude 58 votes, další kapitolku máte tady♥
Přeji vám nádherné Vánoce, a ať dostanete pod stromeček to, co jste si přáli♥
Nezapomeňte se podívat na tu mou novou story a prosím moc prosím, aby jste tam zanechali váš názor♥ Děkuji moc♥
PS; PŘÍBĚH UŽ JE PUBLIKOVÁN!❤❤
ČTEŠ
Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌
FanficTento příběh vypráví o Pobertech -Dvanácterákovi, Náměsíčníkovi, Tichošlápkovi ,Červíčkovi. Ale také o 4 dívkách, které s nimi chodí do ročníku. Lily Evansová,Rachel Bridgelová,Kate Thomasová a Amanda Peryová. Jak se bude vyvíjet jejich vztah k Po...