,,Já jsem...
Náhle se rozrazily dveře od kupé a než se Lily nadála už ležela na zemi pod něčím tělem.,,Ááááááááá!" zakřičela Lily. Otevřela oči a když nad sebou uviděla to ,,střapaté pako" okamžitě na něj křikla :
,,Pottere okamžitě ze mě slez, ty idiote jeden!"
,,Nazdárek Evansová, co takhle rande? A mimochodem, přes to léto jsi nám nějak zkrásněla" mrkl na ni svůdně nebelvírský chytač James Fleamont Potter.,,Ne,ne a ne! A teď ze mě konečně slez!!" Rudovláska měla nervy v koncích.
,,Nerozčiluj se Evansová,takhle ti to nesluší. Vlastně i když na to tak myslím, jsi celkem sexy. Ta tvoje odvaha. Vrau " Řekl James a mrknul na ni. Lily se zvedla ze země,oprášila si svůj hábit a vlepila Jamesovi pořádnou facku.
Do kupé přišli Sirius a
Remus.
,,Naše drsná Evansová" rejpnul si Black.,,A co ty Thomasová, už si si konečně někoho našla?" řekl s úšklebkem Sirius Black alias bradavický sukničkář a Cassanova .
,,Aspoň nemám každou noc někoho jinýho, jako ty, ty náš Cassanovo." uchechtla se Kate.
Holky se začaly okamžitě smát,ale jakmile ucítily, že vlak zastavil, zvážněly a vystoupily z kupé již v převlečených hábitech.
,,Jak já ty Poberty nesnáším" proklínala je Lily.
,,Ale Remus je v pohodě" šeptla Mandy a zrudla. Kate do ní začala rýpat.,,Ale,ale, že by se nám naše Mandy zamilovala?" rýpla si Kate a holky se zasmály.
Když došly do hlavní místnosti, posadily se ke stolu a čekaly až profesor Brumbál zahájí školní rok svým ,,zajímavým" proslovem.
,,Milí studenti, vítám vás tady v Bradavicích. Někdo je tu dnes poprvé a někdo je zde naposled. Chci vám popřát mnoho štěstí do nového školního roku a nyní půjdeme zařadit prváky do svých kolejí. Po zařazování ještě dodal :
,,Tak abych to neprotahoval svými nudnými kecy, přeji vám všem hodně štěstí a teď se pořádně najezte. Kufry už máte v ložnicích. Dobrou chuť!" dokončil svůj proslov a na stole se objevilo jídlo různého druhu.Když se dívky najedly, vydaly se s plnými břichy do ložnic. Svalily se na postel a než se nadály, tak propadly do říše snů.
Tak..tohle je taková kratší kapitolka. Každopádně vám chci poděkovat za votes a reads a za to,že jste mi napsaly svůj názor na tento příběh. Mějte se hezky a zase mi napište do komentářů váš názor. Děkuju a ahoj =)
ČTEŠ
Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌
FanfictionTento příběh vypráví o Pobertech -Dvanácterákovi, Náměsíčníkovi, Tichošlápkovi ,Červíčkovi. Ale také o 4 dívkách, které s nimi chodí do ročníku. Lily Evansová,Rachel Bridgelová,Kate Thomasová a Amanda Peryová. Jak se bude vyvíjet jejich vztah k Po...