29.KAPITOLA-MEMORIES

1.9K 154 12
                                    

Pusťte si písničku; )
Věnováno : konacka

Sirius :

Seděl jsem u vrby a vzpomínal. Na ní. Na její úsměv a na to, co jsme spolu prožili.

Flashback :
Černovlasý chlapec seděl u vrby a čekal na svou milovanou, která měla každou chvíli přijít. Najednou se ze zadu ozívali tichounké kroky a než se chlapec nadál, nad jeho tělem ležela krásná usměvavá dívka, kterou tolik miloval.
,,Ahoj moje Katie " řekl chlapec.
,,Ahoj můj Siriusi "
,,Tak co Budeme dneska dělat? " optala se ho dívka.
,,Tohle. " řekl chlapec a začal černovlásku lochtat.
¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆♡☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤♡¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆♡☆♡☆♡☆¤☆¤☆¤♡☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆
,,Pojď už Katie! " zvolal na dívku chlapec.
,,Počkej. A kam to vlastně jdeme? "
,,Uvidíš. Je to překvapení. "
,,Siriusi. Ty moc dobře víš, že překvapení nesnáším. "
,,Neboj, tohle se ti bude líbit. Ale teď už konečně pojď! "
,,Jo už jdu. "
,,Pojď sem." Řekl dívce chlapec a zavázal ji na oči šátek. Chlapec dívku vedl do jedné místnosti, ve které na ní čekalo Velké překvapení.
,,Teď si to můžeš sundat. " pokynul ji chlapec a dívka ho poslechla.
Dívka si sundala šátek z očí a rozhlédla se kolem.
,,Panebože. " vydechla. Všude po místnosti byly vyvěšené fotky Siriuse a Kate a jejich přátel.
,,Siriusi to je nádhera "
,,Pamatuješ na tohle? "
,,Ano. Pamatuji. Na to se nedá zapomenout. " zasmála se dívka a pohlédla na fotku, kde s chlapcem vaří v kuchyni.
,,Vzpomínám si, že to byla katastrofa. Chtěli jsme udělat špagety, ale ty se nám rozvařily a rajčatový protlak nám celý vybuchl do obličeje. Fuj to bylo hnusný. " Zasmál se chlapec.
,,To bylo. Vždyť ty přece víš, že neumím vařit. "
¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤♡¤☆¤☆¤☆¤☆¤♡☆¤♡☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤
,,Všechno nejlepší moje Katie! " křikl na ni chlapec a hrnul se k ní s velkou taškou, ve které byly nakoupeny všelijaké věci.
,,Panebože děkuju ti moc! " Řekla vděčně dívka a hrnuly se jí do očí malé slzy štěstí a dojetí.
Vzala si od chlapce velkou tašku a začala rozbalovat dárky. Všechny dárky byly úžasné, ale nejvíce ji zaujal ten poslední. Dárek byl zabalený v malé krabičce. Když jej dívka otevřela dívala se na chlapce s otevřenou pusou.
,,Jako vážně? " Řekla zaraženě dívka a zasmála se.
,,To jsi vážně nemusel Siriusi. Děkuju moc. " přitáhla di chlapce k sobě a dlouze ho políbila.
,,Ale prosímtě ... co bych pro tebe neudělal moje Katie? "

End of Flashback
,,Moje Katie" vyslovil tiše chlapec a slzy mu začali téct proudem.

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat