Майната ти..

654 22 0
                                    

*2 седмици по-късно

 Часът 23:48.Стоях под топлите завивки и чаках Зейн да дойде..Беше ми студено,цялата треперех.Вратата на стаята ми  се отвори внимателно и престъпникът пребяга до леглото ми и се шмугна при мен.Горещите му ръце се увиха около талията ми и ме притисна в себе си...

-Зейн..-изпъшках тихо, поради топлината на тялото му..Той ни зави с одеалото  и аз се обърнах към него . Загледах се в красивите му очи,устните му ,принадлежаха ми..Той беше мой...

Целунах устните му и вкарах езика си в устата му,той ни преобърна и се настани между краката ми..Хвана ръцете ми и ги вдигна така че да са от двете страни на главата ми..Ухапа долната ми устна и аз изпъшках в устата му.Опитах се да се измъкна от здрава му хватка ,но той ме хвана по здраво с едната си ръка и другата я спусна по тялото ми.Стигна до бикините ми и започна да си играе с края на бикините ми,върна ръката си на коремчето ми и започна да рисува цветя по него..

-Зейн..-повиках го..

-Ммм..-измрънка той и ме погледна

-Какво правиш..?

-Играя си..- ухили ми се насреща..

-Ела.-потупах мястото до себе си.Той се излегна до мен и аз се увих около него.Поставих главата си на гърдите му и се заслушах в сърцето му. Зейн обви ръцете си около крехкото ми тяло и целуна челото ми.

-Лека нощ ,Зейн..-прошепнах докато затварях сънено очите си.

–Обичам те ,малката ми..-каза и след няколко минути се отнесох в страната на сънищата..

 На сутринта:

Алармата на телефона ми звънна ,пресегнах се и я изключих..Изобщо не ми се ставаше от топлото и меко легло.

-Ммм..Зейн..Ставай .-промърморих докато лежах..Позата в която снощи бяхме легнали ,беше същата..Станах бавно от леглото и се наведох към Зейн,целунах устните му и се насочих към банята..Измих зъбите си и лицето си ,и се върнах в стаята ,Зейн беше станал и обуваше дънките си..

-Добро утро ,принцесо..-целуна устните ми.Учудих се на прякора ми ,но беше сладък..Косата му беше рошава и изглеждаше смешно докато обикаляше да търси тениската си..Отидох до гардероба и извадих една бяла тениска..

-Зейн..-повиках го ,той ме погледна и аз му хвърлих тениската..

-От къде имаш моя тениска..?-попита ме ..Колко глупав въпрос,гадже ми е ..Всяка вечер спи в стаята ми ..Ммм..Незнамм..реших да го подразня малко..:Д

-О,ами на Ерик е..-намигнах му .Той се приближи до мен и ме опря в стената ..В погледа му се четеше гняв и ярост..

-Хмм..-промърмори той..-Ерик..Може ли да накара пеперудите да пърхат в стомаха ти..?-попита и повдигна тениската ми,като погали корема ми..Поех си дълбоко въздух и го задържах..Той продължи..

-Да те целува така..?-Започна да оставя влажни целувки по челюста и слизаше към врата ми..Изпънах врата си за да има по голям достъп,той захапа врата ми и засмука ,изпъшках..

Зейн..-името му излезе от устата ми под формата на стон..

-Може ли да те накара да стенеш името му..?-Господи..Хванах го за тениската,дръпнах го към мен и впих устни в неговите..Той не отвърна на целувката ми,ядосах се и се дръпнах от него..

Майната ти..-бутнах го и той седна на леглото..Обкрачих го и седнах в него ,хванах краищата на тениската му и я издърпах през главата му..наведох го и захапах врата му ,стон се изплъзна от устните му..Засмуках кожата му и след няколко минути се отделих..на врата си имаше лилаво петно ..Бях горда със себе си..Той не изчака и секунда повече и впи устните си в моите..Отвърнах на целувката му ,в нас гореше страст ,желание..Исках го ..Сега..Отделих се от него и го погледнах..Очите му бяха потъмнели..

-На училище сме ..-прошепнах..

-Може да го пропуснем..-засмя се Зейн..

-Не,не можем..-Станах от него и облякох черни дънки и бебешко син пуловер..10 мин.по късно се качихме и потеглихме.. 



Now or Never ..Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora