22.KAPITOLA

2K 157 27
                                    

Lilly:
,,Už je sedm hodin. Pojďte na večeři. "Řekla jsem a šli jsme . Ve společenské místnosti jsme potkali Poberty. Běžela jsem za Jamesem, Kate za Siriusem a Mandy za Remusem.
Dali jsme si s Jamesem pusu.

James:
,,Počkat. Uniká mi něco? "Řekl Sirius a Já se rozesmál.
,,Chodíme spolu. "
,,Tak to je hustý. "
,,Pojďte. Mám hlad. "

Lilly:
Když jsme vešli do Velké síně, všichni sa na nás dívali. S Jamesem jsme se drželi za ruce a ihned se o nás začali šířit klepy.
,,Evansová chodí s Potterem, tak to bych neřekla. "
,,Tssss. Mudlovská šmejdka a krve zrádce. Co jiného si Přát? "
Sedli jsme si a začali jíst. Když jsme dojedli, šli jsme ještě ven na procházku.

Severus Snape :
To snad ne. Ta mudlovská šmejdka chodí s Potterem! Tak to ne. Je jenom moje! Jen Já ji miluji. Proč zrovna Potter? ! Měl jsem slzy v očích. Přešla mě chuť. Zvedl jsem se od stolu a šel do Zmijozelské místnosti. Přemýšlel jsem. Ano udělám to. Je jenom moje. !

Kate:
Se Siriusem jsme šli k vrbě mlátičce společně s Lilly,Jamesem, Mandy a Remusem.
,,Tak kluci, my už asi půjdeme spát. "
,,Dobře. Tak Dobrou "

Mandy:
,,Jsem tak unavená "lehla jsem si do postele a spala jsem jako dřevo .
Kate a Lilly také. Jen Rachel tu ještě nebyla. Ale asi nikdy taky nebude. Zradila nás. Měly jsme ji za pravou kamarádku. Jako kamarádka selhala. A to na plný čáře.

Severus:
Už takhle dál nemůžu. Nesnáším je . Poberti. James Potter - král všech idiotů a debilů. Nesnáším ho. Nesnáším ho za to,že chodí s Lilly. S mojí sladkou malou Lilly.

Ahoj, vím že tahle kapitola je celkem krátká, ale vůbec se mi nechtělo psát 😂😂
Omlouvám se.
Chci vám říct, že kapitoly budou vycházet častěji .
Mám na vás Prosím takovou prosbu. Byla bych moc ráda, kdyby jste mi do komentářů napsali názor na tenhle příběh.
Děkuji moc za 4k reads, 480 likes a 120 koments. Děkuji. Jste dokonalý. Miluji vás ❤❤❤

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat