Arkadaşlar karakterlerimizin YAŞLARINI ve OKUDUKLARI BÖLÜMLERİ değiştirdik. Gerisi aynı. Ama yinede olayları anlamanız için okumalısınız.
TANITIM
MİNA KOÇYİĞİT: 24 Yaşında. Ankara'da yaşıyor ve Gazi Üniversitesi'n de Moda Tasarımı bölümü son sınıf öğrencisi. Geçmişte yaşadığı kötü olay sonucu aşka küsmüş bir kız. Yaşadığı olaydan sonra kendi isteği ile erkeklerin altına giren, kendi kendini sürtük yapan bir tip. Umursamaz. Bir şeyi yapmak isterse yapar, söylemek isterse söyler. Karşısında ki insanın duygularını kesinlikle önemsemez. Diğer 3 spastik arkadaşları haricinde tabi. Hazır cevaptır, laf sokmaktan çekinmez. Kendi kendine 11 tane sevgili yapıp, hepsini birbiriyle boynuzlar ve bundan zevk alır. Mimiklerini ve ses tonunu öyle iyi kontrol altına alır ki; yalan söylediği zaman kimse bir şey anlamaz. Koyu FenerBahçe'li bir dişi kanarya. Annesi ve Babası ayrıldığı için on yaşındayken diğer kızlardan ve İstanbul'dan ayrılıp, annesi ile Ankara'ya taşınır. Maddi durumu iyidir. 18 yaşındayken - o olaydan sonra- bir daha ağlamayacağına söz vermiştir. Ne zaman canı yansa, bir şey üzülse ağlamak yerine dövmeciye gider ve acısını vücudunu dövmelerle kaplayarak çıkartır. Ve Mina, kesinlikle kimsenin kendisine düşman almak istemeyeceği kişidir. Çünkü Mina, kendisi ile baş edilemeyecek kadar zordur.
BUSE UYGUN: 21 yaşında. Antalya'da yaşıyor ve Akdeniz Üniversitesi Aşçılık bölümü son sınıf öğrencisi. Annesi moda tasarımcısı olduğu için, annesinin düzenlediği defilelerde mankenlik yapmış, bu sayede tanındığı için de okulun yanın da modellik yapıyor. O da diğer kızlar gibi dokuz yaşına kadar İstanbul'da yaşıyor idi. Daha sonra annesinin işleri yüzünden Antalya'ya taşınmak ve kızlardan ayrılmak zorunda kaldı. Annesi ile babası ayrı. Babasının ikinci evliliğinden bir üvey kardeşi var; Ceren Uygun. O da diğer spastiklerimizden biri. Annesi Buse'ye beş aylık hamileyken babasının, annesini aldatması üzerine boşanmışlardır. Bu yüzden Buse ile aralarında yıl değil, ay farkı vardır. Buse, yeri geldiğinde olgun olsa da aslında çocuksu bir yapıya sahiptir. Eğlenmeyi, bağırarak gülmeyi, dans etmeyi ve her olayın içinde bir 'bokluk' aramayı sever. Buse, bu yaşına kadar kimse ile çıkmamış bir kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Spastik
HumorBir anlık hevesle tatile çıkmaya karar veren güzellerimiz, Mina'nın salaklığı yüzünden dolandırılmış ve adaya düşmüşlerdi. Adada onlardan başka birileri daha vardı ama onlar ne Mina'nın salaklığıyla, ne de doğa üstü olaylarla haber alarak oraya gitm...