Моят наркотик..

644 17 0
                                    

Усетих как някой целува бузата ми и зашепна нещо в ухото ми..Размърдах тялото си заради гъдела близо до ухото ми и отворих бавно очи,завъртях главата си и видях взиращото се в мен момче което се усмихваше сладко..
-Хей..Пристигнахме..-усмихна ми се Зейн и аз се усмихнах мързеливо..Отворих врата и слязох от колата и заоглеждах мястото..Покрай нас имаше високи дървета ,което ми говореше че сме в гора..А пред мен се разкриваше великолепна вила,беше дървена и на два етажа..Ръката на Зейн се уви около моята и сплетох пръсти с неговите..Доближихме се до вратата и той изкара връзка с ключове от джоба на коженото си яке,пробва няколко ключа и накрая отключи..
Влязохме вътре и се насочихме към една стая..Беше холът ,имаше голям червен диван ,зад който имаше камина..Пред дивана имаше малка масичка и плазма..Две ръце който се увиха около кръста ми ме искараха от мислите ми..
-Харесва ли ти..?-попита той и целуна врата ми..Беше малко студено тук и се надявах да запалим камината..
-Невероятно е..-прошепнах и се обърнах към него като го прегърнах...
-Ще отида да взема дърва и се връщам..Стаята ни е на втория етаж,можеш да се изкъпеш..После ще си сготвим..-малка усмивка се прокрадна по устните ми..Той се засмя и ме целуна..Отделихме се и той излезе..Взех багажа и се насочих към вторият етаж..След като изкачих стлбите от лявата страна имаше няколко врати..Влязох в първата и оставих багажа си до леглото..Започнах да събличам дрехите си като ги подреждах на леглото..Влязох в банята която беше бяла,пуснах горещата вода да облива тялото ми ,докато мислите ми се блъскаха в главата..Какво щеше да е от сега нататък..?Спомних си думите на Зейн от преди няколко дни..Това ще е нашата малка тайна..Страхувах се..Може би от истината но се страхувах..Изпитвах любов към него..Но той ми беше брат и това беше грешка..
Незнам колко време седях под душа ,измих тялото и косата си с мъжкия душ-гел който намерих тук и излязох..Извадих от сака си сив клин и син пуловер и ги облякох..Докато решех косата си разглеждах стаята..Имаше голямо легло и две малки шкафчета отстрани..Завесите бяха бежави с различни фигурки..До прозореца имаше няколко рафта с книги и снимки..Приближих се до тях и взех една от тях в ръцете си..На нея беше Зейн с няколко момчета..Той беше застанал в средата и се беше ухилил ,до него имаше къдрокосо момче което държеше момче като булка а то се смееше..От другата му страна имаше момче с руса коса което дъжеше чипс в ръцете си и облизваше пръстите на едната си ръка..И друго момче което изглеждаше най-нормално от всички..Засмях се и върнах снимката на мястото и..Взех тази до нея ,на нея бяха същите момчета и се бяха прегърнали..Вратата се отвори и аз се завъртях натам..Зейн дойде до мен и ме целуна..Отвърнах на целувката му и го дръпнах към мен , тялото му притисна мойто към стената и то настръхна..Започна да целува врата ми , ръцете му се спуснаха надолу и стисна задника ми. ..Хванах ръцете му и той ме погледна..
-Запали ли камината..?-попитах а той се усмихна..
-Да ,да слизаме долу..Малко съм гладен..-Засмяхме се ,той оправи пуловера ми и слязохме долу..Влязохме в кухнята и Зейн отиде до хладилника и го отвори..
-Имаме яйца,мляко,шоколад,сметана,плодове и това е..-Замислих се..
-Ще си направим бъркани яйца..-засмях се весело..
*******************************************
Седяхме пред камината с Зейн и вечеряхме..Привърших яйцата си бързо и оставих чинията до мен..Зейн се засмя и каза с пълна уста..
-Прасенцето ми..-нацупих се като бебе..
-Не съм прасе..-опитах се да задържа смеха си,но не успях и се засмях силно..Зейн взе чинията ми и ги отсервира ,а аз се загледах в огъня.Върна се и седна до мен ,като ме прегърна..
-За какво си мислиш..?-прошепна той в ухото ми..Мислех си за мен..За теб..За това какво ще стане после..
-За нас..-казах тихо и се сгуших повече в него и опрях главата си в гърдите му..Пръстите му докоснаха брадичката ми и я повдигнаха така че да го погледна в очите..
-Искам да съм с теб повече от всичко на този свят..-прошепна..
-Обичам те..-усмихнах се-До края на света..-Слях устните ни без да се замисля дори за миг..Исках да усещам мекотата им..Той ми действаше като наркотик..Моят наркотик..

Now or Never ..Where stories live. Discover now