,,Siriusi, ty jsi vážně případ."

1.5K 94 15
                                    


,,Reme! Reme! Reme! Hoří! Hoří! Vodu! Rychle! "

Než jsem se nadál ze shora se přiřítil Remus s hasicím přístrojem. Bohužel běžel až moc rychle a na posledním schodě ležel Kateinin podpatek, o který zakopl.

Já tam jen stál a hloupě jsem civěl. To nám ten den pěkně začíná.

*************************************************************************************************************

,,Siriusi Orione Blacku! Jsi normální?! Všichni víme, že tvé schopnosti týkající se vaření nejsou nic moc! Tak co to zase zkoušíš a panebože! Hoří!" vykřikl naštvaně Remus a svou pozornost přesunul k ohni na pánvičce.

,,A co jsem ti asi celou dobu říkál? Remusi Chytrolíne Lupine." mrkl na něj Sirius.

,,Přines vodu! Dělej!"

,,Co je?!" přiřítila se ze 3. patra Kate, která před nimi stála jen v ručníku a mokrými vlasy.

,,Víš zlato, já jsem tak trochu vařil a ono se to hold nepovedlo." sklopil hlavu a prstem ukázal na oheň.

,,Vem do kýble vodu! Dělej!" dávala povely Kate a Sirius vystartoval ke dřezu. Bohužel, to nijak nevychytal a obličejem spadl na podlahu.

To už se do kuchyně přiřítili Lily s Jamesem. Lilyino tělo zdobilo pouze spodní prádlo a James byl přikryt dekou.

Lily rychle vytáhla svou hůlku a křikla Aquamenti. Oheň se uhasil, však Lily nevěděla to, že Sirius dal na pánvičku hodně oleje. Olej se tedy rozstříkl kolem sebe a............

,,Doprdele! Jakej kretén to udělal! Já nevidím! Nic nevidím!" vykřikl Sirius a všichni se na něj vystrašeně podívali. Lekli se toho pohledu. Sirius měl úplně červené oči.

,,Panebože! Tichošlápku! Ty vážně nic nevidíš?!" optal se ho James s neskrývaným zděšením.

,,Ne! Nic nevidím! Nic! Musím jít nahoru. Promiňte."

Sirius:

Nikdo nikdy neví, jaké to je, když je člověk slepý. Zjistí to jen tak, že se mu to stane. A věřte mi, nechtějte to zažít. Je to hrozný. Když otevřete oči, vidíte jen temnotu. Tu černo-černou tmu. Je to jako by se vám náhle rozpadl celý svět.

Protože zrak je jeden z těch nejdůležitějších vlastností, který každý člověk musí absolvovat. Člověk. Pomyslel jsem si. Ale co zvíře? Co když zvěromág vidět může?

Přeměnil jsem se do své zvířecí podoby- do černého psa. A viděl jsem. Opravdu jsem viděl. Seběhl jsem dolů ze schodů a vesele zaštěkal.

,,Proč jsi se proměnil ve zvíře Tichošlápku?"

Proměnil jsem se zpět na člověka a promluvil:

,,Když jsem ve zvířecí podobě, tak vidím."

*******************************************************************************************************

Mezitím u Lily a Jamese:

,,A potom, po tvém pohřbu jsem šel do nějaké chodby, kterou jsem nikdy neviděl,  a to je co říct, protože jsem Poberta. Rachel stála ve dveřích a..... potom už víš, co se stalo......Nic jsem si nepamatoval. Věděl jsem jen, že miluju Rachel a na tebe jsem úplně zapomněl." Jamesův hlas se na konci zlomil, a on začal brečet.

,,Jamie....... neboj se, je to dobrý. Jsem tady. Jsem živá. Jsme tu jen ty a já."

,,Až ji uvidím, až uvidím tu krávu, tak ji vážně zabiju! To ona za všechno může.... Může za všechno. Nesnáším jí."

,,Pšš.. Jamesi, já jí taky nenávidím."

,,Miluju tě."

,,Miluju tě."

***********************************************************************************************¨

Sirius:

,,Katie, kde jsi?" volal jsem jí ze schodů a než jsem se nadál, ona jmenovaná stála vedle mě. Pomalu mě vláčela do schodů, o které jsem dost často zakopával.

Je to dost divné. Ještě před 6 hodinami, 39 minuty a 54 sekundy jsem viděl. Teď už ale nevidím. Kdyby se jen nestala ta věc s těma blbýma palačinkama. Mám v jedné věci jasno:

Už nikdy nebudu vařit.


TÁÁÁKŽE AHOJ! VÍTÁM VÁS U DALŠÍ KAPITOLY. ACH, ANO, SIRIUS NIC NEVIDÍ. HLAVNĚ MĚ ZA TO NEZABIJTE PROSÍM. XDDDD.

JEŠTĚ DNES BY MĚLA VYJÍT 3. KAPITOLA UNREQUITED LOVE. TAK SE NA NÍ PROSÍM PODÍVEJTE :). KDYŽTAK ZANECHTE I VOTES A KOMENTÍK. POTĚŠÍ MĚ TO:)

MĚJTE SE HEZKY A........UVIDÍME SE U DALŠÍ KAPITOLY :)



Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat