Тръгна към мен и се усмихна мазно ..Седях на леглото си и го гледах как се приближава към мен..
-Сега ще си получиш наказанието..-каза и ме бутна назад...Съблече тениската си и легна върху мен..Започна да целува врата ми ,пъхна ръцете си под блузата ми и започна да ме опипва..Опитах се да го бутна от мен но не се получи ...Забих ноктите си в рамената му и раздрах малка част от кожата му тамм...Той изпъшка и дръпна блузата ми силно ,тя се скъса и той я хвърли някъде..Започна да целува ключицата ми и да слиза надолу..По дяволите..Беше прекалено тежък за мен..ъгхх..
-Моля те.. -проплаках -остави ме -Той не спря и свали клина ми..Забих ноктите си на раненото място и разкървавих мястото..Той извика ,ахнах..С бързи движения махна сутиена ми и скъса бикините ми..След няколко секунди усетих силна болка в корема си ..Сълзите ми потекоха от очите ми..Той се тласкаше в мен ,бях прехапала долната си устна за да не изпусна някой стон,направи поредния тласък който бе по силен от останалите и застина..Изпуснах стон и извих гърбът си,усещайки топлата течност в мен..Извади дължината с и ,наведе се и целуна врата ми ..
-Да си знаеш..-прошепна и ми се усмихна..Когато се обърна видях раните който му бях направила ,от който се стичаше кръв..Излезе от стаята , аз се свих и заридах тихо..Беше ме омърсил по толкова долен начин, изкъх да изчистя мръсното от себе си.
Станах бавно,едвам стъпвах на краката си ,тялото ме болеше и се бе схванало..Едвам движех краката си ,влязох и завъртях кранчето за топлата вода..Седнах във ваната и заплаках силно,плачех и се търках със сапун ..Сякаш се опитвах да измия греха на Зейн от тялото си..Но не можех..Изнасилвач..Мразя го..Да върви по дяволите ,самовлюбен кучи син..Сълзите ми се смесваха с водата ..защо все на мен..Няма ли никога да бъда щастлива..?-питах се ..Извиках силно и се разплаках повече..След няколко минути станах и пуснах водата да се източи ..увих хавлиената кърпа около тялото си тръгнах бавно към стаята.. Облякох чисто бельо и се шмугнах под завивките..Правех опити да заспя ,но без успех..не спирах да мисля за тялото му което се движеше върху моето..За това какво ми причини..Защо го е стори..?И не след дълго съм се унесла в сън..
*****************************************************************************************************
Алармата на телефона ми звънна и ме събуди от поредния кошмар тази нощ..Станах и с бавни крачки се насочих към банята..измих лицето и зъбите си ,и се върнах в стаята..Седях пред гардероба и си мислех какво да си облека за първият ми учебен ден...На края взех решението да си облека черни прилепнали дънки, тениска с надпис,, be wild" и дънково яке..Взех раницата си и излязох от стаята си..когато се обърнах срещнах чифт кафяви очи да наблюдават действията ми..Погледнах го кръвнишки се запътих надолу , когато усетих как дръпна ръката ми и ме бутна в стена..изпъшках от болката обзела гръбнака ми и го погледнах..Приближи се към мен и прошепна..
-Нито дума за забавлението ни снощи..-каза усмихвайки ми се..
-Върви по дяволите ,скапан задник такъв..-бутнах го и се затичах надолу по стълбите..
-Бека ..Бека -чух силния и тежък глас..обърнах се и видях Зейн да ми се смее..-Трябва да те закарам..Влезе в кухнята и се върна с две ябълка в ръка..Подаде ми едната..
-Да не си сложил отрова в нея..?-озъбих му се..
-Не ставай смешна ,малката -засмя се той..Излязохме ,той заключи вратата и се насочихме към черно порше...Извади ключа от тесните му дънки и я отключи ..Качих се в колата и той седна на шофиорското място и запали колата изръмжа няколко пъти и тръгнахме..Наруших тишината ..
-Кое беше онова момиче ,което беше нарисувал..?-попитах тихо,той измести погледа си от пътя и ме погледна за секунда..
-какво ти пука..?-попита той ,но аз зададох следващият си въпрос..
-Гадже ли ти е ..?-попитах отново..
-Ревност ли надушвам ..?-засмя се гръмко..
-Запушен ти е носа..-казах и му се усмихнах...Той ме погледна и ми се усмихна..Но тази не беше като другите усмивки..беше някак истинска ..
ESTÁS LEYENDO
Now or Never ..
Romance-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...