25.KAPITOLA

1.9K 146 10
                                    

Lilly:
Probouzela jsem se s příšernými bolestmi. Všude jsem měla škrábance. Nevěděla jsem,co se mi stalo. Když jsem se rozhlédla, tak vedle mě leželi Kate a Mandy. Všude měli jizvy,jako Já. Potom jsem i vzpomněla. Crucio. Příšerné bolesti. Samé křeče, křiky a.
..... Rachel. Setřela jsem si slzy. Slzy bolesti. Nebolelo mě nic fyzicky, ale psychicky. Naše Rachel. Od prvního ročníku jsme kamarádky a ona... udělá tohle...

Kate:
Pomalu jsem otevírala jedno oko. Potom i to druhé. Vnímala jsem jen tu bolest. Nic jiného. Jen tu bolest. Hrozná bolest hlavy a těla. Pak jsem si toho všimla. Škrábance a jizvy.. po celém těle. Lilly. Mandy. Rachel. Kde jsou? Ohlédla jsem se po ošetřovně a uviděla jsem Lilly.
,,Lilly,co se to stalo? Kde je Mandy a Rachel? "
,,Kate. Jsi vzhůru! Víš, Mandy leží támhle a Rachel.."její hlas ztichl. Vzlykla.
,,A Rachel? "
,,Ty si nic nepamatuješ ?"
,,Ne. Nevím ani Proč jsem tady, nebo co se stalo. "

Lilly:
Jestli si myslím, to co si myslím, tak je to hodně, hodně špatný.
,,Madam Pomfreyová! " křikla jsem na ní a drobná stará dáma přiběhla.
,,O. Můj Bože drahoušku, ty už jsi vzhůru? A Kate taky? "
,,Ano. Jsme vzhůru. Ale Kate si na nic nepamatuje. Koukněte se na ní. Myslím, že ztratila paměť. "
,,Vážně? Tak to by bylo opravdu zlé. " Řekla vyplašeně a šla pomalým krokem za Kate. Koukla se na ní a...
,,Slečno Evansová, obávám se,že máte pravdu. Slečna Thomasová skutečně ztratila paměť. "
,,Co-cože? !"
,,Je mi to líto, ale je to tak. "

Kate:
,,Drahoušku, pověz mi,na co všechno si pamatuješ? "
,,Pamatuji si pouze na 1 . září. Když jsem nastoupila do pátého ročníku. Seděli jsme společně s Lilly,Kate a Mandy ve vlaku. Povídali jsme si,o tom, co jsme dělali o prázdninách. Potom přišli ti blbí Poberti. Zase něco říkali a posmívali se. To je všechno. "

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat