Годеница..Сестра..Какво по...?

525 19 1
                                    

-Аманда..?-Чу се гласът на Зейн и аз се обърнах натам..
-Скъпи..-изквича и се затича на там..Метна се на врата му и го целуна..Заболя ме..Зейн не се дръпна,отвърна на целувката и..А аз просто стоях там и се взирах в тях..Меги взе куфарът и' и се насочи към горният етаж..Затичах се към стаята си и си взех черното кожено яке и слънчевите очила..Сложих си ги и взех от шкафчето телефона си..Слязох долу и водях Зейн и Аманда да си говорят..
-Излизам..-извиках и тряснах вратата..Намерих номера който търсех и го набрах..След няколко сигнала вдигна..
-Старбъкс..?-попитах..
-До пет минути съм там..-каза и затвори..Продължих да ходя по улицата и да размишлявам..Коя за бога беше Аманда..Защо целуна Зейн..И най важният въпрос защо той не се отдръпна..Господи имах нужда да поплача..След около 10мин.стигнах до Старбъкс и влязох вътре..На една от крайните маси седеше Лекси ..и Хари..Да..Те бяха гаджета и бяха много сладки заедно..
Приближих се до тях и гушнах Лекси след това и Хари..
-Не можах да избягам от него..-защити се тя..Погледнах към Хари и той прати една уникална усмивка..
-Ще ви разкажа една доста дълга история..Но първо да си поръчаме..
Поръчах си лате ,а Хари и Лекси кафе..
-Така..От къде да започна..-попитах..
-От началото..-предложи Хари..Кимнах и започнах да им разказвам..
-Така..Както знаете аз и Зейн сме брат и сестра..доведени-продължих и получих две кимвания..-Хъмм..Ние..Такова имахме връзка..-споделих тихо и наведох главата си разбъркавйки латето си..
-Как така.. кога..?-Попита Хари..
-Защо незнам..?-попита Лекси и се усмихна..
-Ами..Може да ме върнат в дома ако разберът че имам връзка с брат ми..-погледнах ги ,а те имаха усмивки по лицата си..
-Но..Преди малко се появи някакво момиче..Целуна го ,а той дори..дори не се отдръпна..-една сълза се спусна по бузата ми..Хари седеше ококорен..
-Как се казваше момичето..?-попита Хари..
-Аманда..-измрънках тихо..Свъси вежди ..
-Това е годеницата му..-каза тихо..тя е какво..?Господи..Какво по дяволите се случва тук.?
-Тя е..Годеницата му..-промълвих тихо..Сълзите ми се спуснаха по бузите ми..Не мога да повярвам..
-Аз ...Сгодиха ме..-казах докато истрих сълзите си..
-И теб..-каза Хари..
-Как така и нея..?-попита Лекси от 10 мин. мълчание продума..
-Зейн ги сгодиха заради сделка..Майка му била обещала на бащата на Лекси да се оженят..Сестра му..
-Каква сестра..?-попитах..
-Тя..Приличаше на теб..Беше червенокоса,красива като теб .. от друг баща..Тя също трябваше да се сгоди за едно семейство..Мисля че беше МакКен..Беше по голяма от Зейн и беше влюбена в синът им..Но тя почина..-говореше докато погледа му бе забит в масата..Вдигна глава и заби поглед в насълзените ми очи..Значи рисунката която видях ..Красивото момиче е била сетра му..Боже..Трябва да говоря с Зейн..Станах от масата толкова бързо че тя се растресе..
-Трябва даговоря с него..-казах и се насочих към изгода на кафенето..Излязох навън ,беше станало хладно от преди час или два..Извадих телефона си и видях че показваше 16:07..Супер..Около три часа..Нямах пропуснати от Зейн..Идеално..След като Аманда е там той дори не се е сетил за мен..Продължих да вървя по улицата и след 10мин бях у нас..Отключих си и директно се качих в стаята си..Съблякох якето си и го оставих на леглото..Реших да си взема успокояваща вана..Влязох и пуснах кранчетата на водата да се напълни ваната..Съблякох дрехите си и ги хвърлих за пране..Влязох в ваната и отпуснах тялото си..Годеница..Сестра..Какво по дяволите..?Какво ще стане с годежа..Трябваше да говоря с Триш..Поседях във ваната около 15мин. и излязох увих кърпата около тялото си..Облякох си клин и черен потник и червен суитчер..Легнах на леглото ми и се загледах в тавана..Вратата се открехна тихо и после се затвори..Насочих погледа си натам и видях Зейн..
-Здравей..-каза тихо и се приближи ктм мен..Опита се да ме целуне но аз обърнах главата си и вместо устните целуна бузата ми...
-Защо не мога да те целуна..?-попита и отново се опита..Отблъснах го..
-Колко още лъжи Зейн..Колко още..?-попитах ,а той се укокори на среша ми..



Знам че не е това което очаквахте..Но се надявам да ви хареса..😉😉❤❤❤

Now or Never ..Where stories live. Discover now