13 dec

1.2K 117 22
                                    

13 december 2015

"Jag älskar ditt humör. Hur du kan bli så förbannad över något så obetydligt men som för dig är hela världen i det ögonblicket. Hur du kan vara så långsint. Det visar på att du är envis och vet vad du vill. Hur du sedan kan glömma allt och vara världens gladaste pågrund av en pytteliten gest. Hur så små saker kan få dig att reagera så storartat. Jag älskar ditt humör"

"F-fan säger du?"

Sluddrar jag fram och vinglar fram över det överfulla dansgolvet mot killen som för tillfället är min allra största fiende trots att jag aldrig tidigare sett honom. Oscar är snabbt vid min sida och stoppar mig genom att placera båda händerna mot min bröstkorg.

"Felix vad ska du göra?"

Frågar han lugnt och metodiskt och ilskan spritter inom mig när jag kastar en hatisk blick bort mot killen som redan glömt att jag existerar.

"S-slå honom"

Sluddrar jag fram och Oscar suckar ljudligt.

"Varför ska du slå honom?"

Frågar han sedan med en tydlig röst vilket gör mig aningen irriterad, jag är inget litet barn.

"H-han sa att min tröja är ful"

Får jag tillslut ur mig och Oscar ger mig bara en lång, trött blick innan han skakar på huvudet för sig själv och hugger tag om mina axlar för att vända mig om och leda mig ut ur nattklubben.

"Dags att gå hem Felix"

Säger han lugnt och jag nöjer mig med att muttra surt men följer ändå villigt med.

"Du stinker Felix, gå in i duschen"

Jag fnissar bara åt Oscars order när vi är hemma i mitt badrum och när han kommer tillbaka in i badrummet så har jag fortfarande inte rört mig utan står enbart och skrattar för mig själv vilket får Oscar att själv sätta på vattnet inne i duschen och efter en kort stunds betänketid börjar han försiktigt att klä av mig. När jag står iklädd kalsonger tvekar han lite innan han slutligen låter mitt enda plagg falla till golvet och jag iakttar honom intensivt.

"Gå in i duschen så hjälper jag dig Felix"

Får han fram med en skakig stämma men jag är alldeles för full för att reflektera över varför han plötsligt verkar nervös.

Väl inne i duschen kliver jag in under strålen och sluter ögonen under det varma vattnet. Jag hör snart hur Oscar gör mig sällskap och hans svala händer placeras mot min rygg där han försiktigt tvålar in min rygg och mina axlar. Jag lutar mig njutningsfullt bak mot honom innan jag plötsligt vänder mig om och överrumplar både honom och mig själv.

Länge betraktar jag honom och låter blicken vandra ner mot hans lätt särade läppar gång på gång. Tar ett steg närmare och han backar ett steg. Tar ytterligare ett steg och väggen bakom honom stoppar honom. Jag tar det sista steget som gör att jag står så nära att fuktig hud möts. Försiktigt pressar jag mig mot honom, pressar mina läppar mot hans. Mina läppar smakar ömt på hans i en stilla, fjäderlätt kyss innan jag avbryter. Oscar har knappt rört en muskel sedan han hamnade mot väggen och jag betraktar honom lugnt innan jag kysser honom igen, denna gången nafsar jag honom löst i underläppen så att min tunga kan finna hans. Vårt hångel utvecklas till något hetsigt, desperat, erotiskt och han börjar att bemöta mina hungriga kyssar allt mer.

När mina ivriga händer finner hans kropp så stelnar han till. Men jag är alldeles för påverkad för att hjärnan ska vara med i mina rörelser. Allt går på lust.

Mina läppar finner hans hals i samma stund som min hand finner hans kön och han flämtar till.

"Åh h-herregud Felix"

Hans röst låter aningen skärrad men de stön som lämnar hans läppar efter att meningen uttalats tyder på att han vill det här, att han njuter av det här.

Jag fortsätter att röra min hand fram och tillbaka i ett hetsigt tempo vilket får honom att stöna och flämta om vartannat. Jag finner hans läppar men kyssarna avbryts gång på gång pågrund av stön från oss båda.

"Om d-du ändå hade varit nykter"

Jag uppfattar hans flämtande mening trots att det nog egentligen inte är menat och just då inser jag att jag är mer medveten vid mina aktioner än jag tidigare trott.

Men jag håller det för mig själv, för det här är sjukt och Oscar behöver aldrig få veta att jag mycket väl kommer att komma ihåg detta imorgon när jag vaknar. Att jag njöt.



. . .
Ledsen att kapitlet kommer lite sent men var på julfest/lucia firande i stallet!

Men detta kapitel var la värt väntan, I hope haha

Hoppas att ni har haft en mysig lucia, bara en vecka kvar till jullov nu hörrni, I know you can do it! Vi tar oss igenom detta tillsammans! Jag tror på er! ❤️

24 | xmas Foscar story |Where stories live. Discover now