Гледната точка на Томас Купър:
Не знам защо от всичко точно това ме хвана неподготвен. Имаш добър вкус... Нима беше чела книгата? Или просто реши последната дума да бъде нейна, както правят повечето хора днес? Не знам. И навярно никога няма да разбера.
Свих ръка около бялата корица на книгата и се прибрах удома.
-С кого говори? –Попита баща ми. Ако трябва да съм по-точен: единият от бащите ми. –Кое беше това момиче?
-Никоя. –Тихо отговорих.
Той ме сграбчи за раменете и ме разтърси силно.
-Коя беше тя?! –Изплю думите в лицето ми.
-Никоя. –Отвърнах пак. Осазнах, че съм стиснал книгата здраво, сякаш тя ще ми даде някаква опора.
-Знаеш, че като ученик на „ЧГОУ" не ти е позволено да общуваш с момичетата! Ако исках да се сприятеляваш с деца от съседния пол щях да те запиша в нормална гимназия.
„-Да го беше направил тогава!"–Искаше ми се да извикам, но знаех, че това само щеше да влоши нещата и с усилие си премълчах.
-Колко пъти трябва да ти обяснявам? Нима искаш пак да си изключен? –Продължи баща ми.
-Просто не ни е позволено да сме двойка в училището! –Извиках в отговор. Той ме зашлеви през лицето, после седна на дивана и си пусна телевизора, сякаш нищо не е станало. Едва успях да спотая гнева си. Поех си дълбоко дъх и се качих в стаята си. Метнах се на леглото, нямах сили дори да се преоблека.
Вече се унасях, когато през ума ми мина една кратка мисъл. Тя ме сепна за миг, сякаш се изписа със златни букви от вътрешната страна на клепачите ми. Имаш добър вкус.
Със сигурност щях да запомня това момиче...
Гледната точна на Джуан Брайън
„Имаш добър вкус"?! Какво ме прихвана? Исках да кажа нещо на момчето, с което със сигурност да ме запомни. А не някоя изтъркана фраза, която навярно чува всеки ден. Еми... шанс! Твръде късно е да поправя това.
Веднага щом се прибрах се обадих на Лина и й разказах случилото се. Тя мълчеше от другата страна на телефона известно време. Накрая промълви:
-Като че ли така е по-добре.
-Моля?!
-Джуан, успокой се. Все пак баща ти те изпрати в Частното не за да си хващаш гаджета-момчета. Нали така?
VOCÊ ESTÁ LENDO
I wanna always be with you...
RomanceДжуан Брайън и Томас Купър са двама напълно непознати, изпратени против волята си в Частното - най-новото училище за обратни в града. Училищните правила, приятелите им, бащите им - всичко се опитва да попречи на любовта им. Сякаш не им е писано да б...