Влязохме в училището и се насочих към шкафчето си..Там бяха Ерик ,Майк,Кейт и Лекси..
-Здравейте.-казах тихо ..
-Искаш ли..?-попита Лекси подавайки ми чашата си с кафе..Поех я в ръцете си и отпих глътка..Отворих шкафчето си и си взех Английския и с другите се насочихме към кабинета..
********************************************************************************************
След часовете излязох в двора и седнах до едно дърво което беше отдалечено от другите..Извадих телефона от чантата си и си пуснах музика..песента на James Arthur -Impossible огласи ушите ми..Припявах си песента ,докато някой не се настани до мен..Погледнах и видях Зейн ,взе телефона ми и махна слушалките..музиката продължи да свири а той пееше,на някой места се включвах и аз..Гласът му беше невероятен..песента свърши и аз се засмях..
-Здравей..-каза и постави на устните ми нежна целувка.
-Здравей.-прошепнах срещу неговите..Впих устните си в неговите и той отвърна на целувката..Усетих че не ми достига кислород и се отделих от него ,а той ми се усмихна..
-Довечера ще има парти у Кайла ще ходиш ли ..? -попита ме Зейн..
-Не знам ,мисля да не ходя..-отговорих му...
-Ела с мен..-каза той.кимна ми към колата стана и ми подаде ръка..Хванах я и се изправи ,изтупах се и го погледнах..
-Къде отиваме..?-попитах го,когато се качихме в колата..
-Имаш ли ми доверие..?-попита и ме погледна,кимнах му..
-замини с мен..-каза ,погледнах го шокирана..
-Какво..?-почти извиках,а той се засмя..
-Петък ,събота и неделя..-отговори той
-Защо не..-отговорих му.-Той ме погледна невярващо..-Съгласна съм.-повторих му..Той запали колата и потегли ..
След 10 мин си бяхме в къщи..Качих се в стаята си ,взех малък сак и започнах да го пълня..Сложих си няколко пуловера ,2 чифта дънки,бельо,няколко тениски на Зейн и дъа..общо взето само това..Зейн влезе в стаята и се ухили като видя сака..Дойде до мен и прошепна в ухото ми..
-Ако питаш мен,там където отиваме можеш да се разхождаш гола..-целуна ухото ми..реших да го подразня и се вдигнах на пръсти за да стигна ухото му..
-Може би..-прошепнах в ухото му и целунах врата му и побягнах..
-Който стигне последен готви..-извиках и заслизах по стълбите..
-Ах ти,малката.-чух да вика и се засмях..След 15 мин. гонене вече официално се бяхме натоварили в колата..Зейн потегли и се обърна да ме погледне за скунда..
-Ако искаш може да поспиш,пътя е около три часа..-каза,кимнах и се наведох да целуна устните му..Първите 40 мин. докато пътувахме пяхме и си разказвахме вицове..ЗКорема ме болеше..После съм се унесла и съм заспала..
STAI LEGGENDO
Now or Never ..
Storie d'amore-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...