Партии..

743 26 0
                                    

-Ерик,Ерик,Ерик..-Стята кънтеше..Играехме на истина или предизвикателство...Предизвикаха Ерик да се съблече по боксерки и да целуне една русокоска...Тя доброволно стана и се настани в скута му ,като си напъха езика в устата му..Всички бяха пияни и аз включително...А настоението ми се скапа когато разбрах че Пери е момичето в чиито дом съм..Бляк..Тя се беше настанила в скута на Зейн и му се натискаше,а той нямаше нищо против..Шишето се завъртя за пореден път тази вечер и посочи мен и Лекси..
-Истина или предизвикателство..?-попитах Лекси..
-Предизвикателство..
-Така..така..Лекси..-усмихнах се сладко..-20 минути в стая с Найл ..-казах тя стана и го хвана за ръката..Тръгнаха и след няколко секунди вече не се виждаха...Шоишсето се завъря и се паднахме аз и Хари..
-Бека..-каза къдравия..- Истина или предизвикателство..?
-Предизвикателство-усмихнах се ...
-Хмм..Да видим...Целуни Зейн страстно,като се отъркваш в него..
-Няма начин...-казах бързо..
-Пъзла..-каза Хари и се засмя...Бах на милиметри от лицето му със стиснати юмруци..
-П-Ъ-З-Л-А..-каза бавно и пак се засмя..Ядосах се страшно много..Огледах се и видях Зейн до масата с алкохол..Започнах да бутам тълпата от пияни тийнейджъри и стигнах до него..Потупах го по рамото и той се обърна...
-Какво правиш тук..?-попита изненадано..
-Трябва да говорим..-казах ,бях нервна ,прокарах пръсти през косата си..Беше ми нервен тик още от малка..Кимна ми и се насочи към вторият етаж..Качвахме стълбите и аз вървях зад него,незнаех как ще реагира..Ами ако пак ме накаже...Влязохме в една стая и той се обърна към мен...
-Какво..?-попита той..Надихнах се на пръсти и впих яростно устните си в неговите...Той се изненада от действията ми но ми отвърна..Ръцете ми бяха под блузата му,драскайки деликатната кожа на гърба му,ръцете му се увиха около бедрата ми и той ме вдигна,сплетох крака зад кръста му..Той ме постави на някакъв шкаф като избута всичко от него..Захапах долната му устна и от вкусните му устни пробягна стон..Истенах тихо ,когато усетих как чаталът му се търка в мен..Едната му ръка се спусна под полата ми,усетих как докосва деликатната ми кожа..Истенах силно..
-Господи..Зейн..-забих ноктите си по силно в гърба му..Възбудата беше замъглила съзнанието ми..Спомените изплуваха в главата ми..Бутнах го от мен и той щеше да падне...Скочих от шкафа и тръгнах към вратата..Две ръце се увиха около кръста ми и ме дръпна към него..
-Какво беше това..?-попита Зейн,беше бесен..
-Това беше..-Не можах да довърша защото той впи устните си в мойте..Отвърнах на целувката и сложих руцете си зад врата му..Той се отдели от мен,отиде до вратата и заключи..Върна се при мен и ме целуна,паднахме на леглото и аз преплетох краката си на кръста му...Отдели се от мен и ме погледна..Очите му бяха толкова дълбоки,питаше ме дали можеше да продължи,кимнах леко..Той хвана потника ми и го съблече,хвърли го някъде..Целуна устните ми и продължи надолу..Когато стигна до корема ми целуна го и откопча полата ,дръпна я надолуни захвърли и нея...Прокарах ръце по края на тениската му,той вдигна ръце ,съблякох я и последва другите..Настани се отново между краката ми и продължи да поставя малки целувки по тялото ми..
-Толкова те желая..-прошепна срещу кожата на врта ми го целуна..-да те усетя около мен..-захапа го..Стон напусна устните ми..
-Зейнн..-казах също толкова тихо..Погалих бузата му ,той хвана и целуна ръката ми..
-Не искам да те нараня малката ми..Не и отново..-прошепна..Целунах го и задълбочих целувката..Захапах устната му а той изпъшка тихо..
-Да се махаме от тук..-каза и постави нежна целувка на устните ми..

Now or Never ..Where stories live. Discover now