След като си взех бърз душ ,облякох черно бельо ,клин и чревена карирана риза..Исуших и сресах косата си и я сплетох на плитка..Излязох от стаята си и почуках на стаята на Зейн..Почаках няколко минути..Почуках пак и след няколко секунди вратата се отвори..Хавлията бе около кръста му,от косата му се стичаха капки вода и падаха по гърдите и плочките му..Прехапах несъзнателно долната си устна и вдигнах поглед към очите му..В тях играеше пламъче,усмихна ми се и хвана нежно китката ми вкарвайки ме в стаята му..Седнах на леглото му , а той свали кърпата..Обу сиви боксерки на Calvin Klain ,анцунг и бяла тениска която прилепваше по тялото му и се виждаха части от татусите му..Дойде до мен и ме вдигна,да застана пред него..Пръстите му минаха по долната ми устна ..
-Не я хапи толкова силно..-Махна устната която до преди скунди беше между устните ми..-Разкарвавила си я..-постави целувка на устните ми,и облиза долната ми устна..Отвърнах му и свързах ръце зад врата му ,а той неговите на талията ми..Отделихме се леко задъхани и решихме че е време да слизаме надолу..
Слязохме долу и видяхме Триш и Иън да седят на масата и да разговарят за нещо..Настанихме се на местата си и се заслушахме за какво си говорят..
Триш ни обърна внимание..
-Така..Сега е време за новината..-кимна към Иън ,а той се усмихна..-От дълго време искаме да направим фамилиите по близки..За това..Ще сгодим Иън за Ребека..-На лицето на Триш цъфна огромна усмивка,Аз се задавих с храната си..Господи..
-Какво..?-попитах почти невярващо,надявайки се да халюцинирам..
-Да..Не е за вярване нали миличка..Когато Иън предложи идеята ,бях много щастлива..-Иън..Отместих погледа си към него ,а той се хилеше насреща ми..Станах от масата и измънках едно извинете ме под носа си и се качих в стаята си..Седнах на леглото и заплаках..Не исках да съм слаба,но мисля че ми се насъбра много..За да бъдат по близки фамилиите,ще ме сгодят заради бизнес..Бавно станах от леглото и се насочих към банята,затворих вратата и извадих кутия с цигари от шкафчето и запалка..Запалих я и седнах на тоалетната..Пуша повече..Хм..Не може да бъде..Не исках всичко това да е истина..
Вратата на банята се отвори и ме изкара от мислите ми,Зейн влезе и ме гледаше очудено..Дръпнах си от цигарата си и' и издишах бавно..Зейн седна до мен и ме прегърна...Сгуших се в него и селзите ми потекоха от очите ми..
-Спокойно малката..Не плачи..-продума той тихо..-Цигарите не са решение..Хайде дай ми я..-Не го послушах и продължих да си я пуша..Не го разбирах..
-Хайде любов..-Дръпнах се от него..Той взе цигарата от устните ми ,дръпна си няколко пъти и я изгаси в мивката..Издиша дима , аз въздуха който се бе насъбрал в дробовете ми и истрих сълзите по лицето ми..
-Защо ми я взе..?-измрънках и сведох глава..Чувствах се виновна..За нас..
-Искам си я..-прошепнах..
-Хайде любов..Ела с мен..-Хвана ме като булка и ме сложи на леглото..Наведе се и хвана клина ми като го дръпна надолу и го събу..Махна тениската ми и я сложи при клина,наведе се и прокара ръце по грабнака ми..Стигна закопчалката на сутиена ми и го откопча внимателно,като го смъкна по ръцете ми и го хвърли зад нас..Наведе се и целуна гърдата ми,после и другата..Изпъшках тихо когато горещият му дъх се удари във врата ми,той се дръпна и съблече тениската си..Облече ми тениската и стана ,сабу долнището на анцунга си и дойде при мен..Легна на леглото ми и ме придърпа в прегръдката си..Положих глава на гърдите му и с пръст минавахнпо тънките черни линий докато мислех..
-Не искам да се сгодявам..-прошепнах тихо,надявайки се да ме е чул..
-Знам,любов..Няма да позволя нищо да се случи..-погали косата ми..
-Обичам те..-прошепна в ухото ми..
-Обичам те..-сгуших се в него,той постави глава във сгъвката на врата ми и го целуна...Докато потъвах в размисли,клепачите ми започнаха да се затварят ..Отпуснах се и потънах в страната на сънищата..
YOU ARE READING
Now or Never ..
Romance-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...