Твоето място е до мен..

564 21 0
                                    

Не мога да повярвам..След всичко това той просто мълчеше..Не обелваше и дума..Не искаше да ми обясни нищичко..
-Какво имаш в предвид..?-попита той..Свих краката си и ги обгърнах с ръцете си..
-Всичко..Всичко е основано на лъжи..-прошепнах и зарових глава в коленете си..
-Какво е основано лъжи..?-попита и се опита да се приближи..Когато чух това ми пречерня ..Скочих на крака и застанах срещу него..Какво ли..?
-Всичко..-извиках..-Защо не ми каза Зейн..?Ти си..Сгоден.-продължих да викам..-И..Аз..Боже господи.-пророних.
-Аз..Спах със теб Зейн..-Започнах да го удрям в гърдите..-Толкова много пъти..Защо Зейн.? Защо ми го причини..Не ти ли е жал за мен..Толкова ли ме мразиш че ме съсипваш по такъв начин..Обичам те..Направих всичко..Всичко за да съм с теб..Рискувах да ме върнат в онзи скапан дом..Заради теб..А ти ме излъга докато ме гледаше в очите..-Гласът ми беше предипнал и дрезгав от цялото викане..Зейн седеше и не мърдаше ,погледът му бе забит в пода..
-Съжалявам..-тихо се отрони от устните му..
-Нямам обеснение за това..Но трябва да ми повярваш..Обичам те от цялата си душа до дъното на костите си..Обичам очите ти,устните ти,прекрасните ти черти..Обичам тялото ти до най- малкия незабележим детайл..Обичам как се цупиш..Обичам да те гледам докато спиш..Обичам всичко в теб..-докато говереше се приближаваше до тялото ми..Сега седеше на милиметри от устните ми..
-Не.-извиках и тялото му потръпна.-Лъжеш.Ако ме обичаше нямаше да ме лъжеш..Щеше да ми кажеш..
-Не исках да ме оставиш..Твоето място е до мен..Знаех че ще избягаш от мен..И ти го знаеше..-извика срещу мен..
-Махни се..-извиках вече на предела ,щях да рухна..Не исках да стана слаба пред него..-Махай се..-казах по тихо,но той ме чу..
-Няма да изляза от тук..Няма да се махна от теб..-извика..Вървеше към мен ,аз върях назад..Не исках да мисля..Затворих очи..За момент се оказах в капан между стената и тялото му..
-Излез..По дяволите..-Опитах се да избутам масивното му тяло от моето..-Махни се от мен..
Той хвана ръцете ми и ги вдигна над главата ми..Наведе се и разби устни в мойте..Не му дадох достъп..Забивах ноктите си в китката му докато той спусна другата си ръка по тялото ми и стигна до дупето ми и го стисна..Ахнах и той вкара езика си..Опитах се да не му отвтъщам,но не успях..
Толкова много ми трябваше сега..Исках го до мен..Толкова много исках да усетя меките му устни да целуват моите..Да ми каже че всичко е лъжа..Да ми каже че никой никога няма да ни раздели..Че няма да ме остави за нищо на света..
Отвръщах на целувките му..Пусна ръцете ми и аз ги поставих на врата му..Отдръпна се и започна да уставя целувки по врата ми..Намери слабото ми място и засмука силно кожата ми..Стон излезе от устните ми..След като приключи с смучката ми се дръпна и духна хладна струйка за да охлади възпаленото място..
-Моя..Моя.Моя..-шепнеше в ухото ми..
Избутах го от мен..Явно не го беше очаквал защото се олюля и отстъпи назад..
-Не съм твоя..Не съм ничия..Още по малко твоя..-казах..-Махни се от тук..Не те обичам..Не те обичам..-последното го прошепнах..Трябваше да се махне..Не трябваше да е тук..
Той започна да отстъпва малки крачки назад..Стигна до вратата и се обърна..
-Обичаш ме..-прошепна ,но го чух..
-Не..-поклатих глава..
Той излезе от стаята и затръшна силно вратата..Паднах и заплаках с глас..Дерях гърлото си,крещях и нищо..Болката не намаляваше..Стоеше си там,все така силна..
*Гледна точка на Зейн*
Затръшнах вратата с все сила..Опрях се на вратата и се свлякох по нея..Чувах я..Чувах как плаче с глас..Дереше гърлото си в мъчителни викове..Обичах я..С всичко което имах..Не исках да я оставя..Не сама..Исках да вляза вътре и да я прегърна..Да я целуна и да я успокоя..Да бъда с нея,беше всичко което искам..Сълзите капеха от очите ми..Обичаше ме..Нямашде да повярвам на рова което каза..Обичаше ме с цялото си съществуване..Болеше ме ..Но нея повече..Исках да отнема болк

ата й..Да я пазя и да я обичам..Вратата на отсрещната стая се отвори..
-Господи..Зейн..

Хей..Незнам какво очаквахте..Но..Дано да е това..
По този повод пускам и нова глава..
Честит рожден ден на един от моите идоли...
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА ХАРОЛД ПЪРФЕКТ ЕДУАРД СТАЙЛС..
Много щастие ,здраве и късмет..Широко усмихнато и все напред..Пожелавам ти да не спираш да ни радваш с музиката и присъствоето си към групата..Обичаме те..❤❤❤😉

❤❤❤😉

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Now or Never ..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang