,,Vážně musíme na ten trest?" postěžoval si brýlatý chlapec rudovlásce.
,,Očividně ano Jamesi, když nám ho McGonagallová zadala." uchechtla se Lily a zvedla se z chlapcovo klínu, na kterém doteď seděla.
,,A ono už je půl sedmé?"
,,Ano. Proto se jdu ještě převléknout. Tak zatím."
,,A nemůže jít Jamesíček s tebou?" podíval se Dvanácterák na Lily a roztomile zamrkal.
,,Vzhledem k tomu, že sdílíme stejný pokoj, tak můžeš." uchechtla se dívka a vydala se do sedmého patra ložnic.
Jak chlapec tak i dívka měli co dělat, aby se za půl hodiny stihli oba vysprchovat a obléct na sebe řádné oblečení.
Když dorazili do kabinetu profesorky McGonagallové, hodinová ručička ukazovala přesně na sedmou hodinu.
Jak oba zjistili, přišli sem jako poslední. Jejich přátelé tady už dávno byli a čekali jen a jen na ně.
,,Takže, nyní se po dvojicích které jsem vám už zadala vydáte do příslušné místnosti , kde splníte svůj školní trest. Vše, co na trest budete potřebovat tam je. Až budete mít práci hotovou, přijďte ke mně a já to zkontroluji. Můžete jít." pobídla je profesorka a žáci rychle vyrazili, aby to už měli za sebou.
James s Lily se vydali do Pamětní síně, Sirius s Kate do příštěnku na košťata a Remus s Mandy do staré učebny lektvarů, kde na ně už čekaly zašpiněné kotlíky.
,,Achjo, já nechci čistit tyhlety hnusné, špinavé kotlíky." odfrkla si Mandy, když si o jeden z nich zlomila nehet.
,,Hm." odpověděl jen Remus, nacož si blondýnka povzdechla. Bylo jí tak líto, že vztah mezi ní a jejím bývalým přítelem je takovýhle. Kéž by mohla vzít všechno zpátky...Už nikdy by Remuse neopustila.
,,Reme?" špitla dívka slabým hláskem a snažila se zakrýt slzy.
,,Hm?"
,,Om-omlouvám se. Omlouvám se ti za to, co jsem ti udělala. Za to, že jsem tě naprosto bezdůvodně opustila. Vážně nevím, proč jsem to udělala." řekla Mandy, ale slzy už potlačit nedokázala.
,,Víš Amando, tím, co se stalo- tím, jak si se mnou rozešla, muselo to mít nějaký důvod. Prostě už je to pryč, už to nelze vzít zpátky. Miloval jsem tě, ale už je to dávno pryč..." řekl chlapec, netušící, jak tyto nepravdivá slova, která řekl, dívku zasáhla.
Už tě nemiluje...
Už tě nemiluje...
Neznamenáš pro něj nic.
Neznamenáš pro něj nic.
Jsi pro něj mrtvá...
Mrtvá...
Mrtvá...
Šeptaly dívce v hlavě hlasy. Nikdy neměla dopustit, aby se tohle stalo. Nikdy to neměla dovolit...Kdyby jen nebyla tak hloupá, všechno by mohlo být jinak.
**********
,,Proč zrovna my musíme leštit poháry v Pamětní síni, zatímco si Sirius s Kate budou užívat v přístěnku na košťata?!" vykřikl znechuceně James, kterému se právě v hlavě honila představa jeho kamaráda s jeho přítelkyní.,,Uklidni se, zlato. Alespoň jsme nedopadli jako Remus s Mandy. Nechtěla bych čistit ty hnusné, zapáchající kotlíky."
,,Myslíš, že byl dobrý nápad nechat Rema s Am (p.a. přezdívka od jména Amanda) samotné?" zeptala se Lily s obavami v hlase. Věděla, že mladý vlkodlak a její kamarádka mají nejastnosti a spory.
,,Rudovlásko moje, neboj se o ně. Jsou už dospělí, všichni jsme, tedy kromě Siriuse, kterého pořád musíme tahat z postelí. Oni to jistě zvládnou sami, tak pryč s obavami. Neboj se, bude to všechno v naprostém pořádku, už to mezi nima nebude jako na drátku. Zase si k sobě najdou cestu svou, třeba navštíví ložnici Pobertovskou."
Jakmile James dořekl tuto "báseň" , Lily se chytla záchvat smíchu.
,,No tak o tom pochybuju, bylo by to sice hezké, ale to, co Mandy udělala...I když jsem její kamarádka, musím uznat, že Rema chápu. Chápu, proč se k ní takhle chová. Ale byli tak spolu tak hezcí." rozplývala se Lily.
,,Mě to tak nebaví, sweetie. Ať už to skončí!" postěžoval si James a vykulil oči, když viděl, že nejsou ani v polovině.
,,Mám nápad, Jamesi! Co kdybychom někam jeli, ale bylo by to za účelem dát Mandy a Rema dohromady? Jako primusové můžeme nabídnout Brumbálovi, že by sedmé ročníky někam jely a zčira náhodou by spolu museli být na jednom pokoji holka a chlapec a hotely, kde budeme ubytovaní by od sebe byly hodně daleko."
,,Ty jsi geniální, Lily!" pochválil svou dívku chlapec, načež se rudovláska uculila.
Mezitím, co James s Lily leštily poháry a domlouvali se, jak dají Mandy s Remem opět dohromady, Kate se Siriusem seděli na zemi a absolutně nic nedělali.
,,Neměli bychom už začít?" zasmála se černovláska.
,,Já bych dělal radši něco jiného!" mrkl na dívku Sirius, ale ta dělala, jakože vůbec neví, co myslí.
,,Já taky! Šla bych už spát!" povzdechla se dívka a vzala si do ruky koště se kterým začala zametat přístěnek.
,,Ale noták!" zaúpěl Sirius a prohrábl si své vlasy.
,,Jen do toho, bez práce přeci nejsou koláče, tak šup šup."
James s Lily už měli svou práci hotovou, takže odešli rovnou do ložnice, kde se osprchovali a znaveně padli do postele, kde ihned usnuli. Co se týče Amandy a Remuse, ti svůj trest ještě odpracovaný neměli.
,,Reme, jestli chceš, můžeš jít, dodělám to sama." řekla dívka, aby přerušila trapné ticho a doufala, že tady s ní chlapec zůstane.
,,Kdo to byl?" optal se zničehonic Náměsíčník.
,,Kdo byl kdo?" podivila se Mandy.
,,Ten, kvůli kterému jsi mě opustila."
,,J-já..."
,,Víš co? Neříkej mi to. Radši to ani nechci vědět." řekl chlapec a následně dodal:
,,Tak už to máme hotové, už jdu." rozloučil se chladně Remus a odešel. Blondýnka si povzdechla a po tváři ji začaly téct slzy. Kéž by nebyla tak hloupá...Kéž by ho neopustila...Kéž by neopustila toho, koho milovala, miluje a navždycky bude milovat.
Ahoj! Další část je po mega dlouhé době tady!❤
Doufám, že se líbí a budu ráda za každý vote a komentík!❤
Mějte se krásně a uvidíme se u další kapitoly!😊
ČTEŠ
Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌
Hayran KurguTento příběh vypráví o Pobertech -Dvanácterákovi, Náměsíčníkovi, Tichošlápkovi ,Červíčkovi. Ale také o 4 dívkách, které s nimi chodí do ročníku. Lily Evansová,Rachel Bridgelová,Kate Thomasová a Amanda Peryová. Jak se bude vyvíjet jejich vztah k Po...