13.KAPITOLA- YOU ARE IDIOT.

2.6K 166 15
                                    

Ve škole :

Lilly:
Katie už nebyla Katie. Byla to Kate. Silná dívka, která nesnáší Poberty. Hlavně Siriuse Blacka.

Kate:
Nesnáším Poberty. Hlavně Siriuse Blacka. Kdykoli se ke mně přiblížil,rychle jsem ho obešla,nebo jsem ho ignorovala.

Sirius :
Nevím Proč, ale když jsem ji viděl, když jsem ji viděl se smát,hřálo mě to u srdce. Naopak když byla smutná, byl jsem smutný i Já. Trhalo mu srdce, když mě ignorovalo. Doslova. Chtěl jsem se jí omluvit za to odpoledne. Ale kdykoli mě viděla, vyhla se mi,nebo mě ignorovala.

Kate:
Pořád jsem smutná. Nevím co mám dělat. Dnes jdeme s Mandy a Rachel na nákupy. Ale bez Lilly. Ta se jde projít s Jamesem.
Když jsme chtěli jít, samozřejmě, co se nestalo. Z rohu se najednou přiřítil Black, Nedával pozor a schodil mě pod sebe.

Sirius :
Běžel jsem a najednou jsem ležel nad ničím tělem. Koukl jsem se a zjistil,že je to Kate. Řekl jsem něco, čeho budu navždycky litovat.
,,Ale Thomasová, dáme rychlovku? " ihned jak jsem to dořekl, litoval jsem toho a jako bonus jsem schytal facku.
,,Auu, za co?"řekl jsem dotčeně

Kate:
Vážně mě už naštval.
,,Jsi jenom idiot Blacku, jenom velkej idiot. Nesnáším tě! Jsi stejný jako celá tvoje rodina! "

Sirius :
Když to řekla, píchlo mě u srdce.
,,Hmmmm..tak jestli Já jsem ten Black, tak ty jsi jenom malá mudlovská šmejdka Thomasová. "
Já jsem takovej debil. Tak tohle mi nepromine v životě.

Lilly:
Slyšela jsem Kate, jak se s někým hádá. Vyšli jsme s Jamesem s poza rohu a co jsme neviděli. Kate se tam hádala s Blackem.
,,Tak jestli Já jsem Black, tak ty jsi jen malá mudlovská šmejdka Thomasová. "
,,Blacku, ty jsi debil!"došla jsem k němu a dala mu facku. "
,,Měj se Jamesi. A sklidni si svýho debilního kamaráda."
,,Kate pojď."

James:
,,Tichošlápku, ty jsi vážně idiot. Proč ji říkáš mudlovská šmejdka? Někdy mi připadá, že jsi vážně ten stejnej Black jako celá tvoje povedená rodina."

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat