Неутрална гледна точка:
Слънчевите лъчи нахално влизаха през прозореца..Лъчите падаха върху красивото лице на чернокосия..Той се размърда в опит да закрие лицето си от слънцето,но неуспешно..Размърда клепачите си и бавно отвори очите си..Огледа се около себе си и забеляза червенокосто момиче до себе си..Тя беше по корем,единия и крак беше оплетен в тези на момчето,ръката на момчето бе поставена защитнически около кръста на момичето..Черният чаршав бе увит около кръста и долната част от тялото на момичето..Червените и коси бяха разпилени по възглавницата.тъмно розовите и устни бяха подпухнали,а миглите и потрепваха леко..Момчето погали с пръсти бузата на момичето и се наведе до ухото и.
-Обичам те малката ми..-прошепна в ухото и. Стана бавно и внимателно от леглото за да не събуди красавицата и се насочи към банята..Влезе в кабината и пусна горещата вода ,спомените от снощи връхлетяха като буря в главата му.
той избута всички мисли и спомени от главата си и се замисли за нея..Как допусна да се влюби в нея..Знаеше че ако някой разбере ще ги убият..Семейство Малик не можеше да си позволи такива неща..
Гледна точка на Ребека:
Някой погали бузата ми и прошепна нещо в ухото ми.Леглото олекна и аз бавно отворих очите си,премигнах няколко пъти за да фокусирам светлината..Опитах се да стана от леглото ,но усетих рязка болка между краката ми..Станах и увих черния чаршав около себе си ..Предвижих се бавно и измъкнах една тениска от гардероба на Зейн,която стигаше до средата на бедрата ми..Намерих бикините си и ги обух..Вратата на банята се отвори и Зейн излезе..Бяла кърпа увита около кръста му ,капчиците вода се стичаха по кожата му.
Сведох глава и започнах да чопля ноктите си нервно.
-Това беше грешка..-казах тихо и го погледнах..веднага съжалих.На лицето му се бе изписало разочарование и гняв..
-Какво имаш предвид.?-попита докато се приближаваше към мен.
-Снощи..Беше грешка да бъда твоя..-прошепнах последната дума..
-Защо..?-извика силно и аз подскочих от тона му.-Аз те обичам ,по дяволите..-Очите ми се напълниха със сълзи..Знаеше какво изпитвам към него..Знаеше че го обичам..
-Съжалявам - извиках и аз на мой ред..-Обичам те..Но..по дяволите..Ти си ми брат.-продължавах да викам Сълзите капеха яростно по бузите ми..Той ме хвана за раменете и ме разтръска..Погледа ми попадна на очите му .Той целуна челото ми и ме обви със силните си ръце ,притискайки ме към него..Сълзите ми попиваха в тениската му ,но той не отдаде голямо значение..
-Това ще бъде нашата малка тайна..-прошепна в ухото ми..Сгуших се в него и вдигнах главата си ,погледа ми се спря на устните му ,меки и плътни..
-Целуни ме..-прошепна срещу устните ми .Поклатих глава и устните ни се докоснаха за момент..-Целуни ме.-прошепна по настоятелно...Нямаше да чакам повече и впих устните си в неговите..Прокара език по долната ми устна и аз му дадох достъп и той вкара езика си в устата ми..Ухапах долната му устна и я разкървавих ,облизах кръвта и се отдръпнах..
-Малката ми..Опасна игра започна..-подсмихна се Зейн..
-Хмм..-измърках и прокарах пръсти по гърдите му като го драсках с ноктите си..,а той изпъшка..Подсмихнах се и се отдалечих..Застанах пред огледалото ,докато Зейн обличаше боксерките си..Отместих косата си на едното рамо и се загледах в синьо-лилавото петно на врата ми.Прокарах пръсти по него и изсъсках тихо..Зейн се приближи и обгърна кръста ми с ръце ,целуна внимателно петното и прошепна в ухото ми..
–Белязана си..-целуна ухото ми и хвана ръката ми като преплете пръстите ни..
YOU ARE READING
Now or Never ..
Romance-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...