Седях на леглото си и слушах музика..Поредната песен която звучеше в ушите ми ,припявах си и си мислех как да постъпя..Дръпнах слушалките и ги захвърлих на леглото..Мушнах телефона в джоба на суитчера и тръгнах надолу..Слизах бавно по стълбите звук от падане на чаша..Насочих се към кухнята и заварих Зейн да събира стъкла от земята..
-Имаш ли нужда от помощ..?-попитах,вдигна глава и впери поглед в мен..
-Не благодаря..-се отрони от устните му..Завъртях се на петите си и се насочих към мястото което отивах..Почуках няколко пъти ,чусе едно глухо ,,влез" и натиснах дръжката..Влязох и седнах на креслото срещу Триш..
-Виж..-започнах без да овъртам..-Аз..Не мога да се оженя за Иън-истърсих..-Ние не се познаваме..Чувствам го далечен..Не сме се виждали повече от два пъти..Не го познавам ..като характер..Не знам нищо за него..-поех си дълбоко дъх и млъкнах..
-Но можеш да се чукаш със сина ми..-истърси тя след няколко минути мълчание..
-Какво..?-ахнах аз..Да не би Зейн да и е казал..А бебето..
-Бека..Знам всичко от самото начало..И аз живея тук все пак..-каза ми тя..-Няма да се жениш за Иън..Но няма да останеш и тук..
-Разбирам ако искате да ме върнете..-отроних тихо
-Не миличка..Няма да те върна на онова гадно място..Ти имаш бъдеще..
Виж имам роднини в Лос Анджелис..Ще те пратя там за известно време,после ще се върнеш..Нали.?
-Ами..Да..-казах и сведох глава..Тази жена ме изомяваше..Беше мълчала чак до сега..Да и кажа ли за детето..Не..Ще си мълча..
-Благодаря ти..-казах тихо..Тя стана от мястото си и дойде до мен,протегна ръцете си и ме прегърна..Господи..Какво и е..?Та аз досега имах тайна връзка със сина и и чакам дете от него тя ме прегръща..Отвърнах на прегръдката.
-Не се притеснявай..Всичко ще е наред..Ще ти купя билет и ще го съобщим на вечеря..Кимнах и излязох от стаята..
Два часа по късно седях в стаята си..На вратата се почука и аз извках да влезе..Вратата се отвори и се показа Триш..
-Билета ти е готов..Заминаваш утре..-каза ми тя..
-Благодаря ти..-казах и..Тя ме гушна и излезе..Станах и започнах да събирам багажа си..Малко по малко пъхах дрехите в един куфар докато си мислех как ще се поява с бебе след като се върна..Трябва да го махна...
След окло 40мин бях приключила с багажа си..Бях взела всичко нужно..Тази стая щеше да ми липсва..Спрях се на тениските на Зейн който бях оставила на края на леглото си..Взех ги в ръцете си и поех от аромата им..Меришеха на него..Пъхнах ги в куфара си и го затворих..Заслизах бавно надолу по стълбите и седнах на масата..След няколко минути се появиха всички..Седнахме и започнахме да се храним..Гласът на Триш разцепи тишината..
-С Бека взехме важно решение и искахме да ви го кажем..-започна леко долово ..
-Утре тя заминава за ЛА за кратък престой при роднини..Сключихме сделка..Тя няма да се о...
-Какво..?-Извика Зейн..Беше меко казано бесен.
-Как така..?Няма да го позволя..-изправи се..
-Сядай..-прекъсна го Триш..
-Казах да седнеш..-изсъска тя срещу него..Той седна на мястото си ,сведох главата си..
-Тя няма да се ожени..Но се налага да замине..-продължи Триш по спокойно..Зейн беше стиснал ръцете си в юмруци и вената на врата му щеше да се пръсне..
-Ще ми липсваш..-обади се Аманда..кимнах и вдигнах малко главата си ,срещнах зоркия поглед на Зейн който се бе втренчил в мен..Гледаше ме сякаш иска да ме убие..Той рязко стана от масата и тръгна към стълбите..Триш въздъхна,а аз изпуснах насабралия се в дробовете ми въздух..Вечерята придължи докато аз само чоплех храната си..Бях гладна,но нещо ме човъркаше от вътре и не ми даваше мира..
Какво щях да правя с бебето.?След вечерята се качих в стаята си..Отворих вратата и видях Зейн да кражи около леглото ми..Беше се замислил..Щом тялото ми влезе в стаята той не погледна и се приближи...
-Какви са тези номера..?-попита ме той..
-За какво говориш.?
-За ЛА..Не е ли ясно..-попита ме докато орбитите му изяждаха жива..
-Тя знае..
-Какво..?
-Знае за нас..Знае че сме спали заедно..-казах му..-Не знае за бебето..-прекъснах следващия въпрос който идваше..Той въздъхна и седна на леглото..Седнах до него..
-Какво ще стане с бебето..?-попита ме
-Незнам..-прошепнах.
-Не го махай..Моля те..Искам това дете..-една сълза капна на ръката му..Обърнах се към него и се взрях влажните му очи..Истрих сълзите му..
-Не плачи..Моля те..-сълзи се спускаха и по мойте бузи..
-Моля те..-отрони се от устните му..
-Няма да го махна..Обичам те..-казах му..Той се наведе и докосна устните си с мойте.
-Обичам те- прошепна и той..Истрих сълзите си и съблякох дрехите си..Събляйох тениската ми и я облякох..Той сабу дънките си и легна на леглото ми..Легнах до него и се згуших..Постави ръка на корема ми у го погали..
-Ние те обичаме..-каза тихо..-Ще е момиче..-прошепна той.
-Аз пък искам футболист..-засмях се тихо..
-Нашата малка принцеска..
-Футболист..-поправих го..
-Не..-стиснах го по силно и той затегна хватката ди около тялото ми..Унесох се в спокоен сън в прегръдките му..На моето момче..Уникатчета..Надявам се да ви хареса..Новата глава е тук..Мисля да пусна втори сезон на историята..Ако има съгласно моля да коментират за да знам какво да правя...Благодаря ви че следите историята ми..Следващата част ще е последна за този сезон ,ако решите да има втори..❤❤❤❤
YOU ARE READING
Now or Never ..
Romance-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...