Nemohla jsem přestat uvažovat o Kopci. Měla bych snad vystopovat, kdo tam chodí? Nebo se na to úplně vykašlat? Ale stejně bych tam normálně chodila a měla bych šanci ho potkat. Zajímalo by mě, jestli je to YouTuber, nebo prostě nějaký kluk, kterého neznám. Ale každopádně má dobrý vkus na Kopce. Této myšlence jsem se musela zasmát.
"Čemu se směješ?" zeptala se mě mamka, která mi přišla otevřít dveře.
"Ničemu," nasadila jsem neutrální výraz a šla dovnitř.
Normálně jsem si vzala večeři a sedla k počítači.
Zítra bude sobota, takže mám ještě dost času, než mě rodiče pošlou spát...
Samozřejmě jsem zkoukla všechny YouTube videa.
"Zítra je vlastně sobota!" zamumlala jsem si pro sebe. V sobotu má Citron stream. Usmála jsem se a v tom momentu přišla mamka.
"Čemu se zase směješ?"
"Ale ničemu," bránila jsem se. "Vždycky přijdeš v moment, kdy se nad něčím usměji, nemůžu za to."
"No dobrá... Klér, zítra jedeme na oslavu narozenin, vyber si něco, co si vezmeš na sebe a když chceš, vyperu ti to."
"Fajn." Řekla jsem a zvedla se ke skříni. Nemělo ani cenu ptát se, kdo má vlastně narozeniny. Máme velkou rodinu a na narozeniny chodíme snad minimálně dvakrát do měsíce. Jezdíme i na oslavy k někomu, koho vlastně neznám. A to i přes to, že bydlíme kolikrát hodně daleko. Vzala jsem si obyčejné rifle a nějakou hezčí halenku. Zaprvé byl podzim a tím pádem hodně chladno a zadruhé sukně ani šaty nenosím.Další den jsme vyjížděli ve dvanáct na oslavu, která začínala ve dvě. Zjistila jsem, že jedeme na oslavu mého strýčka, kterého jsem vlastně vůbec neznala, protože jsem se s ním naposledy viděla, když mi byly čtyři. Musela jsem se nad tím zase usmát. Pro jistotu jsem se podívala na mamku a ta se dívala na mně.
"Mami!" smála jsem se.
"No co?" mamka se začala taky smát. "Já za to nemůžu."
Zbytek cesty ubíhal normálně. Ségra poslouchala písničky na mobilu a nejspíše si psala s Housem, taťka se soustředil na cestu a mamka si zpívala Céčka od Michala Davida, které hrály v rádiu. Já jsem sledovala dopravní značky a vyptávala se taťky na ty, u kterých jsem nevěděla, co znamenají. A přiznám se, občas jsem se přidala k mamčinému zpěvu.Dojeli jsme na místo. Strejda měl kulatiny, takže jsme jeli do restaurace. Když jsme vešli dovnitř, okamžitě zamnou přiběhl můj malý bratranec.
"Klél, pujdeš si semnou hlát?" byl o dost větší, než před půl rokem, kdy jsem ho naposledy viděla.
"Za chvíli, jen se přivítám s ostatními, jo?" usmála jsem se a dala mu pusu na líčko.
Zazářily mu oči. "Jasně!" křikl a odběhl k jeho mamince.Přivítala jsem se s rodinou, kterou jsem už dlouho neviděla. Bratránek mě nedočkavě pozoroval a jakmile viděl, že už jsem se se všemi pozdravila, odtáhl mě do dětského koutku. Celý den jsem si s ním hrála, dokud mi neusnul v klíně. Přišla si pro něj teta.
"Snad tě moc nezlobil," povzdychla si a usmála se, když viděla, že spí.
"Ale vůbec ne. Vždyť víš, že se mi po něm stýskalo. Jen bych se mohla jít na chvíli bavit se strejdou, nestihla jsem mu ani popřát," teta přikývla a vzala si bratrance na ruce.
Šla jsem tedy za strejdou. Nevěděla jsem, co mu mám vlastně říct a jak začít. Ale začínat jsem ani nemusela, protože jakmile jsem přišla, spustil on: "Jé, ahoj Klárko. Už jsme se dlouho neviděli! Naposledy jsi byla tákhle maličká," jakmile na mě promluvil, přestala jsem se stydět. Zářila z něho taková dobrá aura, jako z mého taťky. No jo, vždyť jsou bráchové.
"Promiň, ještě jsem Ti ani nepopřála, zaměstnal mě Honzík," omluvila jsem se a podala mu ruku. "Všechno nejlepší a hlavně hodně zdraví," dala jsem mu pusu na líčko a on se usmál. Po nějaké chvíli jsem šla zpátky za tetou. Vzala jsem jí Honzíka a když jsem ji přesvědčila, že mi vážně nevadí se o něj starat, několikrát mi poděkovala a odešla za ostatními.Celý den byl vlastně fajn. Domů jsme vyrazili už kolem šesté, protože cesta trvá dvě hodiny. Byla jsem unavená a v autě jsem usnula. Když jsme dorazili, vlezla jsem si do sprchy a šla spát. Najedená, nebo spíše přejedená, jsem byla už z oslavy, takže jsem si ani nebrala večeři. Přišlo mi, že jsem usnula okamžitě.
************************************************************
Byla bych ráda za každý feedback- votes, komentáře, cokoliv. Chtěla bych vědět, co mám podle vás zlepšit, jestli se vám to líbí, co se vám na tom líbí / nelíbí a tak dále. ^-^
Rozhodně koukněte na
-> Universal Studio Blue ^-^ (CZ)
www.youtube.com/channel/UCnS6NeOrtr3aHII1hv2GELQ-> Universal Studio Red ^-^ (CZ)
www.youtube.com/channel/UCmDd7tUaFceY_gqw5qxvDxA/feedChcete si přečíst nějaký další příběh?
-> Život na hraně ^-^ (CZ)
-> Zničené sny ^-^ (CZ)
ČTEŠ
Město YouTuberů
FanfictionMěsto? Město plné YouTuberů? Člověk by řekl, že kdyby žil se všemi YouTubery v jednom městě, možná by zešílel. Ale co kdyby se to stalo? Co kdybyste opravdu žili ve městě plném YouTuberů? #16 ve Fanfikci 16.08.2016 #20 ve Fanfikci 16.01.2016 [OPRAV...