Náhle se otevřely dveře a v nich stáli James a Bridgelovou. Když Rachel spatřila, že se na ně s bolestí dívám, schválně ho přede mnou políbila. James se nijak nebránil. Potom se na mě James podíval a mrkl na mě. Potom jí opět začal líbat.,,Jako vážně Pottere?!" křikla jsem na něj a rychlostí blesku jsem vyběhla z obchodu. Achjo. Tohle nezvládám. Vydala jsem se zpátky k hradu. Cestou jsem potkala Siriuse a Remuse.
,,Ahoj kluci, mohla bych s vámi mluvit prosím mluvit?"
,,Jéé, ahoj Lilly, jo jasně, šlo by to dneska v šest u nás na pokoji?" nabídl Remus.
,,Jo. Jasně. Děkuju moc:).
,,Proč jsi tak smutná?" zeptal se z ničeho nic Sirius.
,,Viděla jsem ho s ní. Jak se spolu líbají. Jak jsou šťastní."
,,Neboj se, to bude v pohodě. Vysvětlíme ti to večer, jo?"
,,Děkuju. Mějte se." řekla jsem jim a usmála se na ně. Poté jsem šla do hradu. Musím do pokoje. Po dlouhé době přemlouvání a okecávání Buclaté Dámy, jsem se konečně dostala do Společenské místnosti. Potom jsem šla do pokoje.
Padla jsem na postel a začala brečet. Pročpak mě opustil? Jak na mě mohl zapomenout? Ptala jsem se sama sebe, však odpověď jsem neznala. Únavou jsem poté usnula.
Vzbudila jsem se ve 17.57. Rychle jsem vstala a šla ke chlapeckým ložnicím.
Zaklepala jsem na dveře a otevřela je. Sirius tam stál bez trička.,,Promiň " řekla jsem mu omluvně a otočila se.
,,Dobrý. Už se můžeš otočit. " pokynul mi a Já si sedla na koberec .,,Tak, začneme. Víš Lilly, James na tebe nějak zapomněl. Když jsi měla pohřeb, poté někam odešel. Když pak přišel do pokoje, byl nějaký divný. Byl veselý. Mysleli jsme si, že se zbláznil a nebo, že ho brzy ranní mrtvice. Když jsme se ho pak zeptali, co mu je, řekl, že nic. Že je šťastný, protože objevil lásku svého života. Dívali jsme se na něj s otevřenou pusou a zeptali jsme se ho na tebe. Ale on vůbec nevěděl, kdo jsi. Poté jsme se tedy zeptali, kdo je ta nejúžasnější, nejnádhernější a nejroztomilejší květinka pod sluncem. Řekl, že Rachel. Když jsem mu poté řekl, že Rachel je........ ty víš co, tak mi dal přes hubu a řekl, že to není pravda a že jsem asi jenom ožralej." dovyprávěl Sirius.
,,Vážně? Ale, co se stalo? Jak na mě mohl zapomenout?!" ptala jsem se zoufale.
ČTEŠ
Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌
FanficTento příběh vypráví o Pobertech -Dvanácterákovi, Náměsíčníkovi, Tichošlápkovi ,Červíčkovi. Ale také o 4 dívkách, které s nimi chodí do ročníku. Lily Evansová,Rachel Bridgelová,Kate Thomasová a Amanda Peryová. Jak se bude vyvíjet jejich vztah k Po...