,,Panebože." zašeptal chlapec. Najednou mu vše začínalo být jasné. Rachel ho ovlivnila, aby na Lily zapomněl a aby jí miloval.
*********************************************************************************************************
,,Jamesi, co se děje? Jsi v pořádku?!" zvolala na mě jedna rudovláska, stojící opodál.
Panebože, já ....já...Lily......smrt......Rachel....vymazané vzpomínky.....
Náhle jsem si uvědomil jednu věc. Lily, moje malá sladká Lily je mrtvá. Už jak dlouho, a Rachel mi vymazala vzpomínky na ní. Přiměla mě, abych jí miloval a zapomněl na ni. Na lásku mého života.
Dezorientovaně jsem se podíval kolem sebe a co jsem neviděl- drobnou, krásnou, zelenookou dívku, která se na mě starostlivě dívala. Hned jsem jí poznal. Tuhle dívku bych poznal vždycky. Byla to má Lily. Ta, co zemřela.
Je snad duch? A nebo jsem mrtvý? Přešel jsem k ní a dotkl jsem se její chladné tváře. Ona se na mě nenápadně podívala a já pochopil- nejsem mrtvý a ona není duch. Jsme živí a zdraví. Oba dva.
Pohladil jsem ji a naše rty se spojily v jedny. Líbal jsem ji na krku a ona mi vzdychala do úst. Zatahala mi za konečky vlasů a já jemně zaskučel.
Náhle však přestala. Podíval jsem se na ní nechápavým pohled a ona řekla:
,,Jamesi, jsi v pořádku?"
,,Ano Lily. Jsem v naprostém pořádku. Jakto, že žiješ? Víš, že se mi náhle vrátily vzpomínky? Ta mrcha Rachel mi je smazala."
,,O, můj bože, ty- jsi to konečně ty? Pojď jsem." váhavě jsem k ní přešel a ona pokračovala v tom, co před pěti minutami ukončila.
,,Miluju tě Jamesi Pottere."
,,Miluju tě Lily Evansová. Navždy spolu."
,,Navždy. Ale teď pššštt......" dala mi svůj ukazováček na mé rty a pomalými kroky se přesunula do ložnice.
,,Vážně to chceš?"
,,S tebou? Vždycky." zašeptala a dravě si mi přisála na rty.
******************************************************************************************************************
Sirius:
Pomalu jsem otevřel oči a hlasitě vykřikl: ,,Ku*va, co se to dop*rdele stalo?"
Podíval jsem se vedle sebe na stále spící Kate, která vypadala ehm....zvláštně. Vlasy měla rozcuchané, líčení rozmazané...........
I když, já vlastně nevypadám o moc líp. Rozhodl jsem se, že dojdu za Jamesem, který by měl mít lektvar proti kocovině.
Přešel jsem práh a otevřel dveře do pokoje Lily a Jamese- a co nevidím? James leží na Lily a líbá jí na krk.
,,Ááááá! Moje oči! Moje oči! To pálí! To pálí! Počkat, ty a Evanska? Jamesi, jsi to ty?"
Oba dva se lekli a rychle ze sebe slezli. Přikryli se dekou, která naštěstí zakryla všechny potřebné části.
,,Panebože Siriusi! Ty vždycky musíš přijít v tu nejnevhodnější chvíli."
,,Jdu dolů, přijďte dolů. Něco dělejte. Hlavně ne tohle. Moje oči jsou citlivější než kdy dřív. Už vás nechci znova vidět ehm...na sobě, jak něco děláte. " podotkl jsem a s úsměvem vyšel do kuchyně, kde jsem začal vařit lívance.
Takže. ...lívance se vaří. ...Jak,že se vaří lívance? Jo. Už vím. Musím tam přidat olej. Ale kolik? No,čim víc, tim líp. Řekl jsem si a na rozpálenou pánvičku jsem vylil hrníček oleje.
Přidal jsem těsto, a lívance se začaly smažit. No, teď už jen počkat, až se to dosmaží.
Mezitím , co se to bude smažit, se dojdu převléct. Rozhodl jsem se jen pro obyčejné, šedé tepláky a bílé tričko s krátkými rukávy.
Pomalu jsem přešel ke Kate a jemně ji pohladil po tváři. Škubla sebou, ale spala dál.
Možná, že už by ty lívance mohly být hotovy. Šel jsem ke schodišti a co nevidím - z tý pánvičky uniká hromada kouře.
Ihned jsem vykřikl :
,,Reme! Reme! Reme! Hoří! Hoří! Vodu! Rychle! "Než jsem se nadál ze shora se přiřítil Remus s hasicím přístrojem. Bohužel běžel až moc rychle a na posledním schodě ležel Kateinin podpatek, o který zakopl.
Já tam jen stál a hloupě jsem civěl. To nám ten den pěkně začíná.
Táák! Další kapitola je tady! Co říkáte na Lily s Jamesem? :)
Jinak dnes vyšla druhá kapitola mého druhého příběhu - Unreuited Love. Tak se Prosím podívejte :)Strašně moc děkuji za 30K reads a 3K VOTES! JSTE NEUVĚŘITELNÍ! MILUJU VÁS! TAK SBOHEM A NA VIDĚNOU U DALŠÍ KAPITOLY.
VOTES A KOMENT POTĚŠÍ 😍
669 SLOV
ČTEŠ
Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌
ФанфикTento příběh vypráví o Pobertech -Dvanácterákovi, Náměsíčníkovi, Tichošlápkovi ,Červíčkovi. Ale také o 4 dívkách, které s nimi chodí do ročníku. Lily Evansová,Rachel Bridgelová,Kate Thomasová a Amanda Peryová. Jak se bude vyvíjet jejich vztah k Po...