*три седмици по късно*
Времето сякаш летеше..Минаха три седмици откакто със Зейн сме заедно въпреки огромните препятствия който ни спират..Не бях сигурна какво да направя ,но мисля че бях взела добре решение за нас двамата..Но не бях горда с това..
Лежах в леглото си когато отново ми прилоша..Истичах в тоалетната и се наведох над чинията..Повръщах от вчера..Беше ми страшно лошо..На вратата се почука и миг след това се отвори..Зейн нахлу видимо притеснен и хвана косата ми,започна да гали гърба ми..Подпрях главата си на стената след като върнах обяда си..Той пусна водата и седна на капака..
-Как си..?-попита ме с притеснен поглед..
-Малко ми е лошо..-истенах..Станах бавно с негова помощ и измих зъбите и лицето си..Бях бледа и се забелязваха леки тъмни кръгове под очите...Седнах на леглото и въздъхнах..
-От кога си така..?-зададе нов въпрос..
-Ам..От скоро..-казах тихо
-Кога..?-повтори той
-Вчера..-въздъхнах..-Ще ми мине спокойно..
-Няма да ходим на бала..-каза той
-Ще отидем ..
-Не няма.-повтори..
-Оо да..-с всяка дума се прибложаваше към мен..Силният му парфюм се удряше в ноздрите ми..Удръпнах се леко от него защото главата ми се замая ..
-Моля те..Искам да отида..-помолих му се..
-Хубаво..Отивам да се оправя..-наведе се и постави целувка на устните ми и излезе от стаята..Бях купила рокля за бала си..Исках да отида на бала с него..Сякаш щяхме да сме като истинска двойка..Станах и се приближих към гардероба ми..Извадих роклята и я оставих на леглото..Тя беше черна,леко бухнала до коленете..Деколтето беше покрито с дантела..Беше найстина красива и ви уверявам че найстина не знаете колко праи даде Триш за нея..Ходихме с нея и Аманда на пазар..Аманда каза че е грозна и каза че няма да си намеря гадже..Казах че ще ходя с Зейн а ченето и увисна..Казах на Триш че така сме се паднали в списъка и обясних че просто сме задължени итя се съгласи..
Извадих черно дантелвно бельо което също купихме тогава и го облякох..Облякох роклята но ми трябваше помощ..Излязох бавно от стаята си и почуках на вратата на Зейн..Той отвори а пред мен се раскри страхотна гледка..Стегнатото му тяло и татуровките му му придаваха вид на лошо момче каквото беше и сексу вид..Прехапах устна а той се ухили..
-С какво мога да ти помогна Бека..?-попита той..Придържах роклята си отпред и се усмихнах глупаво.
-Може ли да ме закопчаеш.?-попитах..В същия момент се показа и Амадна..Погледна ме странно..Завъртях се към него но той ме бутна..
-Прибери се в стаята си..След малко ще дойда..Трябва да се облека..-намигна ми леко..Влязох и затръшнах вратата..Господи тази изникваше на всякъде..Започнах да се гримирам докато го чаках..Сложих си лек грим ,спирала ,молив и матово червено червило..След малко Зейн се шмугна в стаята..Беше облечен с риза на сини триъгълници и черни дънки разкъсани на коленете..Засмях се силно а той ми прати леден поглед..Започна да раскопава ризата..
-Какво правиш..?-попитах през смях..
-Аманда ме накара да облека глупавата риза..Каза че с майка са ми я избрали за бала..-съблече ризата и я хвърли на леглото ми..Аз все още придържах горната част на роклята.
-Ела тук..-въздъхна и ме погледна..Приближих се към него и се обърнах с гръб..Горещият му дъх се удряще във врата ми..Студените му пръсти докоснаха горещата ми кожа..Истенах леко когато устих и горещите му устни поврата ми..Оставяше малки целувки до гърба ми..Чух как закопа роклята ,наведе се и ми прошепна в ухото..
-Ако не отивахме на бал..Щях да сваля моментално тази рокля и да те чукам докато дереш гърба ми..Не бяхме правили секс от три седмици и хормоните ми идваха в повече..
Отдели се от мен и взе една негова бяла тениска от гардероба ми като я облече..Взехме си якетата и тръгнахме..וווווווווווווווווווווו×
Наведох се над тоалетната и повърнах..Вечерта вървеше супер докато не ми стана отново лошо..Зейн стоеше над мен и държеше косата ми галейки гърба ми..
-Ще те заведа на лекар..-промърмори той.
-Не..Ще ми мине..-казах му...
-Така каза и днес ..-вдигна ме ..Понесе ме към колата и ме остави на предната седалка..Закопча колана ми и целуна челото ми..Заобиколи и се качи на шофьорското място ,запали и тръгнахме..
След 15 мин.бяхме в спешния кабинет..
-Добър вечер.-позрави ни дежурният лекар.
-Добра да е..-каза Зейн.
-Е..Какво има..?-попита той и се настани срещу мен..
-Приятелката ми не е добре -възъхна-повръща от вчера и и става лошо..-каза той..
-Бледа е..-каза той..-Ще и взема кръв и ще видим резултатите до 30мин ще са готови..-каза той..Взеха ми кръв и ни помоли да изчакаме навън..Бах седнала и Зейн ме бе прегърнал,бях подпряла хлавата си на рамото му и си повтарях че трябва да дишам..
След 25мин доктора се появи с резултатите..
-Новините са добри..-каза той,въздъхнах леко успокоено..-Бременна си..-продължи той с лека усмивка..Истръпнах..Станах бавно и се приближих към него..Дръпнах листите и погледнах..Найстина бях бременна..Зави ми се свят и ми причерня..Последно което помня че някой викаше името ми..Хорица..Незнам дали го очаквахте но бамм...Новата глава се появява с гръм и трясък..Надявам се да ву хареаа..❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now or Never ..
Romantizm-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...