Město YouTuberů XVIII.- 'Nemocenská'

4.5K 340 9
                                    

Ve čtvrtek jsem celé dopoledne prospala a když jsem se vzbudila, u mojí postele seděl Kovy. Nevšiml si, že už jsem vzhůru. Něco dělal na mobilu a já si ho prohlížela. Po asi minutě se na mě podíval.
"Jak dlouho už mě pozoruješ?" smál se.
"Ne moc dlouho..." krk mě ještě bolel a já trpěla každičkým novým slovem. "To víš, změna oproti sledování zdi." U posledního slova jsem se zadrhla.
"Nemusíš mluvit, pokud tě to zmáhá." Staral se. Usmála jsem se a kývla na znamení, že má teda mluvit on. Pozdravoval mě od lidí ze školy a kluků. "Chtěli tu přijít, ale tvoje mamka pustila jen jednoho, abys nás nenakazila. Ještě navíc mi dala podmínku..."
Zvedla jsem obočí a on si z kapsy vytáhl... "Rouška?" Zeptala jsem se přiškrceným hlasem. "To trochu přehání..."
On se tomu jen smál. "Hlavně jí neříkej, že jsem si to sundal..."
"Neboj," zakašlala jsem a napila jsem se čaje. Málem jsem ho zase vyprskla, když jsem zjistila, že je nějaký bylinkový. Nemám ráda bylinkové čaje. Ještě k tomu neslazené.
"Vážně nemusíš mluvit," řekl a zamyslel se. Pak vstal a donesl mi z mého stolu blok a tužku. Oba jsme se zasmáli, ale když jsem chtěla zase promluvit a vynechával mi hlas, vážně jsem ten blok použila. Chvíli jsem psala a pak mu ukázala blok.
"Promiň za moji mamku," četl nahlas, "ona to občas trochu přehání, ale jinak je fajn."
V tom se ze dveří vynořila mamka.
"No ještě aby ne," podívala se na Kovyho, který si marně snažil v rychlosti nasadit roušku. Obě jsme se začaly smát. "Tys to vzal vážně?" zeptala se mamka mezi tím, co se smála.
Jsem tu hlídaná líp jak ve vězení napsala jsem na papír.

Byla středa, poslední týden, kdy jsem měla být doma. Popravdě jsem se do školy těšila. Lepší, než být zavřená doma a nic nedělat. Dokonce už jsem ani neměla co číst, protože mi mamka sdělila, že už jsem přečetla skoro všechny knížky z knihovny a že už neví, co mi má půjčovat. Za dobu mé nemoci mi mamka nosila knížky z knihovny. A jelikož má nemoc trvala dlouho, zvětšoval se i počet knížek, které jsem přečetla.

Možná malinko nudnější a kratší díl, ale co se dá dělat, holt není každý den posvícení :) ^-^

************************************************************

Byla bych ráda za každý feedback- votes, komentáře, cokoliv. Chtěla bych vědět, co mám podle vás zlepšit, jestli se vám to líbí, co se vám na tom líbí / nelíbí a tak dále. ^-^

Rozhodně koukněte na
-> Universal Studio Blue ^-^ (CZ)
www.youtube.com/channel/UCnS6NeOrtr3aHII1hv2GELQ

-> Universal Studio Red ^-^ (CZ)
www.youtube.com/channel/UCmDd7tUaFceY_gqw5qxvDxA/feed

Chcete si přečíst nějaký další příběh?
-> Život na hraně ^-^ (CZ)
-> Zničené sny ^-^ (CZ)


Město YouTuberůKde žijí příběhy. Začni objevovat