2

8.7K 338 37
                                    

-Miről beszélsz? -Néztem rá értetlenül

-Tudod...

-Ally

-Tudod Ally gyilkos vagyok

-Jó persze én meg csillámpóni!

-De ezt most komoly.

Kezdtem hinni neki,mert hát olyan komolynak tűnt. De nekem ez az egész olyan zavaros. Az estét egy írtósexy gyilkossal töltöttem. Azért ez már valami!

-De ha tényleg gyilkos vagy -nem tudtam befejezni a mondatot, mert ajkát enyéimhez nyomta. Nem tudom mi ütött belém, de visszacsókóltam. Azért én kurva menő vagyok. Valami lepratelepen egy gyilkossal éppen nyálcserét végzünk.

Mikor elváltunk lehunytam szemem, és próbáltam rendesen lélegezni. Mikor sikerült helyre rakni magam megszólaltam.

-Szóval tényleg gyilkos vagy?

-Igen...

-És akkor vannak késeid?-kérdeztem izgatottan

-Hát van egy pár

-Megmutatod? -Nem tudom miért érdekelt,de látni akartam.

-Egy feltételell.

-Mi az?

-Ki próbálod az egyiket.

-Most arra gondolsz, hogy én...

-Öljél-megjelent egy ördögi mosoly arcán.

Őszintén féltem, mert hát még is csak egy gyilkos, és ki tudja mit csinál, ha nem csinálom azt amit mond.

-O...oké -mondtam bizonytalanul.

-Akkor gyere!-fel sem fogtam még mit mondott,de már egy lépcsőn mentünk lefelé.

Egy vasajtó elé értünk. Bementünk és lefagytam. Kések, fegyverek és vér. Rengetek vér. Most legalább hasznát veszem annak a sok gyilkos sorozatnak amit anno néztem.

Beljebb mentünk néhány métert, és megláttam egy kikötözött lányt.

-Ally ő itt Cam a "barátom"- mutogatott macskakörmöket a barátom szónál.

-Értem. És most mi csináljak?

-Tessék -nyomott egy baszott nagy kést a kezembe.

Egy nagyot nyeltem, és közelebb léptem a lányhoz. Szegény elég meggyötörten nézett ki.

-Nekem ez nem megy!-mondtam bizonytalanul

-De hogy is nem. Csak hogy tudd, vele csalt meg Michael. Tudod az ex barátod. És azt mondta jobb volt vele mint veled.

Eluralkodott rajtam a düh. Még közelebb mentem, mire Cam felkapta a fejét.

-Ribanc! -Csak ennyit mondtam, és belészúrtam a kést. Először csak a vállába,hogy szenvedjen. Aztán a melkasába egy párszor.

-Héhé nyugi Killergirl! -Fogott le Luke, mikor már vagy huszadszorra állítottam bele a kést.

Magamra néztem. Tiszta vér voltam mindenhol, de nem érdekelt. Nem érdekelt, mert élveztem hogy ölhettem.

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now