To nemůže být pravda! Part 2/2

1.6K 117 15
                                    

Lilly :
Běžela ke mně. Poznala mě. Ihned jsem jí objala.
,,Ahoj. " řekla jsem jí a po tváři mi tekly slzy . Slzy štěstí.

Mandy :
Sprintovala jsem k Lilly . Ihned jsem jí objala. Nemohu tomu uvěřit. Je živá!
,,Lilly, chyběla jsi mi. "
,,Ty mě taky. Strašně moc." Řekla mi a poté ji Sirius s Remem objali.

Lilly :
Všem tekly slzy. Byli šťastní. Já byla šťastná. Jen mi zde něco, spíš někdo chyběl. James. Koukla jsem se na něj a on se ke mně přiblížil.

,,Ahoj, Já jsem James Potter. A ty? "

Zalapala jsem po dechu. Vlastně všichni. Až na naší partu. On si na mě nepamatuje. Slzy mi začaly téct proudem.

,,Tak-tak Já už půjdu. " řekla jsem a rychlým krokem odkráčela do pokoje . Holky se řítily ihned za mnou.

,,Co se stalo? ! Proč si mě sakra nepamatuje! " vykřikla jsem zoufale.

Kate:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kate:

,,Víš Lilly, po tvém odchodu se hodně změnil. Když jsi zemřela, když tě viděl na tom lůžku, jak tam bezvládně ležíš a jsi celá bílá, psychicky se zhroutil. Po pohřbu poté někam šel a když se vrátil.... tak... tak..

,,Tak co sakra? Co?! Řekni mi to!" křikla na mě.

,,Chodí s Rachel a na tebe tak nějak zapomněl. Nevím, jak se to stalo, ale když jsem se ho na tebe zeptala, vůbec nevěděl, kdo jsi a co jsi zač."

,,Děláš si ze mně prdel, že jo?!"

Když jsem neodpovídala došlo jí to.

,,Ne, prosím, ne, on mě nemůže odpustit, je jediný koho miluju. Strašně ho miluju. A proč zrovna Rachel? To dočista zapomněl, kdo Rachel je a jaká to je svině?!" křičela na mě se záplavem vzteku. Dívala jsem se na ní s široka otevřenou pusou. Takhle nikdy nemluvila. Páni.

,,Víš, Lilly, mám nápad, nejdříve musíme zjistit, co se mu stalo a... a zeptáme se Rema a Siriuse, aby něco zjistili."

,,Dobře. Zkusit to můžeme."

Že by konec Jilly? Co na to říkáte? Co si James asi myslí o Lilly?

Votes a koments potěší♥

Papapa♥

Leonka001

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat