29 dec

1.2K 110 7
                                    

Jag suckar högt och dramatiskt där jag sitter utanför provrummet i väntan på att Oscar ska prova klart. Hur många gånger jag än har försökt övertala honom så tycker han inte att det är en vidare bra idé att jag också ska göra honom sällskap därinne. Troligtvis för att vi båda är medvetna om att det inte skulle bli mycket till att prova kläder på det viset.

"Oscar"

Suckar jag fram med en klagande röst och han skrattar bakom skynket. Troligtvis för att detta är femte gången på två minuter som jag klagar högt och tydligt över hur uttråkad jag är.

"Jag vet inte, hur sitter dessa Felix?"

Yttrar han med en tveksam stämma innan han drar undan skynket så att mina ögon uppfattar hans kropp, varpå hans långa ben är klädda i ett par tighta, otroligt sexiga jeans som framhäver varenda liten del av hans perfekta underkropp. Jag betraktar honom med halvöppen mun medan han vrider och vänder på sig framför spegeln med ett tveksamt ansiktsuttryck.

"Oh damn"

Mumlar jag fram samtidigt som jag kommer upp på fötter och placerar händerna om hans höfter och pressar mig mot hans kropp. Min blick sveper över hans kropp i spegeln och jag låter mina händer smeka sig fram över hans främre lår och upp mot hans skrev vilket får honom att röra sig lite under min beröring.

"Felix, vi är inne i en affär"

Får han fram med en varnande stämma och jag hummar som svar utan att egentligen reflektera över vad han säger.

"Felix, du stannar härute okej? Okej"

Yttrar han något roat innan han med händerna om mina axlar trycker ner mig på stolen som jag tidigare suttit på när jag väntat på honom. Med en trumpen min och armarna surt korsade över bröstkorgen gör jag som han säger trots att jag mer än gärna gör honom sällskap inne bakom skynket.

När han sedan kommer ut efter fem minuter iklädd sina vardagliga kläder och jeansen slängda över ena axeln så ger jag jeansen en gillande blick och följer efter honom ut i butiken. När vi står bredvid hyllan där jeansen är upplagda så tvekar han länge, med blicken flackandes mellan tyget och dess pris. Tillslut skakar han på huvudet och lägger tillbaka jeansen på sin plats. Men han hinner inte långt innan jag istället har lyft upp jeansen och med bestämda steg rör mig bort mot kassan.

"Felix! Det är nästan 800 spänn?"

Får han ur sig med en chockad stämma men jag ignorerar honom medan jag lägger upp jeansen på disken och sätter i kortet i kortläsaren.

"Jag vill köpa dem åt dig, okej?"

Yttrar jag bestämt och är tacksam över att Oscar är såpass väluppfostrad och artig att han inte hindrar mig mitt under köpet. När jag sedan tackar butiksbiträdet och tar min påse i ena handen och Oscars hand i den andra så tar det inte lång tid innan han stoppar mig precis utanför affären.

"Felix är du galen? Du behöver inte lägga så mycket pengar på mig, jag kan betala själv!"

Utbrister han och slår ut med armarna. Jag ger honom bara en blick innan jag rycker lite på axlarna.

"Jag vill lägga pengar på dig okej? Du är min pojkvän och du passar jävligt bra i de jeansen"

Yttrar jag övertygande innan jag lutar mig fram för att låta mina läppar snudda vid hans öronsnibb.

"Dessutom, jag kommer ändå slita dem av dig sen så då får vi se om kvalitén är värt priset"

Mumlar jag fram med en sensuell stämma innan jag kysser honom diskret på halsen och backar undan för att möta hans skära kinder som får mig att skratta nöjt innan jag ömt greppar tag om hans hand och drar honom efter mig in i nästa affär.

24 | xmas Foscar story |Onde histórias criam vida. Descubra agora