'Skoro opilý Remus'

1.1K 67 38
                                    

,,Hej chlupáči!" volal na dlouhovlasého, černovlasého chlapce jeho kamarád James.

,,Co chceš paroháči." zavrčel mladík, který se právě převaloval v posteli.

,,Máme jeden problém."

,,Chceš říct, že ty máš problém a nevinný, malý a velice hodný Siriusek ti má pomoct ho vyřešit. Ale něco ti povím Jamesíčku, Siriusek teď bude tytyty a Jamesíčkovi nepomůže." zazubil se Tichošlápek.

,,Siriusi, máme fakt velký problém."

,,Ježiši Jamesi, řekl jsem, že nikam nejdu, a pokud ten problém nesouvisí třeba s McGonagallovou, tak mě to je nezajímá."

,,Ehm,ehm. Dobré odpoledne,pane Blacku." pokojem se rozezněl hlas chlapci až moc známý.

Sirius se tak lekl, když uslyšel hlas profesorky McGonagallové, že až spadl z postele.

,,Jéé, dobrý den Minnie, potřebujete snad něco?" chlapec se bleskurychle zvedl ze země a začal se na profesorku zubit. Ta se jen znechuceně ušklíbla.

,,Chci vám jen říct, Blacku, že váš kamarád Lupin sedí na astronomické věži, má kolem sebe bariéru a nechce nás k sobě pustit. Tak prosim buďte tak laskav a pana Lupina odtamtud dostaňte." řekla, otočila se zády a chystala se odejít.

,,A mimochodem- měl by jste přestat jíst tolik těch makových taštiček. Máte od nich celé černé zuby." pověděla chlapci ještě profesorka a odešla.

Dvanácterák s Tichošlápkem se na sebe podívali, a než někdo stačil říct "švec" oba běželi směrem na Astronomickou věž, kde by se podle zdrojů měl jejich kamarád nacházet.

Cestou se James se Siriusem samozřejmě dohadovali o to, kdo půjde po schodech jako první.

,,Poslouchej mě, ty jedno smradlavý psisko, povídám ti, že první jdu já."  strčil do Tichošlápka James, až se zakolísal.

,,Poslouchej mě, ty jeden paroháči parohatý, já ti povídám, že první jdu já!" zasyčel chlapec a jemně svého kamaráda strčil, až málem spadl zrovna schodů.

,,Ne já!"

,,Já!"

,,Já!"

,,Já!"

,,Víš co? Už mě to nebaví Tichošlápku
Můžeš jít první. Dámy přece mají přednost." uchechtl se James.

,,Pokud tedy mají dámy přednost, nechápu proč už nejsi dávno nahoře."

,,Ale když o to tak stojíš, tak jdu. Co je špatného na tom být dívka. Dívka je nezkrotné, citlivé, velice krásné a chytré stvoření, stejně tak jako já." povýšeně řekl Sirius a začal stoupat schody nahoru.

,,No, pokud ty jsi dívka, ta jsi zapomněl zmínit i velké ego, které ti rozhodně nechybí, ty alkoholiku."

,,Cože?! Já a alkoholik?! Nevím kdo jednou vypil za večer skoro šest ohnivých whisky a pak z toho měl kocovinu ještě tři týdny potom." vysmíval se Tichošlápek dál.

,,No nevím, kdo se jednou opil až tak moc, že se v noci zničehonic sebral, šel do Zmijozelské společenské místnosti, nějakým záhadným způsobem se dostal dovnitř, našel ložnici svého drahocenného bratra a jako dárek mu přinesl velkou dávku zvratků do postele."

,,Tss..pořád lepší než ta tvoje party u tebe doma v pátém ročníku, když jsi se předváděl na zahradě bez trička a potom jsi nečekaně spadl do bazénu."

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat