Станах бавно от пода,внимавайки да не събудя момчето до мен..Качих се на втория етаж и влязох в банята,съблякох дрехите си и влязох по душа..Горещата вода се стичаше по тялото ми ,взех душ-гела и натърках коста си и тялото си..Вратата на банята се отвори и влезе съненият господин сексапил..Съблече тениската си и анцунга ,сабу боксерките си и се шмугна при мен..
-Добро утро..-усмихнаах му се..
-Добро утро ,слънчо..-засмя се..
-Слънчо..?-попитах и се засмях с него..
-Мхмм..Кога стана..?
-Преди малко и реших да се изкъпя..
-Мхмм.-промърмори и ме дръпна към себе си..Без да чака и секунда ,сля устните ни ..Поставих ръце на гърдите му и изпъшках тихо ,когато усетих ръцете му да стискат задника ми..Той ме бутна в стената и ме повдигна ,а аз увих крака около кръста му..Отдели се от устните ми и започна да оставя малки целувки по врата и гърдите ми..
-Зейн..-истенах името му когато усетих устните му около зърното ми и пръста му търкаше клитора ми..Вкара пръст в мен ,забих ноктите си в гърба му и изпуснах стон..Започна да го движи в мен ,а банята се изпълни със стенанията ни..Стори ми се по възбуждащо,когато щяхме да го направим в банята..Извади пръстите си от мен и целуна устните ми..Усетих как навлиза в мен и забих ноктите си отново..Забиваше се в мен с мощни тласъци ,а аз извивах гърба си и стенех..
-Искам да чуя името си..-прошепна между стенанията..Изпъшках..Не можех да си поема въздух..
-Крещи името ми..-каза и захапа врата ми силно..Изпитах лека болка ,но удоволствието което ми доставяше нямаше граници..
-З-зейн..-истенах когато се заби за последно в мен..Изкара дължината си и свърши на плочките..Докато от гърлото му се изтръгваха стонове..
-Господи..-прошепнах,задъхано..Зейн обви ръцете си около мен и целуна ключицата ми..Обърнах се и поставих няколко целувки на врата и ключицата му..Усмихнах се и излязохме от кабината..Увих кърпа около тялото си и подадох другата на Зейн..
След като си облякох анцунг и широка тениска на Зейн..Обърнах се към него и се засмях когато видях как е облечен..Бяхме облечени еднакво..Той ме погледна и се усмихна ,когато ме видя..
-Какво ще правим..?-попита ме той..
-Незнамм..Може да гледаме филм..-Предложих му..
-Добре..-Слязохме долу..Зейн отиде да опука пуканки ,и остави на мен да избирам филм..",Star Wars" -Не..""Погрешен завой"и петте части..Леле.."Марли и аз"..Хмм Май ще бъде този..Зейн се върна с две купи пуканки и седна на дивана..
-Избра ли нещо..?-попита ме докато пусках филма..
-Марли и аз..?-попитах го..
-хмм..Не съм го гледал..
Седнах до него и се сгуших.Зави ни с едно одяло и се загледахме..Накрая на филма очите ми се насълзиха и една сълза се търкулна по бузата ми..Падна на ръката на Зейн и той ме погледна..
-Плачеш ли..?-попита усмихвайки се..
-Не....Аз..Просто..-заревах като бебе..Той ме гушна и постави целувка на челото ми..
-Недей да плачеш любов..Ще си купят ново..-Засмя се той и аз след него..
-Хайде да отидем горе и да легнем на хубавата ни спалня..-каза усмихвайки се..Станах след него и се запътихме нагоре..
YOU ARE READING
Now or Never ..
Romance-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...