Katastrof:
Felix:
vill du satsa på Foscar igen?
En del av mig kommer alltid att vilja satsa på Oscar. Men samtidigt vet jag att stanna med Vincent är det bästa beslutet.Tror du att du någonsin kommer att ta tillbaka Oscar igen?
Jag vet inte. Just nu är jag så otroligt splittrad och jag vet inte vad jag vill mest, stanna med Vincent eller gå tillbaka till Oscar. Men jag vet att det bästa vore att stanna med Vincent, jag hoppas bara att jag håller det.Älskar du Vincent på riktigt eller är det bara en tröst?
Jag älskar honom på riktigt.HUR I HELVETE TÄNKTE DU?
Tja jag tänkte på alla gånger Oscar sårat mig, på alla gånger jag har lämnat hans hus i tårar, på ögonblicket han slog mig. Jag kände att det var nog, att jag förtjänade bättre.GILLAR DU ENHÖRNINGAR?
Vem gör inte??GILLAR DU FLODHÄSTAR?
Jaaaa omg dem är jättesöta!!!GILLAR DU ENHÖRNINGSFLODHÄSTAR?
OMG GE MIG FYRA!!!Vill du ha en kram? :3
Jaaaaaaa!!!Oscar:
vill du gifta dig med Felix?
Jag vill spendera resten av livet med honom och giftermål är bara en av många saker jag vill dela med honom.Hur mycket ångrar du det du gjort mot Felix?
Jag ångrar mig så sjukt mycket! Varje gång en elak mening lämnar mina läppar ångrar jag mig i nästa sekund, varje gång jag sett honom lämna mig med tårar rinnandes nerför kinderna så ångrar jag mig mer än något. Att slå honom kan vara det värsta misstaget jag någonsin begått och hade jag kunnat ta tillbaka allt så hade jag gjort det!Är du kär i Felix och var du det när ni "höll på"?
Ja jag är kär i Felix, jag älskar honom mer är allt. Och ja, jag var kär i honom även då men jag var alltid dum nog att inte inse vad jag faktiskt hade. Dessutom, vi två tillsammans, det kan sluta i katastrof. Det har det redan gjort. Men jag vill ha honom, så jävla mycket.Jag älskar dig så mycket.
Tack du, men vad har jag gjort för att förtjäna det?Vincent:
kan du snälla bara vara otrogen?
Nej jag skulle aldrig någonsin göra så mot Felix. Jag är han trogen.Litar du på Felix?
Ja jag litar på Felix! I ett seriöst förhållande måste man kunna lita på varandra.Vad tycker du om Felix "ex" Oscar?
Jag vet inte så mycket om honom men vad jag har förstått så har han sårat Felix en hel del, och det är inget jag tycker om.Jag ogillar dig starkt!
Ojdå! Vad har jag gjort?Jag gillar inte dig!
Vad tråkigt att höra.Foscar alla dagar i veckan!
Foscar??Älskar du Felix?
Ja jag älskar Felix mer än allt.Gillar du Oscar?
Jag har ingen uppfattning om honom mer än att han verkar ha sårat Felix, och det gör att jag automatiskt tycker lite sämre om honom.Är du egentligen gul?
Gul?? Nej jag är nog mer brun isåfall...iallfall när solen är framme!Vincent, Oscar och Felix:
Kan ni inte alla vara tillsammans? För jag kan inte välja mellan fincent och Foscar....
Jag, Oscar, tänker då aldrig någonsin dela med mig av Felix om han skulle vara min.Nej, jag (V) har honom helst för mig själv jag med.
F: det hade löst en hel del problem kan jag säga...
VOCÊ ESTÁ LENDO
24 | xmas Foscar story |
Fanfic24 saker jag älskar med dig 1 problem Du vet inte hur jag känner. Av: enadeiene