Малка кучка...

952 31 0
                                    


Стоях в стаята си и четях книгата си..Беше ми станало скучно затова реших да се насладя на ваната си..Съблякох дрехите си и ги хвърлих за пране..Напълних си ваната и влязох в нея..Мислех си с какво заслужих това..?Триш има син ,за какво съм и аз..?Кое беше червенокосото момиче от рисунките..? Гадже ли беше на Зейн..Толкова много въпроси ми се въртяха в главата..Излязох от ваната и пуснах водата да изтече..Увих кърпа около тялото си и излязох..Подсуших тялото си и облякох черно дантелено бельо което намерих в гардероба си.

Вратата се отвори с гръм и трясък и връхлетя едно мургаво момче,черната му коса беше вдигната нагоре,очите му бяха кафяви..Беше красиви и ъмм...секси..Приближи се към мен и аз тръгнах назад..Грешен ход..Бях заклещена между тялото му и стената..Дишах тежко и гледах земята..Той стисна ръката ми силно и аз изписках леко...Мамка му..Хвана брадичката му и я вдигна грубо..

-Не са ли те учили да не си вреш носа в чуждите работи..?-изсъска през зъби..Погледнах го в очите и казах

-А-аз съжалявам-заекнах а той стисна китката ми по-силно..

-ПО дяволите..Боли ме -извиках ,той отпусна хватката си около китките ми,наведе се до ухото ми и прошепна..

-Ще те накажа..Хммм..Харесват ми тези бикини -каза и прокара пръсти по крайщата им..-Как ли ще изглеждаш без тях..?-целуна леко врата ми...Зеницата ми се разшириха ,със всички сили го избутах от мен..

-Разкарай се от стаята ми..-извиках-Излез...-Усмихна се самодоволно,врътна се на петите си и излезе...Облякох си бързо клин и блуза с паднало рамо , вързах косата си на висока конска опашка седнах по турски на леглото..Замислих се за момчето..Ами да...Как не се сетих по рано ...Това е Зейн..Но т-той ме целуна,разбрал е че съм влизала в стаята му..Вратата се отвори и аз подскочих..Вдигнах глава и видях Меги офф,помислих че е онзи кретен..

-Бека ,слез в трапезарията за вечеря..-каза Меги ,кимнах и и се усмихнах..Тръгнах бавно надолу ,влязох в трапезарията..Зейн и Триш бяха седнали...

-Бека седни до Зейн..-усмихна ми се тя...Триш беше много усмихната жена..Погледнах към Зейн в същия момент очите ни се срещнаха...Погледа му бе леден..Започнахме да се храним ,но Триш наруши тишината..

-Зейн,ти ще караш Ребека до училище ,тя учи в твоето..-Усмихна му се тя...

-Разбира се , мамо ..-отговори Зейн ..Усетих погледа му върху мен,ръката се му се настани на бедрото ми и започна да го гали ,задавих се ..

-Бека,добре ли си ..?Попита Триш ,кимнах и погледнах към Зейн,който се усмихваше..тази мазна усмивка ,иде ми да му избия зъбите..Ощипах ръката му и той изохка..Бутна вилицата си и се наведа да я вземе..

-Малка кучка-прошепна ми..

-Майната ти..-върнах му го с усмивка...Очите му станаха по тъмни и ледени...

-Аз ..ъм.. Наядох се и съм малко изморена..Може ли да се кача в стаята си..?-попитах ,надявайки се да мина с това извинение..Истината беше че не можех да седя повече до Зейн..

-Разбира се ,скъпа.. Лека нощ..-усмихна ми се..

-Лека нощ..-казах ,станах и излязох от трапезарията..Стигнах до стаята ми и някой ме хвана през кръста и запуши устата ми..Усетих устните му до ухото си...

-Сега ще си платиш..-прошепна в ухото ми и целуна мястото под него..Бутна ме в моята стая и заключи вратата..Обърна се и тръгна към мен..




Now or Never ..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang