26 dec

1.2K 103 8
                                    

Våra kyssar övergår i hångel och hans lugna rörelser över min hud är plötsligt allt mer sensuella, allt mer ivriga. Han försöker få igång mig, hans rörelser tyder på att han själv är upphetsad. Och jag skulle ju inte påstå att han misslyckas.

Mina läppar letar sig nerför hans hals och jag nafsar lätt på hans nyckelben som framstår extra tydligt när han pressar bak axlarna mot kudden och svankar mot madrassen.

På min väg ner över hans kropp trycker jag undan täcket så att hans kalsongbeklädda skrev blottas inför min blick.

"Oj...wow"

Får jag ur mig med ett flin och han lyfter förvirrat huvudet från kudden och tittar ner på mig med skära kinder.

"V-vadå?"

Yttrar han förvirrat med en skakig röst och jag fingrar lätt på hans kalsonglinning innan jag kysser den tydliga bulan innanför tyget.

"Du vill verkligen ha mig, inte sant Oscar"

Yttrar jag skämtsamt och en rodnad sprider sig över hans kinder vilket får mig att skrocka lågt.

"Men vad du är dum, lägg av"

Yttrar han generat och jag kryper upp över hans kropp och kysser honom ömt på läpparna.

"Du är söt när du rodnar, sötare än vanligt alltså"

Mumlar jag mot hans hud innan mina nätta kyssar letar sig nerför hans hals och axel. Han flämtar under min beröring och jag känner hans hårdnad mot mitt egna styva kön.

"Detta känns så ovant, så konstigt när man är nykter"

Mumlar jag fram och han puttar plötsligt bort mig från sin kropp och drar upp täcket över sin blottade kropp vilket får mig att fundersamt blicka över på honom. När jag ser hans dystra min så skakar jag försiktigt på huvudet och stryker honom löst över kinden.

"Nej baby nej. Jag är bara ovan men jag tycker om det Oscar"

Yttrar jag övertygande men han kurar bara ihop sig under täcket och suckar tungt för sig själv.

"Du har varit med så många, varför tror jag att jag skulle kunna tillfredsställa dig. Varför tror jag att jag skulle kunna vara tillräcklig"

Yttrar han tyst för sig själv och jag skakar hastigt på huvudet och lägger mig tätt intill honom och kysser honom mjukt i nacken.

"Men min älskade Oscar. Det är speciellt med dig, du är speciell. Fan med dig är det kärlek inblandat och du gör det perfekt Oscar. Jag trodde att det var uppenbart att du gör mig alltså, att du..."

"du gör mig så jävla kåt, okej?"

Utbrister jag tillslut och han kan inte stoppa sitt skratt från att lämna läpparna och jag flinar mot hans skuldra innan jag låter mina läppar ömt kyssa den varma huden.

"vi kanske ska fortsätta då baby"

Säger han med en sensuell stämma och vänder sig om i min famn för att möta mitt nöjda flin. Våra läppar möter varandra och mitt i kyssen känner jag hans trevande hand över mitt kön och jag stönar förvånat.

Det här är så nytt. Men jag kan inte undgå att älska det.

24 | xmas Foscar story |Where stories live. Discover now