19 deo » Poljubac na kiši

1.9K 136 16
                                    

Posle mesec dana.

"Živeli..."

"Za tvoj konačni godišnji odmor.", Kalum svečano izgovori, dok se čuje zvuk staklenih čaša kada nazdravimo. Ispijam gutalj belog vina, ostavljajući trag karmina na čaši.

"Recimo da je i mojih pet minuta došlo. Ili bolje rečeno dva meseca.", uzbuđena sam i sve što uspevam celo veče da uradim je da se smeškam pri pomisli da sam dobila godišnji odmor. Da ću se posle onoliko truda i mučenja, konačno zaluženo odmoriti od svega. 

Stavljam parče čokoladne torte u usta i pogledam u pravcu Kaluma i Rite. Tako sam srećna što su organizovali ovo za mene. Restoran i divna večera da proslavimo što ću se konačno otarasiti 'S&L'a' i Zeka , bar na kratko. 

"Zamisli Noel kako odlazi svako veče po noćnim klubovima.", čujem Ritu kako zajedno kreće da se smeje sa Kalumom i pogledam ih oboje sa podignutom obrvom. 

Da li su to oni nešto o meni govorili?

"Ma o čemu vi to?", zbunjena sam i nestrpljiva, jer se njih dvoje samo došaptavaju i kikoću celo veče. Definitivno postoji neka hemija između njih i ponosna sam, jer sam ja zaslužena za njihovo zbližavanje. 

Da, da... Niko drugi do Noel Everdin.

Od kako sam prvi put izašla sa Kalumom na kafu prosto nisam mogla da prestanem da se družim sa njim. On je tako zabavan i dobar. Postao mi je skoro kao najbolji prijatelj. Reći ću 'skoro', jer mu se i dalje ne sviđa serija 'Seks i grad'. Uvek me razočara kada se setim toga.

Pre Kaluma, da budem iskrena, nisam verovala u muško-ženska prijateljstva. Čim sam ga upoznala sa Ritom i sa njom se veoma zbližio. Samo ne na isti način. Mislim njih dvoje nisu zajedno, ali biće. Sigurna sam u to.

"Noel, zamisli se u noćnom životu sad na odmoru. Svako veče drugi frajer, drugi provod.", Rita nastavlja sa svojim govorom, a Kalum ne može da prestane da se smeje. U jednom trenutku Rita se oslanja na Kalumovu stolicu, a zatim se ni jedno ne pomera. Tako je očigledno da se sviđaju jedno drugome. 

A o Ritinoj šali na moj račun neću ni da govorim. Jednom sam se u životu napila, završila sa prvim kretenom u krevetu i to je sasvim dosta. Ne želim da prolazim kroz isti scenario ponovo. Na greškama se uči.

"Golupčići, prestanite.", zadovoljno odgovaram, ukazujući im koliko su blizu jednom drugom da se oni sledećeg trenutka odvajaju, nameštajući se svako na svoju stolicu.

Kalum pročisti grlo, nameštajući kravatu na košulji, a Rita prolazi jednom kroz kosu. 

"Pokvarih trenutak.", coknem jezikom i sada se ja nasmejem, ali njima je neprijatno i to se vidi. Zagrizem se za unutrašnjost obraza kako bih potisnula smeh i odlučim da promenim temu.

"Kako napreduješ na faksu, Rita?", oslonim se na stolicu odmeravajući ljude za jednim stolom ispred nas i gledajući u Ritinu frizuru koja mi se tako dopada. Ona se sada ošišala na paž, a krajevi su joj šatirani u crveno. Prava linija alajnera je savršeno izvučena, a crna svečana haljina joj stoji kao salivena. Sad mi je i jasno zašto se Kalumu sviđa. A kome ne bi?

"Već dva ispita sam dala u roku, iako priznajem da mi je teško. Puno se traži, ali volim izazove. Da samo dođeš na jedno predavanje kada imamo anatomiju. Imamo muškog modela, na kome pokazuju sve. Naravno dečko je go i..."

"Ovde ima i muškaraca.", Kalum se oglašava s negodovanjem.

"Pa šta. Ja mogu da pričam o čemu god hoću. Slobodna sam devojka.", Rita mu uzvraća s visine, gledajući ga pravo u oči.

"E pa onda i ja mogu da pričam o devojci koju sam upoznao pre nekoliko dana. Da znaš samo kako je koketna i zgodna. Ponudila mi je i broj čak."

"I broj? Pa što nisi prihvatio?", moja drugarica odjednom podiže glas na njega, dok nekoliko očiju biva uprtih u naš sto.

Njegova plavuša ➳ z.m.Where stories live. Discover now