10 . KAPITOLA -FRIENDS

2.7K 168 20
                                    

,,Ahoj Já jsem Lilly Evansová, těší mě. "
Kate:
S Blackem jsme se na Lilly a Pottera dívali s otevřenou pusou. Tak tohle jsem opravdu nečekala.

Lilly :
Ano. Jsme s Jamese přátelé. Měla jsem hlad, a tak jsme šli společně s Jamesem do Velké síně na oběd.

James:
Když jsme společně spolu s Lilly vešli do Velké síně vešli a sedli si vedle sebe s úsměvem,všichni kolem se na nás dívali jako na nějaký přízrak.

Lilly:
Sedli jsme si a začali jsme jíst. Ihned jak jsem si sedla přišla za námi Mandy a zeptala se:,,Pottere,že ty jsi jí dal nápoj lásky nebo něco podobného? !"zeptala se vyčítavě MANDY a Já chytla záchvat smíchu.

James:
Lilly chytla záchvat smíchu. Když jsem se koukl k učitelskému stolu,všiml jsem si že se na nás Mcgonagallová dívá s otevřenou pusou.
,,Ne Amando, opravdu jsem ji nic nedal. Klidně se zeptej Thomasový nebo Siriuse.

Lilly :
Když jsme dojedli, domluvili jsme se,že se sejdeme ve dvě ve společenské místnosti a půjdeme si zalétat na košťatech společně s Kate a Blackem

Sirius:
Tak se pojď připravit Dvanácteráku ať se Evansový líbíš. Mrkl jsem na něj a spadl jsem na postel.

James:
Tichošlápku, hlavně se tam nechovej jako dvou - letý pako ať mě před Lilly nestrapníš. Přeci jenom je tam i Thomasová a my oba dva víme že na ni máš zálusk už od prvního ročníku.
,,Ale Dvanácteráku,co si o mně myslíš? Přiznávám že ji mám rád a chtěl bych s ní něco Mít -ale ne jenom se s ni vyspat. Myslím opravdový vztah."
,,Ale,ale že by Náš Kasanova,nechtěl být Kasanovou? "Zasmál se James.
,,Sklapni Jamesi!"řekl jsem a hodil na něj polštář.

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat