Събудих се от алармата ми..Ъгхх..Станах бавно от леглото и се запътих бавно към банята..Влязох и измих очите си и зъбите си..Взех кърпата да истрия лицето си и ръцете си..Погледа ми попадна върху гривната на ръката ми..Беше наистина красива..Излязох от банята и застанах пред гардероба..Огледах го хубаво и си избрах дрехите за днес..
Сресах дългата си коса и я оставих пусната..Сложих си очна линия, спирала и гланц , взех чантата си и излязох от стаята си. Слязох в кухнята и оставих чантата на стола..Взех си корнфлейкс и мляко и си направих сутрешната закуска.. Седнах на стола и започнах да закусвам..Вратата се отвори и влезе някой..Приближи се и застана до плота..Опите ми щяха да истекът заради оформения гръб на момчето пред мен..Беше без тениска и уформеното му тяло се виждаше..
-Добро утро..-промърмори с дрезгав глас красавецът..
-Добро..-казах тихо..Взе чашата си и седна до мен на бар плота..Огледа ме и се усмихна..
-Стой ти много добре..-кимна към дясната ми ръка.
-Виж..-тръхнах да казвам нещо и неговите орбити се впиха в мойте..
-Аз..Благодаря.-предадох се.
-Отивам да се облека и идвам..-каза и стана..
-Ще ходя пеш.-казах
-Ще те закарам..-каза и излезе без да чака отговор..
След 10мин слезе..Беше облечен с бяла тениска и черни дънки,коженото яке висеше на ръката му..Казах му да ме изчака и истичах до горе да си взема моето яке..Слязох и тръгнахме към колата му..Стигнахме и изчаках да отключи ,качихме се и той запали и потегли..
-Студено ли ти е..?-попита ме нарушавайки леко неловката тишина в колата..
-Малко..-казах..Зейн протегна ръката си и пусна парното в колата..След 5мин. ми беше по топло..Пуснах музиката и зазвуча една познта песен..Започнах да си припявам и погледнах към Зейн..
Усмивка красеше лицето му..осъзнах се ,наведох главата си и се засрамих..
-Пееш много добре..-каза..Започна да пее с глас и аз се отпуснах и запях..Наистона Зейн има невероятен ангелски глас..
След 10 мин. пеене, стигнахме в даскало..Слязох от колата ,благодарих му и тръгнах към сградата..Влязох и гушнах Лекси..
וווווווווווווווווווווו×
Някой почука на вратата на стаята ми..
-Да.-извиках.Вратата се отвори и влезе Триш.
-Мила,ще дойдеш ли с нас на мола?-Попита ме,щяха да ходят тя и Аманда Блях..Нямах намерение да седя пет часа и да слушам как се оплакват..
-Имам много домашно и съм малко изморена..-излъгах.
-Добре мила не се преуморявай .Пуснах Меги да се пребере..Кимнах и тя напусна стаята..
Станах и съблякох дрехите си хвърлих ги за пране и влязох да си взема хубав разпускащ душ..Изтърках тялото си и постоях 10мин..Излязох от банята и облякох една тениска на Зейн която намерих в гардероба си и черни дантелени бикини..Вързах косата си на рошав кок и се запътих надолу..Бях сама и нямаше кой да ме гледа..Влязох в кухнята и отворих един шкаф,извадих буркан с нутела и взех една лъжица..
Две ръце обгърнаха кръста ми,подскочих и се обърнах към виновника..Зейн беше поставил ръцете си на кръста ми и ме гледаше..Бяхме на милиметри един от друг,дишането ми се ускори..Наведе се и захапа ухото ми..Кожата ми настръхна и аз извъртях главата си..Той целуна врата ми и го захапа..
-З-зейн. -истенах ,заради удоволствието което ми причиняваше..Поставих ръце на гърдите му в опит да го избутам..
Пусна ръцете си и стисна бедрата ми,повдигна ме и ме сложи на плота..Хвана брадичката ми и сля устните ни..Опитах се да се отдръпна и ли да го избутам..Ръката му намери гърдата ми и я стисна..Ахнах и той вкара езика си в кухината ми..Нямаше да се предам..Езиците ни заиграха страстно..Поставих ръцете си на врата му и забих леко ноктите си..Зейн истена в целувката и мушна ръцете си под тениската ми като погали корема ми..
-Господи..-истенах когато се отделихме от целувката и той захапа врата ми..
-Искам те..-искимтя..
Дръпна бързо тениската ми и тя се озова на пода..Свалих боксерките му и те последваха тениската ми..Пръстите му минаха по края на бикините ми и ги свали..Разделичи краката ми и сля устните ни като навлезе бавно в мен..Истенах силно и подпрях глава на гърдите му..Щях да съжелявам за това..Той продължаваше да се тласка в мен..Вдигнах глава и слях устните ни..
-Зейн..-Извиках силно когато усетих как оргазма ме заля..Той извика името ми и ме последва..Излезе бавно от мен и потърси боксерките си ..Обу ги и теъгна да излиза..
-Съжалявам..-прошепна тихо и излезе..
Мина миг преди да усазная какво стана току-що..Съжалявам за закъснението милички..Втора смяна съм и съм страшно изморена..Главата е малко тъпа но съм страшно изморена..Следващата глава ще е по вълнуваща давам дума..
Лек ден /Лека вечер
Обичам ви и благодаря че следите историята ми..❤❤❤❤😍
ČTEŠ
Now or Never ..
Romance-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...