За малката ми звездичка..

555 19 0
                                    

Вратата на отсрещната стая се отвори..
-Господи Зейн..-извика Меги.Дойде до мен и ме погали по главата..Сълзите се стичаха по бузите ми..
-Момчето ми..Не плачи..Отиди и си я върни..Не се отказвай..Хайде ставай.Вземи си душ и си почини..-Послушах я и се изправих..Истрих сълзите си и влязох в стаята..Аманда се беше излегнала на леглото ми..
-Скъпи..Ела да се позабавляваме..-изписка лигаво..Това момиче ме отвращаваше..
-Отивам да си взема душ..-тя скочи от леглото..-Сам..-Натъртих на "сам" и влязох в банята..Съблякох всички дрехи от мен и ги хвърлих в коша..влязох в кабината и пуснах горещата вода..Удоволствието ме заля..
**Гледна точка на Ребека**
Мамка му..мамка му..Чух гласове в коридора..Доближих се до вратата и чух приглошен глас.
-Не се отказвай..Хайде ставай..-чух приглошени стъпки и хлопване на врата..Отворих моята врата и слязох надолу..Стигнах до кабинета на Триш и почуках..Чу се приглушено "да" и аз натиснах дръжката..Влязох и затворих вратата..
-Какво има мила..?-попита Триш..Нервно започнах да си чопля ноктите ..
-Аз..-продумах тихо..-Ъмм..Дойдох да взема телефона на Иън ..Ако може да дойде на вечеря..Такова..
-Разбира се скъпа..Не се притеснявай..-Взе някакво листче и надраска нещо набързо..Приближих се и взех листчето..Благодарих и тихо и се качих в стаята си..Щом затворих вратата ,взех телефона си и набрах номера от листчето..Почаках малко и след няколко сигнала вдигна..
-Добър ден ,Иън Мак'Кинли на телефона..
-Ам..Здравей Иън Ребека е..
-Оуу..Ъм Здравей..-отговори леко притеснено..
-Аз исках да те поканя на вечеря..Да се опознаем малко..Така де да разбера нещо за годеника си..
-Добре ще дойда..Към колко..?
- 20:00 е добре..Довиждане..-затворих телефона без да дочакам отговор..
Тази игра се играе от двама..
Съблякох всичките си дрехи и ги хвърлих за пране..Влязох под душа и пуснах горещата вода да се стича по тялото ми..
След като приключих с душа ,истрих хубаво тялото си и изсуших косата си..Приближих се до гардероба и го отворих..Започнах да разглеждам роклите ,но очите ми се спряха на черна риза..Зейн беше с нея на кратката ни почивка..Явно е останала при мен..Имам доста негови дрехи..Издърпах ризата и я доближих до ноздрите си..Меришеше на парфюма и одеколона му и на него..
Вратата се отвори ,обърнах се натам и съзрях кафеви блещукащи очи да се взират в мен..Бях само по хавлия и по голямата част от голата ми плът се виждаше..
-Аз..исках да видя дали ризата ми е при теб..-промърмори..Тръгна бавно към мен и се спря на милиметри от устните ми..Дишахме един и същи въздух..Не се отдръпвах,но и той не мърдаше..Приближи се към мен и докосна устните си с мойте..Просто докосване..Не издържах и слях устните ни..Той отвърна на целувката и притисна тялото си в моето..Облиза долната ми устна и я захапа..Отдели се от целувката и целуна врата ми..Стигна до ключицата ми и засмука..
Не не не..Избутах го от мен а той ме погледна леко объркан..Прокарах пръсти през новата ми смучка ,ахнах тихо ..
-Ризата ти..-отвърнах тихо и му я подадох..Завъртях се и продължих с предишното си занимание..Усещах горещият му дъх който се удряше в врата ми..
-Облечи червената..-прошепна в ухото ми..Усетих усмивката му..Красавецът се завъртя на петите си и излезе от стаята оставяйки ме сама и леко объркана..
Какво направих..?Защо го целунах..Толкова ли съм лесна..Не мога да повярвам..Грабнах червената рокля и червено дантелено бельо..Облякох се и застанах пред огледалото..Червена коса,червена рокля..Уоуу..Накъдрих косата си и реших да си сложа малко грим..Сложих си очна линия , спирала и червено червило..Пръснах си от парфюма и извадих черни токове..След като ги обух слязох долу..
Незнам защо правя всичко това..Какво щях да постигна..?
וווווווווווווווווו×וווו
-Е Иън кога ще е годежът..?-попита Аманда..Цяла вечер слушах този писклив глас..Тази не може да млъкне..Не знам Зейн как я търпи..Взех чашата с виното и отпих няколко глътки..
-След няколко дни..-отговори той..Когато чух това се задавих..Иън ме потупа по гърба и ме попита дали съм добре ,кимнах вяло и продължихме с "разговора"..
След като се навечерях изпратих Иън и се качих в стаята си ужасно уморена..Седнах на леглото и забелязах нещо малко..Вдигнах го бавно и видях че това е кутийка..Отворих я внимателно и видях че вътре има гривна..Златна звездичка..Имаше и бележка..

За малката ми звездичка..Ще сваля всички звезди за теб...Обичам те любов..
П.с.#1. Огледай гривната..
П.с#2. Надявам се да ти хареса..
Започнах да я въртя между пръстите си и забелязах инициялте ми..
R.M+Z.M
Буквите бяха красиво изписани..Сложих я внимателно на ръката си и се преоблякох..Сресах косата си и си легнах..

Now or Never ..Where stories live. Discover now