С Зейн бяхме в мола и търсихме официална рокля за довечера..Той вървеше и взимаше най-различни рокли,аз минавах и прокарвах пръсти по тях..
-Хайде Бека..не обичаш ли рокли..?-погледна ме изумено..
-Не ..Аз ...Просто не съм в настроение..-отговорих му..
-Отиди и пробвай тези..-подаде ми около 10 рокли..Влязох в съблекалнята а Зейн седна на дивана срещу нея..Първата рокля беше червена дълго малко под коленете-НЕ..Втората беше права тъмно синя,беше хубава но много къса..Третата беше розова..Прехвърлих още няколко рокли..Въздъхнах тежко и погледнах следващата..Беше великолепна ,черна дълга малко над коленете с сърцевидно деколте и тънки презрамки,украсена с дантела..Пробвах я ,сякаш бе създадена за мен....Облякох бързо моите дрехи и излязох от съблекалнята,погледа попадна върху Зейн който беше забил поглед в телефона,вдигна глава и се намръщи..
-Аз няма ли да видя как ти стой..?
-Довечера...-отговорих му простичко..
-Коя избра..?-отново направи опит..
-Довечера..-оплезих му се, пратих Зейн в магазина за обувки отсреща и платих роклята..Отидох при него и той беше избрал високи червени обувки и на токовете имаше шипове..Харесах ги платихме и аз се прибрах защото бях много изморена,а Зейн отиде да запази маса в ресторанта...
Когато се прибрах ми беше скучно и реших да си пусна да гледам "Норбит,,Беше към 16:00 часа..Седнах и започнах да гледам,докато съм гледала съм се унесла и съм заспала..
********************************************************
Събудих се защото ми стана много топло,опитах се да стана но не успях..Ръката на Зейн бе обвита около кръста ми и ме бе претиснал в себе си..Обърнах се към него и се загледах в лицето,косата му беше разрошена ,устните му бяха леко разтворени,а миглите му потрепваха..Пресегнах се внимателно и взех телефона си ,часа показваше 19:04..Вечерята започваше в 20:00,щяхме да закъснеем..
-Господи..Зейн..-викнах но той не помръдна - Зейн..моля те..Ще закъснеем..-нито сантиметър..-Ъгхх..Зейн..
-Ставам..-измърмори тихо..Станах бързо и съблякох всички дрехи от мен и тръгнах към банята..
-Боже..Да ме будеше все така..-въздъхна Зейн..
-Перверзник..-извиках от банята и пуснах водата да се стича по тялото ми..Изкъпах де бързо и излязох..Облякох черно дантелени бикини ,защото роклята не позволяваше да си сложа сутиен..Облякох и нея,без сутиена гърдите ми леко излизаха от деколтето ,но определено ми седеше добре..Застанах пред тоалетката и започнах да нанасям лек грим върху клепачите ми..Сложих си и очна линия,спирала и матово червено червило..Обух червените си обувки и се огледах..Не приличах на момиче от дом или на някаква курва,поне аз така мислех..Взех черна чанта и напъхах в нея телефона ,пари и червилото ,след няколко секунди отворих вратата и пред нея седеше Зейн в костюм ,погледна ме и очите му щяха да изкочат..
-Бека..-каза тихо..
-Ъмм..Добре ли изглеждам ..?-попитах и сведох глава..
-Великолепна си..-усетих топлина в бузите си и се усмихнах..Зейн де изкиска и хвана ръката ми преплете пръсти с мойте..Благодарих му и тръгнахме.Почти през цялата вечер не говорех,обелвах тук таме някоя дума ръката на Зейн седеше на бедрото ми и го галеше..Неговите движения донякъде ме успокояваха но и притесняваха..Наведох се и му прошепнах че отивам до тоалетна,той кимна и аз се насочих на там..Влязох в тоалетната и след няколко минути се появи той..
-Какво по дяволите правиш..?-попитах го..
-Не мога повече..-каза и впи устните си в мойте,не знаех какво да направя и отвърнах на целувката му..Отдели се и ми прошепна..
-Цяла вечер онзи Джейк те гледа,искам да му покажа че си моя..искам да съблека тази рокля и да те изчукам още-не му дадох да говори повече и го целунах,отделихме се задъхани..
-Искам те..-прошепнах и поставих целувка върху устните му.
-Да се махаме от тук..-задърпа ме към масата ,прочисти гърлото си и заговори..
-Извинете ни господа..Госпожицата не се чувства добре..-погледна към мен и после върна погледа си на тях..-Ако има нещо което не сме обсъдили ,моля да ми се обадите..Довиждане ..-хвана ръката ми и ме задърпа към колата..
YOU ARE READING
Now or Never ..
Romance-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...