Ако съм жив..

552 22 2
                                    

На следващия ден:

Днешният ден мина доста скучно..Бяха сложили списъци ,ако няоой не може да си намери валентинката преди бала..Който всъщност беше утре..Щях да излизам с компанията и реших да си взема отпускаща вана..
Влязох в банята и си напълних ваната,сложих някакви соли с аромат на лавандула който господ знае кой ги е оставил тук и се потопих в нея..Започнах да си мисля и за караницата по рано с Зейн..

Ретроспекция:
-Какво искаш от мен Бека..?Да се раазкъсам защото майка ми казва да се женя за Аманда ,искам да съм с теб..Обичам те повече от всичко.Бих направил всичко,всичко..-прошепна последното.
-Не може да си с мен,Зейн..Не разбираш ли,мамка му.?
-Искам да съм с теб..-извика силно той..
-Това е грешно..-Гневът в него се надигна и удари шкафчетата зад мен..
-Нека да бъде тайна..Никой няма да разбере..
-Писна ми..Омръзна ми да се крия от всички защото знаят че сме брат и сестра..Омръзна ми защото и двамата ще се женим..
-Няма да се оженя за Аманда..Искам теб..
-Не..Не те искам..-снижи се към мен и застана на милиметри от устните ми..
-Кажи ми че не ме искаш..Хайде кажи го..-насърчи ме той..Не исках да го лъжа..Обичам го..Искам го.Искам всяка част от него.Обичам всяка част от него.Той се наведе и впи устните си в мойте..Опита се да вкара езика си но го избутах..
-Какво правиш..?-исъсках в лицето му..
-Отговори ми..-каза с твърд тон,наведох глава
-Не те искам..-повдигнах главата си-Не те искам..Не те обичам..-казах с равен тон..Излъгах го..
Званеца за края на часа би и всички ученици се намериха в коридора търсещи кабинета в който имаха..Зайн се наведе и остави целувка на устните ми след което се изгуби в потока от хора..
Край на ретроспекцията.

Найстина не исках да го лъжа.Но какво можех да му кажа.?Избягай с мен защото те обичам..Ще отидем на друг континент. Ха..Ама не става така..
Станах от хубавата вана и изплакнах тялото и косата си..Подсуших тялото си хубаво след което умотах хавлията около косата си..Извадих червени бикини и черен сутиен и ги облякох..
Нестандартно ама няма кой да гледа там..Засмях се звучно на шегата след което извадих бели дънки прокъсани на колената и зелена блузка с номер "78"..

Засмях се звучно на шегата след което извадих бели дънки прокъсани на колената и зелена блузка с номер "78"

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Now or Never ..Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt