Přišla jsem dovnitř a udělala si večeři. Celou dobu mě mamka pozorovala.
"Mami, proč mě pořád pozoruješ?"
"Říkám si, jak jsi vyrostla. Bylo to nedávno, když jsi udělala první krůček..."
"Maamii," zasmála jsem se.
"No co, mámy jsou pyšné na své děti," přišla ke mně, objala mě a dala mi pusu na čelo.
"Mám tě ráda, mami."Večer jsem si lehla do postele a vzala si mobil. Samozřejmě jsem měla hromadu upozornění ze skupinové konverzace. Rychle jsem projela celý chat a zjistila jsem, že tam psal jen Martin, Kovy a Ment. Pak jsem měla ještě jedno upozornění- od Ma Rka.
Ma Rek: Nenapadlo mě, že jsem se ti nepředstavil :-)
"Hnědoočko!" uvědomila jsem si okamžitě, přidala si ho a šla koukat na YouTube.Usnula jsem se sluchátky v uších. Už jsem se nedivila, proč mě tak tlačily uši a proč jsem se pořád budila. Vstala jsem. Byla neděle. Neděle... Kovyneděle!
Těšila jsem se jako malé dítě. Pak Kovy na FB napsal, že to bude Kovypondělí. Otázka 'Co budu dělat?' se ale vyřešila skoro hned. Ivet mi napsala, jestli nejdu s ní a s Carol ven. Souhlasila jsem a šla jsem na místo, kde jsme se měly sejít. Když přišly, šly jsme si sednout do parku ve městě. Povídaly jsme si... Teda spíše já s Ivet - Carol jen přikyvovala.Když jsme se s holkami sešly po obědě zase v parku, přišel tam Ment s Martinem.
"Čau holky," pozdravil Martin.
"Čau Klér... Představíš nás?" usmál se na mě Ment, ale všechnu pozornost věnoval Ivet a Carol.
"No toto, mám začít žárlit?" zeptala jsem se ho skoro výhružně, ale samozřejmě s úsměvem na rtech. "Tohle je Ivet a tohle Carol." Ment udělal něco, co jsem od něj nečekala - políbil jim ruce. Holky málem odpadly.
"A když si mně poprvé potkal, tak jsi to neudělal. Už žárlím!" smála jsem se. On ke mně jen přišel a políbil mi taky ruku. Neodpustila jsem si poznámku: "Ještě že tak."Kolem páté zazvonil Ivet mobil a ona odešla. Nevěděli jsme, co budeme dělat, přeci jen už jsme dořešili záhadu ulítlých balónků, která nás celou dobu trápila.
"Co takhle jít do kina?" navrhl Martin.
"Nemám s sebou peníze... Musela bych jít domů."
"Já vám to zaplatím," okamžitě se nabídl Ment.
Nakonec to dopadlo tak, že Ment zaplatil kino Carol a Martin mně. Říkala jsem, že to pak Martinovi zaplatím, ale on nechtěl. Jediné, s čím jsem nebyla spokojená, byl výběr filmu. Kluci vybrali horor. Carol s tím neměla problém (když jsme se jí ptali, jestli má něco proti tomu, zakývala hlavou, že ne), ale já jo. Jsem strašpytel. Takový, že když si představíte největšího strašpytle, kterého znáte, jsem ještě tak třikrát větší. Nakonec mě přemluvili. Později jsem toho samozřejmě litovala, protože když jsem zrovna neseděla se zavřenýma očima, byla jsem strachy namačkaná na Martina. Ten mě jen uklidňoval a smál se. Když jsme vyšli ven ze sálu, omlouvala jsem se Martinovi za zkažený film. Říkal, že to je v pohodě, že se alespoň pobavil. Ha, ha.Domů jsem přišla kolem půl deváté. V klidu jsem se navečeřela a osprchovala. Pak jsem nějakou dobu ležela, ale nemohla jsem usnout, a tak jsem koukla na YouTube... Martin přidal video... Na tom videu jsem byla já... V kině. Jak se tam strachy málem počůrávám. Video mělo dvě stě TISÍC shlédnutí!!! Děláte si srandu?! Já se tam tak šíleně ztrapním a má to dvě stě tisíc?!?!
Okamžitě jsem Martinovi napsala na FB. Omluvil se mi, ale že jsem prý byla roztomilá, tak to musel vydat.
Já: Děláš si srandu?! Ztrapnil jsi mě před celou YouTube komunitou!!
Martin: Ale noták. Neztrapnil, jsi tam roztomilá. :)
Já: Teď vypadám jako největší strašpytel světa!!
Martin: A nejsi? :D Dělám si srandu... Tak promiň.
Promiň?? To si snad dělá srandu!
Nic jsem mu nenapsala. Odložila jsem mobil a spala. Alespoň se o to pokoušela. Zdálo se mi totiž, že jdu po ulici a všichni si na mě ukazují.
'To je ta trapka, co se bojí všeho!'
'Bububu!!!'
Celou noc jsem se budila v nočních můrách. Usnula jsem hodinu před tím, než mi zazvonil budík.********************************************************
Byla bych ráda za každý feedback- votes, komentáře, cokoliv. Chtěla bych vědět, co mám podle vás zlepšit, jestli se vám to líbí, co se vám na tom líbí a tak dále. ^-^
ČTEŠ
Město YouTuberů
FanfictionMěsto? Město plné YouTuberů? Člověk by řekl, že kdyby žil se všemi YouTubery v jednom městě, možná by zešílel. Ale co kdyby se to stalo? Co kdybyste opravdu žili ve městě plném YouTuberů? #16 ve Fanfikci 16.08.2016 #20 ve Fanfikci 16.01.2016 [OPRAV...