Lilly :
,, Milý deníčku ,už je to půl roku. Půl roku ,co jsem ,,údajně"vstala z mrtvých. Půl roku studuji šestý ročník a půl roku, co mě James opustil. Od té doby jsem smutná, s nikým se moc nebavím a jsem strašně moc osamocená. Nikoho nemám, už i Kate s Mandy to se mnou vzdaly. Vždy mám slzy v očích, když ho vidím, ty jeho krásné hnědé oči a střapaté vlasy stejné barvy. Bolí mě když ho vidím.... a zrovna s ní..... jenže s tím nemůžu nic dělat." dopsala jsem svůj zápisek a palcem si setřela slzy.Musím být silná. Jenže ono to nejde. Nemůžu s tím nic dělat. Vybral si. Zavřela jsem oči a začala vzpomínat. Vzpomněla jsem si, jak jsem se poprvé s tím ,,střapatým pakem" uviděla a jak jsem poznala své nejlepší kamarádky. Kate a Mandy. Dřív mezi nimi byla i Rachel, ale to už je dávno pryč.
Flashback:
,,Pojď Seve, musíme si jít najít volná místa do vlaku." volala mladá jedenácti- letá rudovláska na svého tehdy nejlepšího přítele s mastnými, uhlově černými vlasy. Severuse Snapa.
,,Už jdu Lilly, nejanči prosímtě, vlak odjíždí až za deset minut." odpověděl jí klidně chlapec.
,,No právě." uchechtla se rudovláska a Severus se jí tiše zasmál.
,,Hej! Já tě slyšela! A teď už pojď!" štěkla rudovláska na chlapce a přátelsky do něj šťouchla.
Když konečně po deseti minutách našli kupé, které nebylo plné, s hlasitým vzdechnutím se svalili na své místo. Povídali si, ale někdo je vyrušil. Dovnitř nakoukli čtyři chlapci.
,,Ehm..Ahoj, potřebujete něco?" zeptala se jich Lilly mile.
,,No, ne, my jsme....... my jsme......."
,,Omluv mé kamarády, jsou trochu.. ehm... jak to říct slušně... nevychovaní. Mimochodem, já jsem Remus. Remus Lupin." než mu rudovláska stačila odpovědět, předběhl jí brýlatý chlapec s neučesanými střapatými vlasy.
,,Čau krásko, James Potter jméno mé." řekl Lilly sličně a políbil jí ruku. Lilly se odtáhla a měla chuť mu jednu vrazit. Rozhodla se tedy, že si toho protivného, jak řekl Remus nevychovaného kluka nebude všímat.
,,Ahoj Reme, jmenuji se Lillyana Evansová, ale prosím, říkej mi jen Lilly." mile se na pohledného chlapce s jizveným obličejem usmála a potřásla si s ním rukou. Náhle se však ozvalo to střapaté pako.
,,Héééj, a co já?" zeptal se Lilly na oko ublíženě James.
,,Ty? Ty nic. Mé jméno jsi slyšel.. Takže.. můžeš zase v klidu odprejsknout." štěkla po něm dívka a hrdě se narovnala. Ten druhý kluk, se tomu uchechtl a svému kamarádovi zašeptal:
,,Kámo, doufám, že ta se ti zrovna nelíbí. Vzhled je v pohodě, celkem hezká, inteligentní, ale je to fúrie. Ty nejsou dobrý." varoval svého kamaráda a jakmile to dořekl, cítil, jak ho začala pálit tvář. Lilly Evansová mu právě dala takovou facku, div se nepřerazil.
,,Auuu....."zaúpěl.
,,No, nemáš říkat to, co mě uráží. Ani mě neznáš a soudíš. Kdo vlastně jsi, že si myslíš, že se mnou můžeš takhle mluvit?!"
,,Má drahá, mé jméno zní Sirius Orion Black III." řekl nepříliš hrdě dlouhovlasý mladík s bouřlivě šedýma očima.
,,Fajn, teď vás znám všechny, takže můžete odejít. Remusi, těšilo mě." naposledy se na něj usmála a přibouchla jim dveře přímo před nosem.
Opět si se Severusem začali povídat a opět je někdo vyrušil. Rudovláska už velice naštvaně otevřela dveře od kupé a než si uvědomila na koho mluví, zařvala:
ČTEŠ
Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌
FanfictionTento příběh vypráví o Pobertech -Dvanácterákovi, Náměsíčníkovi, Tichošlápkovi ,Červíčkovi. Ale také o 4 dívkách, které s nimi chodí do ročníku. Lily Evansová,Rachel Bridgelová,Kate Thomasová a Amanda Peryová. Jak se bude vyvíjet jejich vztah k Po...