Аманда..?

546 15 9
                                    

Отворих бавно очите си и премигнах няколко пъти..След като виждах по ясно тръгнах да ставам но нещо ми попречи..Нечия ръка ме дръпна и ме притисна в силното тяло зад мен..Обърнах се към Зейн и поставих целувка на усните му и погалих бузата му..Клепачите му потрепнаха и отвори очите си ..
-Здравей..-прошепна с дрезгав глас и целуна усните ми..
-Хей..-прошепнах..-Искам да си взема душ..-Той отпусна хватката си и аз се измъкнах..Станах от леглото ,а Зейн зарови глава в възглавницата..
-Мерише на теб..-промърмори..-На парфюма и шампоана ти..-Усетих погледа му върху себе си когато съблякох тениската му и я хвърлих за пране и бикините ми я последваха..Влязох под кабината и пуснах душа..Не можех да спра да мисля за предната вечер..Господи..Та аз съм на 17 как ще се сгодя,да не става дума за сватба..Ами този Иън изобщо не го познавам..От къде се взе..?Трябва да говоря с Триш..
Усетих две ръце да обвиват кръста ми..Зейн постави целувка на рамото ми..
-За какво си се замислила бейб..?
-Мисля да говоря с майка ти..-казах обръщайки се към него..
-За годежа..?-попита и аз кимнах..
-Ще говорите..-Целуна челото ми и аз се сгуших във вече мокрите му гърди..Поставих няколко целувки там..Повдигнах се на пръсти и слях устните ни в целувка..Бутна ме в стената и ме притисна ,а аз испъшках в целувката..Постави ръцете си на кръста ми и продължи надолу..Стигна до дупето ми и го стисна ,подскочих и увих крака около кръста му..Трябваше ми въздух..Сякаш прочел мислите ми отдели устните си от мойте и зацелува врата ми..
-Зейн..-истенах..Това момче ме побъркваше..
-Мхм..-измрънка..Пое едното ми зарно в устата си и го засмука бавно..
Стонове и пъшкания се изплъзваха между устните ми..Усетих едната му ръка на клитора ми..Масажираше нежните ми части и вкара пръст в мен ,истенах силно..Продължи да го вкарва ,наведох се и сплетох устните ни в цвлувка..Усещах "пеперудите" в стомаха си и възлите който се затягаха..Истенах името му силно..
-Свърши за мен ,бейб..-прошепна в ухото ми и ме целуна..Свърших върху пръстите му..След мощният ми оргазъм който ми достави ,ме пусна и целуна устните ми..
-Аз излизам..Ти се изкъпи..-Казах и излязох от кабината..Увих синя кърпа около тялото си и влязох в стаята..Приближих се до гардероба и извадих райрана блузка и пола с висока талия..Обляко си бяло бельо и дрехите и сресх косата си..Зейн излезе с увита около кръста кърпа ,и застана зад мен..Целуна мястото под ухото ми и прошепна в него..
-Красива си..
-Зейн..Ще ме намокриш..-исписках и подтавих ръце на гърдите му и го избутах от себе си..Обърнах се към огледалото и се заглдах в отражението си..Същото момиче от преди 3месеца..И същевременно толкова различна..Видях отражението на Зейн и се загледах в него..Корема и гърдите му бяха перфектно уформени..Татуировките му пасваха перфектно..Гарвановата му коса беше мокра и рошава..
-Хареса ли си нещо,малката..?-искара ме от мислите ми..
-Мхм..-приближих се към него и го целунах..Той облиза долната ми устна и задълбочи целувката..Отделихме се ..
-Ще говоря с майка ти след малко..-прошепнах..Целуна челото ми и слязох в кухнята..Поздравих Меги и тя както всяка сутрин целуна едната ми буза и ме поздрави..
-Къде е Триш..?-попитах докато хапвах от зърнената си закуска..
-В кабинета си..-отговори ми..Изядох си закуската и на вратата се звънна..
-Стой Меги аз ще отворя..-усмихнах и се..
-Благодаря ,миличка..-Станах и оставих купичката в мивката..Насочих се към вратата и я отворих..Пред вратата седеше русо момиче ..Имаше сини очи и красиви черти на лицето,същинска красавица..
-Ако обичаш слугинче..-каза и ме избута от вратата..
-Меги..Кой е..?-попита Меги зад мен..Когато видя блондинката пребледня цялата..
-Здравей Меги..Занеси ми багажа в стаята на Зейн..-обърна се към мен..
-М-моля..?-заекнах..
-Какво гледаш слугинче..?Не знаеш ли коя съм..?
-Аманда..?-Чу се гласът на Зейн..

Now or Never ..Onde histórias criam vida. Descubra agora