Когато се събудих Зейн го нямаше,гушнах възглавницата си и полежах още малко..Мамка му..Станах бързо от леглото ,измих зъбите и лицето си ..Отворих го и въздъхнах,взех си пола с високо талия и бял потни с надпис ,,Deep Hils"Облякох се и отидох пред тоалетката,сресах косата си и сложих си спирала и гланц..Обърнах се и се насочих към кухнята но нещо отвлече вниманието ми,приближих се и я вдигнах от земята...Беше тениската на Зейн,сгънах я и я прибрах в гардероба..Взех телефона и раницата си и слязох долу..Влязох в кухнята и видях Меги усмихната до уши,на масата имаше две купички с мюсли и две чаши с кафе..
-Добро утро ,дете - каза Меги..Отидох при нея и я гушнах силно,тя се засмя и ме стисна силно..
-Благодаря за закуската - Седнах на масата и започнах да ям..Вратата се отвори и влезе Зейн , търкащ очите си..
-Добро утро - казахме аз и Меги в един глас..
-Добро..-отвърна той с дрезгавият си сутрешен глас..Беше толкова секси..през бялата му тениска си личаха татуировките му..Закусихме и тръгнахме към колата му..Стигнахме до колата и Зейн ме огледа ,свъси вежди и ъгълчетата на устните му се извиха в едва забележима усмивка..
-Какво ..?-попитах докато се качвах в колата..
-С моята тениска си по секси..-каза и се засмя..Бузите се зачервиха..Защо по дяволите..
-Ъмм..Благодаря..-Какво трябваше да му отговоря..През целия път никой не обели и дума..Слязохме заедно и влязохме в училище,разделихме се и аз се насочих към Лекси и групичката и..Приближих се до тях и ги поздравих..
-Здравейте..-казах и се усмихнах..
-Здравей Бека..Това са Ерик -показа ми момче с кестенява коса и сини очи но бяха по-тъмни от моите.-Майк.-рус с зелени очи и трапчинки,изглеждаше сладко..-Лиса -Имаше дълга руса коса и кафяви очи..-и Кейт ..-кестенява коса до кръста и зелени очи..Беше много красива..
-Здравей -казаха в един глас..
-Това е Бека ..-каза Лекси..
-Ейй,довечера ще има купон ще дойдеш ли..?-попита ме Ерик..
-Аз ..Незнамм..Нямам планове..-казах и се усмихнах.
-Ще те чакаме..-каза Майк и ми намигна..
-Ще ти пратя адреса..-каза Лекси..След няколко секунди телефона ми избибитка,което означаваше че съм получила смс-а..
-Ние тръгваме -каза Лиса и ми се усмихна..С Майк тръгнаха ,явно са в един клас..
-И ние също- каза Лекси..Аз ,Лекси ,Ерик и Кейт се насочихме към математиката..През пътя си говорихме за купона който щял да бъда у Пери..Не я познавах ,но ми казаха че е кучката на училището,минала всички от футболния отбор и нататък ми стана ясно..
След училище се събрахме в Кейт..Имаше огромен дом..Майка и беше много мила жена,Кейт се е метнала на нея..След като си написахме (смяхме като луди,бихме се с възглавници).Погледнах часа и беше 19;04..Леле ,колко време писахме тези домашни бре..:Д :Д Казах и че си тръгвам,гушнах ги и тръгнах.Вървях бавно и си мислех за Зейн..Защо по дяволите ме изнасили..?Защо го целунах..?Защо остана при мен вчера..?Една сълза се стече по бузата ми и аз я изтрих..не можех да си позволя да бъда слаба..Мери винаги ми казваше да не показваме слабостите си,липсваше ми ,тя,Лола и всички останали..След още 5 мин. стигнах до нас и отключих вратата и влязох..Какво по дяволите ставаше в тази къща..чуваше се охкане и пъшкане,насочих се към трапезарията и влязох..О боже ,господи..
-Мамка ти..-процедих през зъби и се затичах към стаята ми..Не можех да повярвам на очите си..Зейн беше качил няква тъпа блондинка и я чукаше на масата ..
-В какво се забърках ..?-прошепнах докато влизах в стаята си..Доближих се до тоалетката си и бръкнах в чекмеджето ..извадих малката кутийка скрита от всички и я мушнах в джоба на коженото си яке..Излязох по най-бързия начин от нас и тръгнах към близкия парк..Седнах на една пейка и бръкнах в джоба си..Взех кутията и изкарах една цигара ,доближих я до устните си и запалих..не..Не пушех..Не особено..Само при подобни случай..В който някой кретен те изнасили,ти го целунеш и той остане да спи при теб,после чука друга..Дръпнах си и глътнах дима,издишах го и чувствах успокоението как ме залива..Но спомените се завърнаха..Не бях ядосана ,бях бясна..На себе си ...Извадих телефона си и набрах така познатия номер..След няколко сигнала вдигна..
-Хей как си..?-попита..
-Идвам на купона ..-казах бързо и твърдо..-Да се чакаме пред Ерика..
-Добре..-затворих..Хвърлих цигарата и се насочих натам..
DU LIEST GERADE
Now or Never ..
Romantik-Зейн...Това е грешно..-каза след като отделихме устните си.. -Не е грешно да обичаш някой..-каза и ме целуна..Устните му бяха толкова меки и нежни..Движеха се в ритъм сякаш бяха създадени за това ...Усетих горещите му устни на врата си... Истенах...