Моя си.. (18+)

1K 24 0
                                    

Докато пътувахме в колата ,ръката на Зейн галеше бедрото ми..Прехапах устни когато усетих ръката му да гали клитора ми през бикините..Истенах и извх гръбнака си..Разтворих устните си и той ме погледна,самодоволната му усмвка се бе изписала на лицето му..Ръката му си седеше спокойно,а той се хилеше..Мамичката му...Спуснах ръката си и избутах неговата,Зейн ме погледна и повдигна вежда..Вкарасх пръст в себе си и истенах силно като продължих да вкарвам и изкарвам пръста си..Той се ядоса и затегна челюста си,избута ръката ми и ме погледна разярено...
-Само аз ще те задоволявам..-процеди преззъби и заби два пръста в мен,извиках и прехапах устната си...-Не си хапи устната-продължи той и заби пръста си по силно..В колата кънтяха стенанията ми,Зейн изпъшка и ме погледна забързо като върна погледа си на пътя..
-Тлкова си тясна,миличка..-прошепна той..Почувствах топлината в долната част на корема си щях да свърша..Зейн извад пръста си от мен и паркира колата,слезе и аз го последвах..Натисна копчето и заключи колата..Отключих вратата и влязохме в къщи,той ме притисна в стената ,впи устините си в моите и хвана бедрата ми..Повдигна ме и аз увих краката си около кръста му...Изпъшках в устата му когато усетих ерекцията му да се опира в мен,започнахда се търкам в нея и тй истена в устата ми..Задвижи краката си и ме занесе в стаята му,постави ме на леглото и се настани над мен..Започна да целува врата ми ,спря се и погледна в очите ми ,неговите бяха загубили кехлибарено-медения си отенък и бяха потъмнели..Бях го възбудила до такава степен,емм..нека да си поиграем малко..Преобърнах ни така че аз да съм над него..Зейн беше със развеселено изражение,предаде се без съпротива и реши да се остави в мойте ръце..
Поиграх си с косата му и я разроших беше сладък така,той се намръщи..Наведох се и срещнах устните си с неговите..Отново искаше да доминира ,но не му позволих..Разьдвижих устните си по настоятелно и без покана нахлух с езика си в устата му..Усетих лекия му смях,може би му харесваше да бъда по настоятелна..Зейн насочи вниманието си към врата ми и запопна да го обсипва дчс целувки..На сгъвката между врата и рамото му той задържа устните си като засмука леко,от устата ми се изплъзнаха леки стонове..Това бе слабото ми място и той явно го знаеше..Започнах да търкам чатала си в неговия и продължих,докато не чух стоновете му..Посмихнах се на победата си,той спря и се утпусна назад заслепен от удоволствието...Той се пресегна зад гърба ми и разкопча роклята ми ,вдигнах ръце като послушно момиче и той съблече роклята ми..Останах полу-гола пред него и опитах да закрия гърдите си с ръце,той хванръцете ми и ги премахна внимателно..
-Не се крии от мен малката ми..-прошепна в ухото ми и го целуна ..Хванах копчетата на ризата му и ги откопчах,съблякох я от ръцете му и я хвърлих някъде извън полезрението ни....Мамка му ,беше красив ..И всички онези татуировки,всяка с историята си,пасваха идеално..Устните му бяха впити в плътта около зърното ми..Езика му се прокрадна по зърното ми и започна да го дразни,продължавах да стена поради удоволствието което получавах..
-Зейн..- прошепнах.Той ме погледна красивите си очи и дълги мигли който ги красяха още повече..- Искам те.Сега..-казах категорична..Той се усмихна сладко и се наведе до бузата ми ,целуна я и погали с пръст..
-Моето момиче..-прошепна срещу устните ми и ги целуна...Внимателно смъкна бикините ми ..Аз откопчах колана му,и смъкнах панталоните заедно с боксерките му..Макар да не бях свикнала с подобна гледка не се изчервих..Зейн ме положи на възглавниците ,за да ми е по удобно..Застана между краката ми и се наведе..Съвсем нежно прокара езика си по клитора ми и го потърка с пръст..Езика му обходи на длъж и на шир интимните ми части,а пръста му продължи да търка клитора ми..След като стоновете ми станаха неконтролируеми той вкара пръст в мен и аз исписках..Точно когато възела в стомаха ми започна да напира,той извади пръста си от мен и го онлиза,докато ме гледаше в очите..Това още повече ме възбуди..
-Малката ми..Нетърпелива си.-засмя се срещу бедрата ми..Отново ме целуна ,но преждевременно усетих ерекцията му на входа ми..Погали бузата ми преди да нахлуе в мен..
Първоначално усетих пареща болка между краката ми ,за да не извикам от болка прехапах долната си устна до кръв..Сълза се стече от окото ми но Зейн я избърса нежно..Бавно излезе от мен..
Почувствах се виновна ,защото той го искаше..
-Не спирай..-прошепнах..
-Не мисля сладурче..-Езикът му зае предишните си действия,облизвайки всяка част от тялото ми..Отново изпитахболка,при навлизане на мъжевото му в мен,но този път по слаба..Няколко пъти влезе и излезе ,докато не свикнах и спря да ме боли..Започна да се движи по ритмично и мощно..Зейн хвана бедрата ми който се движеха в неговия ритъм и ги задвижи по бързо..Стенанията ми се превърнаха във вик когато Зейн вкара цялата си дължина в мен с един мощен тласък..Тялото ми се разтрепери и стените ми се затегнаха..Оргазмът разтърси и двама ни в съвършебно блаженство..С една последна целувка той излезе от мен и се излегна до мен..Поставих глава на гърдите му и той ни зави с черния чершаф..
-Обичамм те ,Зейн..-прошепнах и погледнах в очите му..
на лицето му се изписа радост,усмихна ми се толкова истински.
-Обичам те ,малката ми..-каза докато отмяташе кичур който беше паднал върху лицето ми..Целунах устните му и легнах върху гърдите му докато той описваше кръгчетпо гърба ми...

Now or Never ..Where stories live. Discover now