Тази гледка..Господи..Той беше там..Беше седна на един парапет..Краката му пада свободно извън зградата..Гледаше надолу..Може би се чудеше дали отгоре има 1000 метра височина и ако падне ще умре ли.В ръката си държеше почти празно шише..Някаква марка уиски ,която незнаех..Вдигна шишето и доизпи течноста,приведе се леко и хвърли шишето..Господи..
Стоях като прапарирана и гледах действията му..Бръкна в джоба на дънките си извади бял шал на цветя..Имах го от дома в който живеех..Беше дошло едно малко момиченце,родителите му се самоубили..Носеше този шал завързан на главата си,направих и комплимент за него за да я убодря..Тя го отвърза и ми го подаде..Отказах да я приема но тя го върза на ръката ми..От тогава го пазех в гардероба си..Никога не съм си я слагала..
Целуна шалчето и го пусна,то падна надолу но после излетя нагоре и продължи пътя си..
Направих няколко крачки към него..Ритнах едно канъче и той се стресна..Завъртя се и погледат ми се спря на тялото ми..Усмихна се..
-Кралицата ми дойде..Най после..-каза заваляно той.
-Зейн.Ела да поговорим тук.-поех си дълбоко въздух
-Седни до мен -каза той и се загледа напред.Стигнах до него и поставих ръка на рамото му.
-Красиво е..Хиляди звезди.-каза той-и ти си там -продължи той..
-Ела при мен.-помолих го
-Не.
-Хайде Зейн..Поне един път направи нещо за мен..-той сведе глава,обърна се към мен и се загледа в очите ми..Черните му ириси обхождаха лицето ми,сякаш ме вижда за първи път..Обърна главата си и пое дълбоко въздух.
-Обичам те Ребека..Бих направил всичко за теб..Бих умрял за теб.Всичко коеро кажеш..-извика той с всички сили..Сигурно и у нас са го чули.
-Ела при мен.-прошепнах.Той се обърна и прехвърли единия си крак,после и другия.Стъпи на земята и се залюшка към мен..Прегърнах го.С всички сили го притисках към себе си..Исках да усетя че е до мен,че ще ме подкрепя и никога няма да ме устави.
-Какво правиш глупак такъв..?-попитах го и го погледнах в очите.
-Обичам те -промърмори той,навде се и сля устните ни..Без да се замислям отвърнах на тази целувка..Искана и желана..Обичах го прекалено много за да го загубя..Облиза устната ми и поиска достъп който му дадох.Езиците ни се заиграха в буен танц.
Отделихме се задъхани и просто се гледахме..Бях на най сигурното място на света,в прегръдката му..
-Какво щеше да стане ако те бях загубила..?-попитах го.
-Шшт тихо любов.-промърмори и ме притисна към себе си..Исках вечно да остана тук..
След 10минути реших че е време да си ходим..
-Хайде Зейн..Да се пребираме.-побутнах запалия красавец на рамото ми
-Мхм.-промърмори.
-Ставай..Студено ми е..-промърморих и го избутах..Изправи се и потърка очите си като малките деца..Усмихнах се на тази гледка и се изправих..
Слизахме бавно по стълбите като аз придържах Зейн за да не падне..
-Красива си..-прошепна той.
-Благодаря.-казах и бузите ми порозовяха
-Изчерви се.-засмя се гръмогласно той..Тази сграда беше толкова тих че се чуваше и ехото ни.Той погали ръката ми и аз настръхнах,пръстите му бяха горещи изгарящи кожата ми..
Свали якето си и го сложи на раменете ми..
-Облечи го..-Промуших ръката си в единия ръкав и после в другия.От якето му се усещаше силната и тежка миризма на парфюма му която караше сърцето ми да забързва ритама си а ръцете ми да се потят..Сгуших се в якето му и той сложи ръката си на кръста ми придържайки ме и показвайки че съм негова..Негова..Толкова добре звучеше.
Излязохме от сградата и аз го дръпнах за ръката..Той се спря и ме погледна..Наведох глава..
-Какво има любов..?-попита той и се приближи към мен
-Аз..Кажи ми че съм твоя..Моля те..
-Защо..?-попита и усмивка засия на устните му..
-Дори да не е вярно,искам да го чуя..-сведох засрамено глава и отново се изчервих..Обзалагам се че съм приличала на домат..
Нежните му пръсти хванаха брадичката ми и я повдигнаха така че погледа му да намереше моя..Орбитите му се впиваха в мойте..
-Ти си моя..Само моя..-прошепна срещу устните му..Впи ги яростно в мойте и стисна кръста ми..Притискаше ме в себе си толкова силно и нежно..Отвърнах на целувката му,бях сигурна в думите му..
Отдели се от мен и подпря челото си в моето.
-Кълна се че те обичам толкова силно колкото някой друг те е обичал някога..Кълна се в себе си че си само моя..Никой не може да те докосне с малкия си пръст..Кълна се че ако падне косъм от главата ти ще убия виновника,дори и да съм аз..Никой няма да те нарани..-прошепна срещу устните му..Обичам го..Толкова много,Бог ми е свидетел че няма такива думи който да опишат любовта ми към него..
-Обичам те..Бог ми е свидетел колко силно те обичам..-казах му и поставих малка целувка на устните му..
-Да се прибираме..-промърмори той ,прегърна ме и продължихме да вървим..Любочета..Надявам се да ви хареса..Имах още няколко идеи но се спрях на тази..Надявам се и на вас да ви хареса..
Ако ви харесва главата ви моля да дадете един вот.;)
Страшно много искам да благодаря на хората който са си направили теуда дори да я погледнат..А за останалите нямам думи..Благодаря ви че следите историята ми и ви ОБИЧАМ СТРАШНО МНОГО..❤❤❤❤❤❤
أنت تقرأ
Now or Never ..
عاطفية-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...