Истината излезе наяве..

571 15 0
                                    

И общо взето нашето малко пътешествие беше успешно..Успяхме да се откъснем от света за няколко дни ,който отдадохме един на друг..
*******************************************
Станах рано и влязох да си взема душ..Вчера след като се прибрахме решихме да се пропуснем няколко дни училище..След като излязох увих хавлията около тялото си и излязох..Избрах си смъкнат сив анцунг и бяла тениска с надпис "Just do it"..Облякох ги и си изсуших косата със сешуара..Слязох в кухнята и си направих сандвич с шунка,краставици и кашкавал...Изядох го набързо и си измих чинията..Докато подсушавах ръцете си, две ръце се увиха нежно около кръста ми..Целуна мястото по ухото ми..
-Добро утро ,любов..-прошепна в ухото ми..
-Добро утро..-усмихнах се..Той ме обърна към себе си и ме целуна..Отвърнах му ,но после го избутах от себе си..Той ме изгледа странно..
-Какво има..?-попита ме..
-Някой може да ни види..-казах и сведох глава..Не исках да се притесняваме за такова нещо..
-Няма никой..-повдигна брадичката ми и ме целуна ,отвърнах и той задълбочи целувката..Уви ръцете си около бедрата ми и ме повдигна на плота..Започна да целува врата ми и повдигна тениската нагоре,и започна да целува гърдите и корема ми..Изпъшках тихо.Определно беше възбуждащо да го направим на плота..Прокарах пръстите си по края на тениската му и я вдигнах нагоре,схвана какво искам да направя и вдигна послушно ръцете си..Съблякох я и я оставих някъде до мен..Продължи с целувките като мачкаше гърдите ми и аз стенех името му и пъшках..Вратата се отвори и нещо падна..Обърнахме се натам и видяхме Меги(прислужницата)да гледа с отворена уста..
-Не е това което си мислиш..-казахме с Зейн едновременно и се спогледахме..Дръпнах бързо тенискта си надолу и Зейн облече неговата..
-Ела..-каза Зейн и я прикани да седне..Седна на стола и продължаваше да гледа невярващо..Застснах срещу нея ,а Зейн седна до нея..
-Виж..Ние..-Започна той но тя го прекъсна..
-Миналата седмица в стаята ти имаше кръв по нейните чершафи..-обърна се към мен..Кимнах ,леко смутена..
-Аз..аз..-продължаваше да тепка Меги..
-Меги..отгледала си ме още от малък-кимна тя а аз се зачудих на колко години е..и от колко време е тук..-ние се обичаме..Онова с кръвта..Аз ..ъмм..-Зейн сведе поглед,срамуваше се от себе си..-Изнасилих я..-каза той а тя ахна..погледна ме с умисъл..беше слисана..
-Но после започнах да изпитвам чувства към нея..Аз..Обикнах я..-погледна ме ,а аз му се усмихнах..
-Аз също го обичам..-добавих..-Знаем че е грешно..Но не можем да скрием чувствата си един към друг..-кимна тя..-Не знам как се получи това..Но не съжалявам..Нито за онази вечер,нито за всичко..-Зейн ме погледна странно..Но ако не беше онази нощ,може би нямаше да го имам сега..
-Вижте деца..-Започна Меги-обичайте се..Няма да кажа на никой..но какво ще стане после..Бека. ,Зейн ти е брат..Какво ще стане ако научи Триш..?-попита, а погледа и се местеше от мен на Зейн..
-Незнам..-каза той..-Тя няма да допусне такова нещо..Не можем да си позволим някой да знае..Очите ми се напълниха със сълзи..Не исках да се крием,не мк харесваше ..И знам че и на Зейн не му дапада много тази идея..Отидох до Меги и се сгуших в нея и тя ме прегърна..
-Спокойно,миличка..всичко ще мине..-успокояваше ме ,сякаш ми е майка..Послушах я и истрих сълзите си..Зейн дойде до мен и ме прегърна..
-Обичам те..-прошепна в ухото ми..
-Обичам те..-казах и целунах леко устните му..Погледнах Меги която имаше сълзи в очите си..
-Хайде деца..Отидете да правите нещо..Аз ще почистя..-усмихна ни се окуражително..Усмихнах ме се и кимнахме..Е ..това беше..Истината излезе наяве..

Now or Never ..Where stories live. Discover now