,,Pán zla vás očekává." řekl krutě a zasmál se.V očích Lily by jste teď mohli vidět slzy. Bála se toho, co ji u Voldemorta čeká.
Smrtijed ji společně s Kate čapl a co nejrychlejším krokem směřoval k velkým dveřím jejž byly vyrobeny z velmi tmavého dřeva.
Zatímco se rudovláska vzpírala, škubala sebou na každém kroku, Kate jen tiše pokulhávala.
Jako by ji už bylo všechno jedno. Jako by už byla smířená s tím, že zemře. Že už ji nikdo nikdy nepomůže a že už ji nikdo nezachrání.
Muž v černé kápi a plášti mírně zaklepal na dveře. Zevnitř se ozvali kroky a zanedlouho přišel dveře někdo otevřít.
,,Jsou tady můj pane. " muž se uklonil a čekal, až mu dá jeho pán pokyn k tomu, aby odešel.
,,Můžeš odejít. " ozval se hlas, který děvčata vyděsil.
Hlas zněl tak chladně, nebyl v něm znát žádný cit.
,,Lilyan Evansová, mudlovská šmejdka, statečná nebelvírka a prý schopná v kouzlech. " postava společně se svým hadem Nagini přešla k vystrašené rudovlásce.
,,Bojíš se mě? Naháním ti snad strach?" zasmál se.
,,Ano." odpověděla popravdě a pořád se pánovi zla dívala do očí.
,,To je dobře. " ještě si dívku přeměřil zkoumavým pohledem a přešel k černovlásce.
,,Katelyn Thomasová, čistokrevná, nenáviděna svými rodiči, nebelvírská rebelka. " uchechtl se.
,,Bojíš se mě?" zeptal se jí také, však bylo mu přímo jasné, že odpoví kladně.
Kdo by se ho nebál? Kdo by se nebál toho největšího černokněžníka té doby? Kdo by z něj nepociťoval strach? Snad jen hlupák, který chce obětovat svůj život.
,,Ne." odpověděla Kate a sklopila hlavu.
,,Výborně-počkat, cože jsi to řekla?!"
,,Že se vás nebojím. " odsekla mu a její kamarádka zalapala po dechu.Věděla, co se teď nejspíš stane. Pán zla ji zabije. Za její drzost.
Voldemort se zhluboka nadechl, protáhl se a zamířil svou hůlku na tu, co mu odporovala.
,,Tobě snad není život milý?!"
,,Stejně už mi na tom světě nic nezbývá. " špitla.,,Kate!" vykřikla zděšeně Lily.
,,Tak dost! Hloupá holko!" podíval se na svou odpůrkyni.
Lily tušila, co musí udělat. Nemůže už ztratit někoho dalšího. Nemůže vidět dalšího člověka umírat.
,,Můj pane, prosím vás, ušetřete ji. Je to má nejlepší kamarádka, a pokud ji zabijete..." složila mu poklonu.
,,Nuže, tak dobrá. Ušetřím její život. Ale potrestat tě musím. Aby jsi si to pamatovala. " zasmál se.
,,Crucio!" zahřměl a z jeho hůlky vyletěl silný, zelený paprsek, který černovlásku zasáhl.
Ona zmiňovaná se nyní zmítalala v křečích, hlasitě křičela a plakala.
Rudovláska si dala ruku před pusu, aby nevykřikla, když slyšela křupnutí kostí.
Za krátkou chvíli tekly i jí slzy z očích.
Pán zla si to zřejmě užíval. Na tváři měl škodolibý a soustředěný výraz a smál se tomu, jak dívka trpí.
Kate se začaly klížit oči a za chvíli, nevěděla o světě.
ČTEŠ
Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌
FanfictionTento příběh vypráví o Pobertech -Dvanácterákovi, Náměsíčníkovi, Tichošlápkovi ,Červíčkovi. Ale také o 4 dívkách, které s nimi chodí do ročníku. Lily Evansová,Rachel Bridgelová,Kate Thomasová a Amanda Peryová. Jak se bude vyvíjet jejich vztah k Po...