Съжалявам..

560 17 0
                                    

**Два месеца по-късно**
-Хайде Бека..-Зейн се провикна от долния етаж..Взех чантата си и я метнах на рамо..Бях облечене в черни дънки,бял топ с надпис "Bitch,please" и коженото ми яке..Гримът ми не бе нищо особено..Малко пудра и спирала..Натурална съм си..
-Слизамм...-извиках в отговор..Слязох до него и го погледнах..
-Тръгваме ли..?-попитах..Дръпна ме към себе си и сля устните ни..Отвърнах и сложих ръцете си на врата му ,а той на кръста ми..Отделихме се задъхани и той проговори..
-Хайде..Радвам се че раздвижи този секси задник..-засмя се ,бутнах го по рамото и се засмях..Качихме се в колата и потеглихме за мъчението наречено даскало..След 15мин стигнахме,дадох му малка целувка и изтичах при Лекси..
-Хей..-каза тя..
-Хей..-казах и я гушнах..-да вървим..-отидохме до кафенето и си взехме кафе след като се насочихме за Българсият..Госпожата беше малко страшна и ми имаше зъб..Нищо не и бях направила..Говорехме си как Хари я бил поканил да излязат за сладолед..Взели си ,той бил застанал зад нея ,тя се обърнала и сладоледа върху бялата му тениска..Умрях си от смях..Предтавям си безценните им физиономии..
През часа телефонът извибрира в дънките ми..Извадих го и видях че имам СМС от Зейн..
"Как мунава часът ти малката..??хх
-З"
"Тази е странна..Но бива..Твоя..?хх
-Б"
"Мисля че ще извади сатър от бюрото си..:):)
-З"
Тъкмо щях да отговоря когато госпожата ме викна..
-Ребека..Наказана след часовете..
-Какво. но защо..?-какво направих сега..
-Дай си телефона..-дойде и ми го взе от ръката..
-Злобарка..-казах по носа си..Някой ме чуха и се засмяха..Тя ми хвърли злобен поглед и се върна пред дъската..Тъпа госпожа..И общо взето така мина целият ми ден..Стигнах пред стаята за наказания и отворих ,влязох и господинът ми се усмихна..Печен даскал един от свестнкте тук..Не че са много..
-Двамата Малик..-каква чест..-Същата като него.. -кимна с глава към чиновете..Обърнах се и видях Зейн ,който се беше ухили до уши..Усмихнах му се и седнах до него..
-Какво правиш тук..?-попитах усмихвайки се..Беше ми смешно да се засечем в стаята за наказания..
-Хванаха ме докато ти пиша..-засмя се..
-И мен..-смяхме се..
-И я нарекох кучка..-добави той..Боже..Започнах да приличам на него..
-Хайде..Тръгвайте си и без това нищо не правите..-каза след 10мин. господина..Благодарихме му и напуснахме стаята..
-Хайде да минем да хапнем..-измрънках като малко дете..Зейн се засмя като ме погледна докато вървяхме към колата..
-Малката е гладна..Какво искаш..?-намръщих се леко като чух как ме нарече..
-Не съм малка..-казах и кръстосах ръце пред гърдите си..Засмя се и застана пред мен..
-Малка си..-каза..
-Малка,а..-казах и го бутнах до стената,целунах го страстно, а той ми отвърна ..Малка съм била..Дръпнах косата му и целунах врата му..Засмуках кожата там ,а той изпусна стон между устните си..Отдръпнах се и вдиях синьо-лилаво петно да краси врата му..Усмихнах му се и тръгнах напред, като се фръцках..Хвана руката ми и ме бутна в стената..Целуна ме ,а аз ухапах долната му устна..
-Палавница..-исъска през зъби,докато държах устната му..Пуснах я и той ме хвана за ръка и продъмжихме по пътя..Зейн ме заведе в едно малко ресторантче ,което изглеждаше добре..Не като онези с огромните полюлей или червени килими..Обядвахме спагети..Може би най- вкусните който бях яла през живота си..Зейн ми разказваше случки от детството му с момчетата..Били са много палави..След като приключихме, Зейн ни прибра и паркира колата..Беше почти седем..Хвана ръката ми и звънна на вратата..Меги отвори,но ни гледаше някак тъжно..
-Госпожата е тук..-Насили се да се усмихне,но не се получи..Зейн дръпна ръката си от моята и влезе пред мен..Влязох след него и пратих въпросителен поглед към Меги ,но тя просто каза "съжалявам" и изчезна..За какво..?Тръгнах след Зейн и влязох в хола..
-Здравей Триш..-поздравих я с усмивка..
-Здравей Бека..-усмихна се..-Как си.?-попита..
-Добре.Благодаря, ти..?-попитах я..Погледнах Зейн който беше забил поглед зад нея..Отместих погледа си и видях високо,русо момче със зелени очи който шареха по мен..Усмихна ми се и аз също..Зейн ме погледна и поклати глава..
-Добре съм..-Отговори Триш..-Това е Иън..С него ще работим заедно..Съдружници сме..Това е Бека, за която ти говорих..А това е Зейн,големият ми си.-.Момчето бе около годините на Зейн..
-Качете се горе и се изкъпете,преоблечете се и слезте за вечеря..-продължи тя..Двамата с Зейн кимнахме и се запътихме към стаите си..По пътя той ме дръпна за ръката и ме гушна..
-Обичам те..-прошепна в ухото ми и целуна бузата ми..
-И аз..-отговорих и влязох в моята стая..

Now or Never ..Where stories live. Discover now