Целувката...

823 29 0
                                    


Стоях някак си вцепенена..Гледах потъмнелите му очи .оглеждах и лицето му..Имаше своите малки несъвършенства ,който бяха перфектни..Очите ми се спряха на устните му,плътни и розови..Исках да ги усетя върху моите,да ги опитам..Очите ни отново се срещнаха,приближавах се бавно към него...

Усетих устните му върху моите ,Зейн стоеше като в транс..Задвижихме устните си и той прокара език по долната ми устна ,искайки достъп..Устните му бяха топли ,меки,перфектни..Целувахме се нежно ,но и страстно,сякаш имахме нужда от това,един от друг..Отделихме устните си и аз сведох глава..

-Аз..Съжалявам Зейн..-казах и избягах в стаята си..Какво по дяволите ми ставаше..?

оправих дрехите и ги сложих в гардероба..Съблякох всички дрехи по мен и ги хвърлих за пране..Влязох по душа и пуснах горещата вода да се стича по мен..Тя ме успокояваше до една степен..Още усещах устните му върху моите...След като приключих с душа ,облякох бельо ,къси гащи и някаква широка тениска която намерих..Корема ми изкъркори ..Слязох долу и си направих сандвич с шунка,когато забелязах Зейн да се подпира на вратата..

-Мама няма да си прибере тази вечер..Меги също няма да я има ..Ъм..Искаш ли да гледаме филм ..?-продължи някак несигурно..

-Добре..-Изядох си сандвича докато той правеше пуканки..Тръгнахме към хола и аз се седнах на дивана..Зейн пусна филма и се настани до мен..

-Тениската ми ти стой секси..-каза и ме погледна перверзно..Какво..?Огледах се и разбрах че съм с тениската му от онази нощ..Бузите ми пламнаха и аз ги закрих с ръце ,при това мое действие той се засмя..

****************************************************************************************************

През целия филм пощях и криех очите си с тъка,а Зейн се смееше като полудял..

-Е аз се качвам..-каза Зейн и тръгна на горе по стълбите..Оставих купите за миене и се качих след него..Написах няколко домашни и оправих чантата си за утре..Часовника показваше 22:46..Реших да си лягам ,беше ме малко страх..Изтичах до леглото си и се шмугнах в него ,като се завих през глава...След няколко минути вратата се отвори и аз изпищях и се свих на кълбо..

-Бека..-Чух тих мъжки глас..минута след това осъзнах че това е Зейн..

-Д-да..-попитах също толкова тихо..

-Страх ли те е..?-попита с насмешка Зейн..

-Неее..-казах бързо..

-Тогава защо си се завила през глава..-пак попита..

-Ъмм..Студено ми е..-отговорих му ,а той се засмя..

-Махни одеалото..-каза и по гласът му разбрах че е близо до мен..

-Нее..Тоест..Не искам..

-Хайде..-повтори пак.поклатих глава сякаш можеше да ме види..Усетих как седна до мен и въздъхна..Дръпна одеалото ми ,изпищях и се скрих във възглавницата ми..

-За какво дойде..?-попитах го но гласът ми едвам се разбираше..

-Беше ми тъпо..-Стана и тръгна към врата..Изправих се бързо и го погледнах..

-Зейнн..-обърна се -Азз..Може ли да останеш..?-попитах тихо..

-Аз..ъмм..Добре-въздъхна и се почеса зад врата..Съблече тениската и дънките си , и

остана само по боксерки..Бях забила погледа си в добре оформеното му тяло и черният туш ,който го описваше перфектно..Дойде и легна до мен..Сгуших се в него и той обви ръцете си около мен...Усетих прекрасният му парфюм и тръгнах да се унасям..

-Заспивай,малката ми..



Now or Never ..Where stories live. Discover now